Gün ərzində 3 fincan kofe içmək qaraciyəri xərçəng xəstəliyindən qoruyur
Mütəxəssislər gün ərzində 3 kiçik fincan kofe içməyin qaraciyər xərçənginin baş vermə riskini azaltdığını söyləyirlər. Bu qara ciyər xərçəngindən əzyyət çəkən xəstələrin vəziyyətinin yaxşılaşmasına səbəb olur. Bu nəticəyə 50 qaraciyər xərçəngi xəstəsi üzərində araşdırma aparan İtalyan alimləri gəliblər.
Bu fakt kofeinin diabet xəstələrinin qara ciyərinə etdiyi təsirin nəticələrinə əsaslanaraq təsdiq edilib. Belə ki, qaraciyər xəstəliklərinin ağırlaşmaları ən çox şəkərli diabet xəstələrində meydana çıxır. Kofenin qara ciyər hüceyrələrinin yeniləmək qabılıyyəti var. Bu da qara ciyərdə sirroz xəstəliyinin əmələ gəlməsinin qarşısını alır.
Mütəxəssislər kofe dedikdə isə əsil kofe dənələrindən hazırlanmış, bişirilmiş və şəkərsiz içilən kofeni nəzərdə tutur.
Milli.Az /news.milli.az









Mirələm Mirələmovun ailəsinə ağır itki
Oyuncaq deyiləm ki, məni aldadadaraq efirə çıxardasınız' -Vüqardan Mətanətə cavab
Ağırlıq qaldıranlar daha uzunömürlü olur
Eyni vaxtda iki telefon işlətmək zərərlidir – yeni araşdırma
Hasan Can Kaya ABŞ-də evləndi - FOTOLAR
Hər gün saç daramaq saç tökülməsinə səbəb olur?
Bu meyvəni səhər yeyin, ürəyiniz sağlam olacaq
Hansı şəxslərə kolbasa-sosis OLMAZ?
Kişi məclislərinə bu şərtlə gedirəm ki...' - Əməkdar artist
Bu xəstəliklərin müalicəsi məcburidir, CƏRİMƏLƏNƏ BİLƏRSİNİZ