Bu içkilər ürək üçün təhlükəlidir

Bu içkilər ürək üçün təhlükəlidirMütəxəssislər içkilərin insan ürəyinə təsirlərini müəyyənləşdirmək üçün araşdırma aparıblar. Bu məqsədlə könüllü dəstə üzərində eksperimant həyata keçirilib. İçki qəbul edən könüllülər 4 saat ərzində hər 30 dəqiqədən bir elektrodioqrammadan keçməli olublar.
Milli.Az "Inforeactor"ə istinadən xəbər verir ki, belə bir təcrübəni Kaliforniyanın Sakit okean Universitetinin mütəxəssisləri həyata keçirib.
Mütəxəssislər müəyyən edib ki, enerji içkiləri insanda arterial təzyiqin artmasına və ürək ritminin pozulmasına səbəb olur.
Mütəxəssislərin 18-40 yaş arasında 34 könüllü arasında apardığı təcrübə nəticəsində bəlli olub ki, çox enerji içkilərini qəbul edən şəxslərdə arterial təzyiqin və ürək ritminin pozulma hallarının, yəni aritmiya, anomal ürəkdöyünmələri halları müşahidə ediblər. (ölkə.az)
Milli.Az /news.milli.az

Xəbərlər     Baxılıb: 1701   Tarix: 17 yanvar 2021
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Bu yerlərdə saxlanılan dərmanlar ZƏHƏRƏ ÇEVRİLİR

Səyahət zamanı dərmanların düzgün saxlamaması onların təsir gücü azalda və sağlamlıq üçün risk yarada bilər. Mütəxəssislər bildirirlər ki, temperatur, rütubət və günəş işığı bəzi preparatların görünüşünə təsir təsir göstərir

.

Hansı şəxslərə kolbasa-sosis OLMAZ?

Kolbasa, sosis, vetçina damarlarda qan laxtalanması və tromblara səbəb olur.  xəbər verir ki, kardioloq Oleq Varfolomeyev bəzi xəstələri xəbərdar edib. Qan laxtaları bir növ jeləyə çevrilmiş kiçik laxtalardır. Ağciyərlə

.

Ağırlıq qaldıranlar daha uzunömürlü olur

Dərc olunmuş bir araşdırmanın nəticələrinə görə, həftədə 1,5-2 saat müntəzəm ağırlıq məşqləri ömrü uzatmaqda təsirlidir. Mütəmadi məşqlər həmçinin yıxılma riskini də azaldır.  xəbər verir ki, həftədə 90 dəqiqədən iki saat

.

Ən güclü təbii antibiotik: Udi hindi bitkisinin faydaları

Pandemiyada insanların immuniteti gücləndirən təbii məhsullara marağı da artdı. Bu qidalardan ən önəmlisi isə udi hindi bitkisidir. Udi hindinin faydaları saymaqla bitmir. Bəs udi hindi bitkisi nədir?. xəbər verir ki, ə

.

Hər gün ət yemək zərərlidir? - ARAŞDIRMA

Qırmızı ətin sağlamlığa təsiri ilə bağlı yeni araşdırma aparılıb. -ın məlumatına görə, ABŞ-nin İndiana Universitetinin alimləri bildiriblər ki, gündəlik 170-200 qram mal əti istehlakı tip 2 şəkərli diabet risk faktorların

.

Bu sadə vərdişlərlə beyniniz CAVAN QALACAQ

ABŞ-nin Florida Universitetinin alimləri sadə gündəlik vərdişlərin beyni təxminən on il "cavanlaşdıra" biləcəyini sübut ediblər. -a istinadən bildirir ki, "ScienceDaily" nəşrinə istinadən məlumat verir

.

Bu balıq növünü yeməyin - Yaşlı insanlara xəbərdarlıq

Balıq sağlam qidalanmanın vacib hissəsi hesab olunsa da, mütəxəssislər bəzi növlərinin xüsusilə yaşlı insanlar üçün risk yarada biləcəyini bildirirlər. xəbər verir ki, həkimlər yaşlı şəxslərə hisə verilmiş skumbriya və digə

.

Ev heyvanı ilə yatanların nəzərinə

Pişik və ya itlə eyni yataqda yatmaq sağlamlıq və yuxu keyfiyyəti baxımından müəyyən risklər yarada bilər. xəbər verir ki, araşdırmalara görə, Niderlandın Utrext Universitetində aparılan tədqiqat ən böyük təhlükənin mikrobla

.

Saxta xamanı necə tanımaq olar?

Mağazadan xama alan istehlakçılar bəzən keyfiyyətsiz və ya saxta məhsulla qarşılaşa bilirlər. İstehsalçılar süd yağının çatışmazlığını müxtəlif kimyəvi əlavələr və aromatizatorlarla gizlətməyi bacarırlar. xəbər verir ki

turlar.az

geymler 2026 donlar 2026 sac duzumleri ariqlama qara qaragatin faydalari testlər aliment öhdəlikləri kosmetika vətən haqqında bayatılar vətənə aid bayatı anabaci novruz hakıştası itburnu