Çoxlu şirniyyat yemək saçları tökürmüş - Araşdırma

Çoxlu şirniyyat yemək saçları tökürmüş - AraşdırmaBəzi qidalar saçların tökülməsinə səbəb olur.
Milli.Az bildirir ki, bu barədə məlumat Medical Xpress-in xəbərində qeyd olunub.
"Nutrition and Health" jurnalında dərc olunan araşdırmada alimlər 17 fərqli tədqiqatın nəticələrini təhlil edərək müəyyən ediblər ki, bəzi qidalar saçların tökülməsini sürətləndirir, digərləri isə onların böyüməsini dəstəkləyir.
Mütəxəssislər vurğulayır ki, şəkərli içkilər və alkoqollu məhsullar saç tökülməsi riskini artırır. Florida Universitetinin qidalanma mütəxəssisi Lora Akosta izah edir ki, yüksək miqdarda şəkərin qəbulu insulinin kəskin artmasına səbəb olur, bu isə orqanizmdə iltihab proseslərini gücləndirir və saçın təbii böyümə dövrünü pozur.
Alkoqol isə birbaşa saç köklərinə zərər verməsə də, qida maddələrinin çatışmazlığına, onların zəif mənimsənilməsinə, qaraciyərin əlavə yüklənməsinə, yuxu keyfiyyətinin pisləşməsinə və sistemli iltihaba səbəb olur. Nəticədə saçlar zəifləyir və tökülməyə başlayır. Həmçinin, yetərli zülal qəbulu olmaması saçların incəlməsinə və seyrəkləşməsinə gətirib çıxarır.
Saç sağlamlığını dəstəkləyən qidalar arasında soya məhsulları (tofu, edamame) və xaççiçəklilər fəsiləsinə aid tərəvəzlər (brokoli, gül kələmi) xüsusi önəm daşıyır. Bu qidalar saç köklərini gücləndirir, böyümə prosesini təşviq edir və saçın parlaq və sağlam qalmasına yardımçı olur.
Ekspertlər tövsiyə edir ki, saç sağlamlığını qorumaq üçün şəkərli və alkoqollu içkilərin miqdarı azaldılmalı, balanslı və zülal, vitamin və mineral baxımından zəngin rasion saxlanılmalıdır. Həmçinin, su qəbulu artırılmalı və düzgün qidalanma ilə yanaşı, kifayət qədər yuxu və stressin idarəsi də saçların sağlamlığı üçün vacibdir.
İsmayıl
Milli.Az

Xəbərlər     Baxılıb: 1115   Tarix: 26 sentyabr 2025
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Buğda və ya kəpək deyil! Ən sağlam çörəyin hansı olduğu açıqlandı

Süfrələrin imtinaedilməz qidalarından biri olan çörək doğru seçildiyi təqdirdə balanslı qidalanmanın əsas tərkib hissəsinə çevrilə bilir. Lakin yüksək qlisemik indeksə malik olan ağ çörək qan şəkərini sürətlə yüksəldərə

.

Evdəki gizli təhlükə: Tozsoranla bağlı bilinməyənlər

Tozsoran evdə təmizliyi qorumağa kömək etsə də, ona düzgün qulluq edilmədikdə sağlamlıq üçün risk yarada bilər. xəbər verir ki, rusiyalı infeksionist həkim Mariyat Muxinanın sözlərinə görə, vaxtında təmizlənməyən və həddində

.

Evdəki bu bitkilər baş ağrısına SƏBƏB OLURMUŞ

Bioloq Anna Kravtsova yataq otağında bəzi güllərin saxlanılmasının sağlamlığa mənfi təsir göstərə biləcəyi barədə xəbərdarlıq edib. xəbər verir ki, mütəxəssisin sözlərinə görə, xüsusilə güclü qoxuya malik zanbaq və bəzi orkid

.

Bir gündən sonra corablarınızda YAŞAYIR

Corablar təkrar yuyulmadan yenidən geyiniləcək geyim deyil. Cins şalvarı və ya sviteri bir neçə dəfə geyinmək artıq adi hal sayılsa da, corabların təkrar geyinilməsi mövzusu daha çox mübahisə doğurur. Lakin elmi məlumatlar

.

Eyni vaxtda iki telefon işlətmək zərərlidir – yeni araşdırma

İki smartfondan eyni vaxtda istifadə sağlamlığa mənfi təsir göstərə və əl ilə bilək xəstəliklərinin yaranması riskini artıra bilər. Trend-ə istinadən xəbər verir ki, bu barədə Amerikanın Uayt-Pleynsdəki İxtisaslaşmış Cərrahiyy

.

Elm adamları açıqladı: Qocalmanın sürətləndiyi iki xüsusi yaş dövrü var

Qocalma prosesi hər zaman eyni sürətlə və düz xətt üzrə getmir. "Stanford Universiteti"nin rəhbərliyi ilə aparılan mühüm bir elmi araşdırma insan bədənində qocalma ilə bağlı molekulyar dəyişikliklərin xüsusilə 4

.

Cistka trendinə aldanmayın: Prosedurun riskləri də az deyil

Son illərdə kosmetoloji xidmətlər arasında dəriyə təmizləmə (cistka) proseduru xüsusilə populyarlaşıb. Bir çox insan bu üsuldan sızanaqların azaldılması, məsamələrin təmizlənməsi və daha "təmiz görünən" dəri əld

.

ÜST-dən Ebola ilə bağlı XƏBƏRDARLIQ: Yoluxanların sayı kəskin artır

Konqo Demokratik Respublikasında davam edən Ebola epidemiyası ilə əlaqədar Braziliya və İtaliyada da şübhəli hallar araşdırılır. xəbər verir ki, ÜST bildirib ki, ölkədə yoluxanların sayı 282-yə, ölənlərin sayı isə 42-yə çatıb

.

Səhərlər etdiyimiz bu səhv sağlamlığa təsir edir

"Acqarına soyuq su içmək həzm prosesini poza və mədəyə zərər verə bilər". xəbər verir ki, bu barədə terapevt Anna Furqal TASS-a açıqlamasında səhərlər geniş yayılmış bu vərdişin sağlamlığa mənfi təsir göstərə biləcəyin

turlar.az

yemek reseptleri yaz geyimleri 2026 kosmetika mehsullari qozlu toyuq salati mektebli sac duzumleri intim məktəb gözəllik sirləri kosmetika qiz evi rus dilini oyrenek 2ci ders novruz hakisdalari sac modelleri oğlaq