Əri evdə 3 uşağa baxır, özü isə işləyir - Yeni kanslerin həyatı

Əri evdə 3 uşağa baxır, özü isə işləyir - Yeni kanslerin həyatıAlmaniya kansleri Angela Merkelin yerinə gətirilən Xristian-Demokratik İttifaqının yeni rəhbəri Anneqret Kramp-Karrenbauerin həyat və fəaliyyəti dünya mediasının gündəminə çevrilib.

Xanim.az "Qafqazinfo" -ya istinadən yeni kanslerin həyatından maraqlı faktları təqdim edir:

Kramp-Karrenbauer 2011-2018-ci illərdə Saarland əyalətinin rəhbəri olub. O, bu vəzifəni icra edən ilk qadın olaraq siyasət tarixinə adını yazdırıb. Anneqret 9 avqust 1962-ci ildə Almaniyanın Völklinqen şəhərində doğulub. Hazırda ailəsi ilə Püttlinqen şəhərində yaşayır.

Əri evdə 3 uşağa baxır, özü isə işləyir - Yeni kanslerin həyatıQatı katolikdir

Ziyalı ailəsində doğulan Anneqret Kramp-Karrenbauer bazar günləri kilsəyə gedib dualarını edir, cümə günləri isə ət yemir – bir sözlə, qatı katolikdir. Anneqret 1982-ci ildə "Marie-Luise-Kaschnitz" gimnaziyasını bitirib. Elə həmin il Trier və Saarbrücken universitetlərində hüquq və siyasi elmlər üzrə araşdırmalarına başlayıb və 1990-cı ildə "Magistr Artium"la elmi işlərini bitirib.
Əri evdə 3 uşağa baxır, özü isə işləyir - Yeni kanslerin həyatıAnneqret Kramp-Karrenbauer 1999-2000-ci illərdə XDİ-nin parlament qrupunun direktoru vəzifəsini icra edib. 2000-ci ildə daxili işlər və idman naziri təyin olunub. O, Almaniyanın ilk qadın daxili işlər naziridir.

Ailə həyatı

Anneqret 1984-cü ildə mühəndis Helmut Karrenbauerlə ailə qurub. 3 uşağı var. Heç bir yerdə işləməyən Helmut evdə 3 uşağına baxır. Anneqretlə Helmut nikahdan əvvəl belə bir razılığa gəlib: "Kim daha çox qazanacaqsa, o da işləyəcək".
Əri evdə 3 uşağa baxır, özü isə işləyir - Yeni kanslerin həyatıAnneqret Kramp-Karrenbauer Angela Merkelin çağırışı ilə bu ilin 26 fevralında Xristian-Demokratik İttifaqının katibliyi vəzifəsinə gətirilib.
Merkelin səlahiyyətləri bitdikdən sonra Anneqret ölkənin yeni kansleri olacaq.

Xəbərlər     Baxılıb: 1694   Tarix: 08 dekabr 2018
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Qulaqdakı bu xətt infarkt riskini göstərir

Ürək sağlamlığı ilə qulaqda görünən xətt arasında əlaqə aşkar edilib. xəbər verir ki, tədqiqatçılar qulaqda əmələ gələn və "Frank əlaməti" kimi tanınan bu xəttin ürək tutması riskinin artması ilə yüksək dərəcəd

.

Cistka trendinə aldanmayın: Prosedurun riskləri də az deyil

Son illərdə kosmetoloji xidmətlər arasında dəriyə təmizləmə (cistka) proseduru xüsusilə populyarlaşıb. Bir çox insan bu üsuldan sızanaqların azaldılması, məsamələrin təmizlənməsi və daha "təmiz görünən" dəri əld

.

Yayın vazkeçilməzidir, faydaları saymaqla bitmir

Qarpız təkcə yay mövsümünün sevilən meyvəsi deyil, həm də ürək-damar sağlamlığı üçün faydalı qida məhsuludur. xarici mətbuata istinadən xəbər verir ki, 2022-ci ildə aparılan tədqiqat zamanı qarpız istehlak edən insanları

.

Yuxuda nar görmək görün nələrə işarə edirmiş?! İNANILMAZ!

Yuxuda nar görmək qadın üçün ziyarət və mücevherata, kişi üçün də övlada, dövlət məmurları üçün terfie, zabitlər üçün əmrlərinin keçməsinə, kəndli üçün oktyabr bərəkətinə, tacir üçün çox quru, xalq üçün yaxşı bir idarəy

.

Hansı şəxslərə kolbasa-sosis OLMAZ?

Kolbasa, sosis, vetçina damarlarda qan laxtalanması və tromblara səbəb olur.  xəbər verir ki, kardioloq Oleq Varfolomeyev bəzi xəstələri xəbərdar edib. Qan laxtaları bir növ jeləyə çevrilmiş kiçik laxtalardır. Ağciyərlə

.

Bayram günü qoyun ətini belə yesəniz xəstəxanalıq olacaqsınız

Qurban bayramında süfrələrin əsas bəzəyi olan qoyun ətinin normadan artıq və ya yanlış şəkildə istehlak edilməsi ciddi sağlamlıq problemlərinə yol aça bilər.  xəbər verir ki, mütəxəssislər xüsusilə bayram günlərində qoyu

.

Bu meyvəni səhər yeyin, ürəyiniz sağlam olacaq

Kardioloq Sara Aleksander ürək sağlamlığını qorumaq üçün səhər yeməyinə avokado əlavə etməyi məsləhət görüb. Həkimin sözlərinə görə, avokado xolesterinin səviyyəsini azaltmağa və arterial təzyiqi normada saxlamağa kömək edir

.

Banan qabığının faydaları: evdə istifadə etməyin 10 üsulu

Banan qabığı sadəcə meyvə qalığı deyil. O, kulinariya, dəriyə qulluq və hətta məişətdə gizli "silaha" çevrilə bilər. Gəlin bu gözlənilməz "mətbəx qəhrəmanı"na necə ikinci həyat verməyin mümkün olduğun

.

Hər gün ət yemək zərərlidir? - ARAŞDIRMA

Qırmızı ətin sağlamlığa təsiri ilə bağlı yeni araşdırma aparılıb. -ın məlumatına görə, ABŞ-nin İndiana Universitetinin alimləri bildiriblər ki, gündəlik 170-200 qram mal əti istehlakı tip 2 şəkərli diabet risk faktorların

turlar.az

yemek reseptleri hamiləlik geyim şəkilləri qadin dunyasi agil haqqinda atalar sözləri sarimsagin xeyri kecellesme kosmetika heyati hakışta arıqla xerceng seksual