DƏHŞƏT! Uşağının burnuna maz sürtdü, ÖLÜMÜNƏ SƏBƏB OLDU

DƏHŞƏT! Uşağının burnuna maz sürtdü, ÖLÜMÜNƏ SƏBƏB OLDUBu hadisəyə inanmaq çətindir – çünki istənilən halda hamımız soyuqdəymədən qorunmaq üçün məlhəmlərdən tez-tez istifadə edirik.

O, temperaturdan, zökəmdən və başqa soyuqdəymə simptomlarından zərərsiz və çox effektiv vasitə kimi tanınır.

Xanim.az publika.az-a istinadən xəbər verir ki, baş vermiş qorxunc hadisə, əsasən də mazları körpə uşaqlar üçün istifadə edərkən ehtiyatlı olmağa vadar edir. Sən demə, mazın istifadəsi ölümlə də nəticələnə bilər.

Bir meksikalı xanım başına gələn fəlakəti mətbuata açıqlamasında məqsədinin, digər valideynlərin onun yaşadığını yaşamamasıdır: öz körpəsinin ölümünü!

İşdən evə gələn qadın öz 2 yaşlı oğlunun otağına girir, onu öpməyə əyilir və hiss edir ki, onda qızdırma var. Bunun adi soyuqdəymə olduğunu düşünən qadın soyuqdəymə əleyhinə vasitə olan sadə mazdan istifadə etmək qərarına gəlir. Bu barədə lifter.com.ua saytı yazır.
Uşağın sinəsini, kürəyini və dodaqlarının üst hissəsini "Viks Aktiv" mazı yaxır ki, uşaq daha yüngül nəfəs alsın. Sonra isə onun üstünü örtərək, öz otağına çəkilir və yatır.
Bir neçə saatdan sonra oyanan ana, görür ki, körpə nəfəs almır...

Ana vaxt itirmədən dərhal uşağı xəstəxanaya aparır, lakin təəssüf ki, həkimlər körpənin həyatını xilas edə bilmirlər.
Həkim rəyində deyilir ki, uşaq mazın tərkibinə daxil olan kamfora ilə tənəffüs yollarının iltihabından ölüb.

Ana ağlına belə gətirməzdi ki, bu vasitə onun uşağını öldürəcək: o, yalnız ona kömək etmək istəmişdi.
Məsələ ondadır ki, böyüklər üçün kamfora faydalıdır, amma yaşı 2-dən az olan uşaqlarda o, seliyin ayrılmasını 60% artırır; selik nəfəs yolunda yığılır və nəfəsi çətinləşdirir.
Mazın etiketində yazılıb ki, yaşı 3-dən aşağı olan uşaqlar üçün istifadəsi qadağandır. Təəssüf ki, meksikalı ana bu xəbərdarlığı görməmişdi.

"Bu hadisə bütün valideynlər üçün dərs olmalıdır: mənim yaşadığım bu dəhşətli hadisəni paylaşmaqda məqsədim odur ki, uşağı adət edilmiş ev vasitələri ilə müalicə etməzdən əvvəl həmişə təlimatı diqqətlə oxuyun və mütəxəssislərlə məsləhətləşin! Lütfən, bu məlumatı hamı ilə bölüşün, yaşadığım ağrını heç kəsin yaşamasını istəmirəm" - deyə, o, mətbuata açıqlamasında bildirib.

Xəbərlər     Baxılıb: 2515   Tarix: 12 sentyabr 2017
f Paylaş


Kurslar.az kurslar

Oxşar xəbərlər

.

Eyni vaxtda iki telefon işlətmək zərərlidir – yeni araşdırma

İki smartfondan eyni vaxtda istifadə sağlamlığa mənfi təsir göstərə və əl ilə bilək xəstəliklərinin yaranması riskini artıra bilər. Trend-ə istinadən xəbər verir ki, bu barədə Amerikanın Uayt-Pleynsdəki İxtisaslaşmış Cərrahiyy

.

Elm adamları açıqladı: Qocalmanın sürətləndiyi iki xüsusi yaş dövrü var

Qocalma prosesi hər zaman eyni sürətlə və düz xətt üzrə getmir. "Stanford Universiteti"nin rəhbərliyi ilə aparılan mühüm bir elmi araşdırma insan bədənində qocalma ilə bağlı molekulyar dəyişikliklərin xüsusilə 4

.

Diabet necə yaranır? - Həkimlər əsas səbəbləri açıqladı

Vərdişlər diabeti birdən-birə formalaşdırmır, əksinə, qlükoza mübadiləsində pozuntular zamanla yığılaraq xüsusilə 2-ci tip diabetin yaranmasına gətirib çıxarır. xəbər verir ki, bu barədə Rusiya Dövlət Maarif Universitetini

.

Evdəki bu bitkilər baş ağrısına SƏBƏB OLURMUŞ

Bioloq Anna Kravtsova yataq otağında bəzi güllərin saxlanılmasının sağlamlığa mənfi təsir göstərə biləcəyi barədə xəbərdarlıq edib. xəbər verir ki, mütəxəssisin sözlərinə görə, xüsusilə güclü qoxuya malik zanbaq və bəzi orkid

.

Buğda və ya kəpək deyil! Ən sağlam çörəyin hansı olduğu açıqlandı

Süfrələrin imtinaedilməz qidalarından biri olan çörək doğru seçildiyi təqdirdə balanslı qidalanmanın əsas tərkib hissəsinə çevrilə bilir. Lakin yüksək qlisemik indeksə malik olan ağ çörək qan şəkərini sürətlə yüksəldərə

.

Gözümüzü günəş şüasından necə QORUYAQ?

Yay aylarında günəş şüalarının təsiri artdıqca göz sağlamlığının qorunması daha da vacib olur. Mütəxəssislər xəbərdarlıq edirlər ki, uzun müddət güclü günəş işığına məruz qalmaq gözlərdə müxtəlif problemlərin yaranmasın

.

Həmin qidaların müntəzəm istifadəsi xərçəng riskini artırır - XƏBƏRDARLIQ

Gündəlik 50 qram emal olunmuş ət məhsullarının - kolbasa, sosiska və bekonun qəbulu kolorektal xərçəng riskini təxminən 18 faiz artırır. xəbər verir ki, bu barədə terapevt və qastroenteroloq Olqa Suxareva sosial şəbəkələrd

.

Yundan istifadə edərək sümüklərimizi bərpa etmək mümkündür: Tibdə inqilabi kəşf

Elm adamları yundan əldə edilən keratin zülalı vasitəsilə sümük sağalmasını sürətləndirən və bərpa edən yeni bioloji material hazırlayıblar. Heyvanlar üzərində aparılan sınaqlarda bu keratin membranların zədələnmiş nahiyələrd

.

Gecələr qatıq yeməyin faydaları və zərərləri

Qatıq sağlam qidalar sırasında xüsusi yer tutur. Xüsusilə gecə saatlarında qatıq yeməyin orqanizmə təsiri uzun illərdir müzakirə olunur. xəbər verir ki, mütəxəssislərin fikrincə, düzgün miqdarda və uyğun vaxtda qəbul edilə

turlar.az

maskalar kosmetika mehsullari kosmetoloq valideynlərə məsləhət zorlama kəklikotunun faydası uc baci dolmasi kosmetika haxisda seksual atalar sözü cinsi əlaqə hakiwda