Herpes virusu: Altsheymer xəstəliyi ilə mübarizədə dost, yoxsa düşmən?

Herpes virusu: Altsheymer xəstəliyi ilə mübarizədə dost, yoxsa düşmən?ABŞ və İsraildən olan beynəlxalq alim qrupu Altsheymer xəstəliyi ilə 1-ci tip sadə herpes virusu (HSV-1) arasında gözlənilməz əlaqə aşkar ediblər. Bu nəticələr göstərir ki, virus infeksiyaları neyrodegenerativ xəstəliklərin inkişafında əsas rol oynaya bilər.
Milli.Az-ın verdiyi məlumata görə, bununla bağlı "Cell Reports" jurnalında məqalə dərc olunub.
Alimlərin sözlərinə görə, HSV-1 virusu beyində tau zülalının səviyyəsinə təsir edə bilər. Ənənəvi olaraq Altsheymer xəstəliyində zərərli hesab edilən bu zülal əvvəlcə beyni virus infeksiyasından qorumağa kömək edir, lakin sonradan neyronların zədələnməsini daha da ağırlaşdırır.
"Bizim işimiz tau zülalının yalnız zərərli olması haqqında mövcud təsəvvürə meydan oxuyur və göstərir ki, erkən mərhələlərdə o, beynin immun müdafiəsinin bir hissəsi ola bilər," - deyə müəlliflərdən biri qeyd edib.
HSV-1-in tau zülalına və Altsheymer xəstəliyinin inkişafına təsirinin dəqiq mexanizmləri hələ də aydın olmasa da, alimlər əlavə tədqiqatlar planlaşdırırlar. Onlar virus zülallarına yönəlmiş terapevtik strategiyalar hazırlamağı və beynin immun cavabını tənzimləməyi nəzərdə tuturlar.
Bundan əlavə, tədqiqatçılar Parkinson xəstəliyi kimi digər neyrodegenerativ xəstəliklərdə oxşar mexanizmlərin iştirak edib-etmədiyini öyrənəcəklər.
Milli.Az

Xəbərlər     Baxılıb: 1432   Tarix: 05 yanvar 2025
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Ağırlıq qaldıranlar daha uzunömürlü olur

Dərc olunmuş bir araşdırmanın nəticələrinə görə, həftədə 1,5-2 saat müntəzəm ağırlıq məşqləri ömrü uzatmaqda təsirlidir. Mütəmadi məşqlər həmçinin yıxılma riskini də azaldır.  xəbər verir ki, həftədə 90 dəqiqədən iki saat

.

Yaşıl çay sevənlərə ŞAD XƏBƏR

Yaşıl çayın müntəzəm istehlakı sağlamlıq üçün faydalıdır. xəbər verir ki, dietoloqların fikrincə, yaşıl çay tərkibindəki kofein qəfil enerji artımı yaratmadan gümrahlığı və diqqəti artırır. Mütəxəssislər bildirirlər ki, antioksidantlarl

.

Ürək üçün ən faydalı 10 QİDA

Bəzi meyvə və içkilərin damar sağlamlığına daha əhəmiyyətli təsir göstərə bilir. xəbər verir ki, tədqiqatçılar tək bir qidaya diqqət yetirmək əvəzinə, balanslı və müxtəlif pəhrizin hələ də ən etibarlı yanaşma olduğunu vurğulayırlar

.

Həmin qidaların müntəzəm istifadəsi xərçəng riskini artırır - XƏBƏRDARLIQ

Gündəlik 50 qram emal olunmuş ət məhsullarının - kolbasa, sosiska və bekonun qəbulu kolorektal xərçəng riskini təxminən 18 faiz artırır. xəbər verir ki, bu barədə terapevt və qastroenteroloq Olqa Suxareva sosial şəbəkələrd

.

Ev heyvanı ilə yatanların nəzərinə

Pişik və ya itlə eyni yataqda yatmaq sağlamlıq və yuxu keyfiyyəti baxımından müəyyən risklər yarada bilər. xəbər verir ki, araşdırmalara görə, Niderlandın Utrext Universitetində aparılan tədqiqat ən böyük təhlükənin mikrobla

.

100 yaşa qədər yaşamağın sirri bu İMİŞ

Uzunömürlülüyü ilə tanınan İtaliyanın Sardiniya adasında sağlam həyatın sirri kimi qidalanma vərdişləri və güclü sosial əlaqələr göstərilir. xəbər verir ki, "Mavi Zona" kimi tanınan Sardiniyada yaşayan insanları

.

Səhərlər etdiyimiz bu səhv sağlamlığa təsir edir

"Acqarına soyuq su içmək həzm prosesini poza və mədəyə zərər verə bilər". xəbər verir ki, bu barədə terapevt Anna Furqal TASS-a açıqlamasında səhərlər geniş yayılmış bu vərdişin sağlamlığa mənfi təsir göstərə biləcəyin

.

Qulaqdakı bu xətt infarkt riskini göstərir

Ürək sağlamlığı ilə qulaqda görünən xətt arasında əlaqə aşkar edilib. xəbər verir ki, tədqiqatçılar qulaqda əmələ gələn və "Frank əlaməti" kimi tanınan bu xəttin ürək tutması riskinin artması ilə yüksək dərəcəd

.

Yayın vazkeçilməzidir, faydaları saymaqla bitmir

Qarpız təkcə yay mövsümünün sevilən meyvəsi deyil, həm də ürək-damar sağlamlığı üçün faydalı qida məhsuludur. xarici mətbuata istinadən xəbər verir ki, 2022-ci ildə aparılan tədqiqat zamanı qarpız istehlak edən insanları

turlar.az

toy gecesi kosmetika mehsullari makiyaj etmek qaydalari resept yay paltarları 2026 berguzar korel byanka kosmetika rus dili terezi masqalar baldıza aid hakışta atalar sözü