Ürək xəstəliklərinin DƏRMANI: Gündə bir stəkan...

Ürək xəstəliklərinin DƏRMANI: Gündə bir stəkan...Orqanizm üçün faydalı meyvələrdən biri də greypfrutdur.
Milli.Az xəbər verir ki, araşdırma nəticəsində gündə bir stəkan greypfrut suyunun ürək xəstəliklərinə yaxşı təsir etdiyi məlum olub.
Elm adamları greypfrutun sağlamlığı artıran flavanon adı verilən bir kimyəvi maddə ehtiva etdiyini qeyd edib. Qan damarlarının elastikliyini artıran bu maddələr - flavanonlar sayəsində qan axını nizamlanır.
Gündə 1 stəkan greypfrut suyu içmənin qan dövranını artırdığı və beləliklə də ürək xəstəlikləri riskini azaltdığını vurğulayan elm adamları hər il minlərlə insanın ölümünə səbəb olan ürək xəstəliklərinə qarşı greypfrut suyu içilməsini tövsiyə edib. (publika.az)
Milli.Az /news.milli.az

Xəbərlər     Baxılıb: 1507   Tarix: 05 iyul 2020
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Qulaqdakı bu xətt infarkt riskini göstərir

Ürək sağlamlığı ilə qulaqda görünən xətt arasında əlaqə aşkar edilib. xəbər verir ki, tədqiqatçılar qulaqda əmələ gələn və "Frank əlaməti" kimi tanınan bu xəttin ürək tutması riskinin artması ilə yüksək dərəcəd

.

Hər gün saç daramaq saç tökülməsinə səbəb olur?

Saçların hər gün daranmasının zərərli olub-olmaması uzun müddətdir müzakirə olunan mövzulardandır. Mütəxəssislərin fikrincə, saçları düzgün şəkildə daramaq faydalı olsa da, həddindən artıq və sərt daraq istifadəsi saç tellərini

.

Bu mürəbbələr şəfa qaynağıdır

Yay aylarında evdar xanımlar qışa hazırlıq üçün mürəbbə tədarük edirlər. Hazırlanan mürəbbələr içərisində moruq, heyva və zoğal mürəbbəsi şəfaverici xüsusiyyətlərinə görə seçilir. Onu da qeyd edək ki, xroniki qaraciyər v

.

Hansı şəxslərə kolbasa-sosis OLMAZ?

Kolbasa, sosis, vetçina damarlarda qan laxtalanması və tromblara səbəb olur.  xəbər verir ki, kardioloq Oleq Varfolomeyev bəzi xəstələri xəbərdar edib. Qan laxtaları bir növ jeləyə çevrilmiş kiçik laxtalardır. Ağciyərlə

.

Yaşıl çay sevənlərə ŞAD XƏBƏR

Yaşıl çayın müntəzəm istehlakı sağlamlıq üçün faydalıdır. xəbər verir ki, dietoloqların fikrincə, yaşıl çay tərkibindəki kofein qəfil enerji artımı yaratmadan gümrahlığı və diqqəti artırır. Mütəxəssislər bildirirlər ki, antioksidantlarl

.

Bu meyvəni səhər yeyin, ürəyiniz sağlam olacaq

Kardioloq Sara Aleksander ürək sağlamlığını qorumaq üçün səhər yeməyinə avokado əlavə etməyi məsləhət görüb. Həkimin sözlərinə görə, avokado xolesterinin səviyyəsini azaltmağa və arterial təzyiqi normada saxlamağa kömək edir

.

100 yaşa qədər yaşamağın sirri bu İMİŞ

Uzunömürlülüyü ilə tanınan İtaliyanın Sardiniya adasında sağlam həyatın sirri kimi qidalanma vərdişləri və güclü sosial əlaqələr göstərilir. xəbər verir ki, "Mavi Zona" kimi tanınan Sardiniyada yaşayan insanları

.

Bu sadə vərdişlərlə beyniniz CAVAN QALACAQ

ABŞ-nin Florida Universitetinin alimləri sadə gündəlik vərdişlərin beyni təxminən on il "cavanlaşdıra" biləcəyini sübut ediblər. -a istinadən bildirir ki, "ScienceDaily" nəşrinə istinadən məlumat verir

.

Eyni vaxtda iki telefon işlətmək zərərlidir – yeni araşdırma

İki smartfondan eyni vaxtda istifadə sağlamlığa mənfi təsir göstərə və əl ilə bilək xəstəliklərinin yaranması riskini artıra bilər. Trend-ə istinadən xəbər verir ki, bu barədə Amerikanın Uayt-Pleynsdəki İxtisaslaşmış Cərrahiyy

turlar.az

geyim şəkilləri qadin sayti adlarin menasi goyemin faydalari yuxu yozmalar südlü şirniyyat alma cemli piroq kosmetika tərəzi salam faydalı məsləhətlər şebnem tovuzlu sağlamlığa aid atalar sözləri