Vərəmə qarşı peyvənd xərçəngin qarşısını ala bilər – TƏDQİQAT

Vərəmə qarşı peyvənd xərçəngin qarşısını ala bilər – TƏDQİQATABŞ-nin Kaliforniya Universitetinin tədqiqatçıları müəyyən ediblər ki, vərəm əleyhinə "Bacillus Calmette-Guérin" (BCG) peyvəndinin birdəfəlik dozası qaraciyər xərçəngi olan siçanların sağ qalma müddətini artırır və şişlərin böyüməsini ləngidir.
Milli.Az lent.az-a istinadən bildirir ki, bu barədə nəticələr Advanced Science nəşrində dərc olunub.
Tədqiqat qaraciyər xərçənginin ən çox yayılmış növü olan hepatokarsinomalı siçanlar üzərində aparılıb. Qeyd olunur ki, bu növ xərçəngin müalicəsi çətin olur və immunoterapiyaya yaxşı reaksiya vermir.
Milli.Az

Xəbərlər     Baxılıb: 1117   Tarix: 25 fevral 2024
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Yayın vazkeçilməzidir, faydaları saymaqla bitmir

Qarpız təkcə yay mövsümünün sevilən meyvəsi deyil, həm də ürək-damar sağlamlığı üçün faydalı qida məhsuludur. xarici mətbuata istinadən xəbər verir ki, 2022-ci ildə aparılan tədqiqat zamanı qarpız istehlak edən insanları

.

Ürək üçün ən faydalı 10 QİDA

Bəzi meyvə və içkilərin damar sağlamlığına daha əhəmiyyətli təsir göstərə bilir. xəbər verir ki, tədqiqatçılar tək bir qidaya diqqət yetirmək əvəzinə, balanslı və müxtəlif pəhrizin hələ də ən etibarlı yanaşma olduğunu vurğulayırlar

.

Nə velosiped, nə də yürüş: Ürəyi gənc saxlamağın yolu evdə imiş

Yaş artdıqca bədən sağlığını qorumaq naminə ağır olmayan fiziki fəaliyyətlərə üstünlük verilməsi halları çoxalır. Uzun illər boyu mütəxəssislər tərəfindən yaşlı nəsil üçün sürətli yeriş və ya velosipedlər ilk sırada tövsiy

.

Qulaqdakı bu xətt infarkt riskini göstərir

Ürək sağlamlığı ilə qulaqda görünən xətt arasında əlaqə aşkar edilib. xəbər verir ki, tədqiqatçılar qulaqda əmələ gələn və "Frank əlaməti" kimi tanınan bu xəttin ürək tutması riskinin artması ilə yüksək dərəcəd

.

Elm adamları açıqladı: Qocalmanın sürətləndiyi iki xüsusi yaş dövrü var

Qocalma prosesi hər zaman eyni sürətlə və düz xətt üzrə getmir. "Stanford Universiteti"nin rəhbərliyi ilə aparılan mühüm bir elmi araşdırma insan bədənində qocalma ilə bağlı molekulyar dəyişikliklərin xüsusilə 4

.

Banan qabığının faydaları: evdə istifadə etməyin 10 üsulu

Banan qabığı sadəcə meyvə qalığı deyil. O, kulinariya, dəriyə qulluq və hətta məişətdə gizli "silaha" çevrilə bilər. Gəlin bu gözlənilməz "mətbəx qəhrəmanı"na necə ikinci həyat verməyin mümkün olduğun

.

Gözümüzü günəş şüasından necə QORUYAQ?

Yay aylarında günəş şüalarının təsiri artdıqca göz sağlamlığının qorunması daha da vacib olur. Mütəxəssislər xəbərdarlıq edirlər ki, uzun müddət güclü günəş işığına məruz qalmaq gözlərdə müxtəlif problemlərin yaranmasın

.

Bu mürəbbələr şəfa qaynağıdır

Yay aylarında evdar xanımlar qışa hazırlıq üçün mürəbbə tədarük edirlər. Hazırlanan mürəbbələr içərisində moruq, heyva və zoğal mürəbbəsi şəfaverici xüsusiyyətlərinə görə seçilir. Onu da qeyd edək ki, xroniki qaraciyər v

.

Səhərlər etdiyimiz bu səhv sağlamlığa təsir edir

"Acqarına soyuq su içmək həzm prosesini poza və mədəyə zərər verə bilər". xəbər verir ki, bu barədə terapevt Anna Furqal TASS-a açıqlamasında səhərlər geniş yayılmış bu vərdişin sağlamlığa mənfi təsir göstərə biləcəyin

turlar.az

yemek reseptleri gelinlikler hamiləlik milli yemekler qarabasaq pehrizi 2026 geyimi pul kisəsi kosmetika nagillar uşaq şeirləri gözellik bakire həsən bəy zərdabi