Hansı şirə şiş hüceyrələrinin qatilidir? – ALİMLƏR AÇIQLADI

Hansı şirə şiş hüceyrələrinin qatilidir? – ALİMLƏR AÇIQLADIHər gün təzə meyvə, tərəvəz şirələri çəkib içsəm, xərçəng olmaram düşünürük. Amma alimlər heyrətlənəcəyiniz başqa şirənin adını çəkiblər. Hansı ki, biz onun şirəsini çəkmirik, içmirik, çünki dadı yaxşı deyil.
Milli.Az medicina.az-a istinadən bildirir ki, alimlər meyvə və tərəvəz şirələrinin şiş hüceyrələrinə təsiri barədə son 12 ildə aparılmış bir neçə elmi tədqiqatın nəticələrini təhlil edərək bu qərara gəliblər ki, şirələr içində ən yaxşı nəticəni çiy kartof şirəsi göstərib.
Kartof şirəsinin tərkibi çox zəngindir.
- Bədəni, orqanizmi hüceyrə səviyyəsində toksinlərdən təmizləyir
- Həzm sistemini qaydaya salır
- Mədə və 12 barmaq bağırsaq selikli qişasını bərpa edir
- Qanda şəkəri salır
- Qaraciyər, böyrəklərin işini bərpa edir
- Ürək-damar sistemində faydalıdır, xolesterini azaldır, damarları təmizləyir
Mütəxəsislər təzə və mümkün qədər yerli, orqanik sütül kartofu qabığı ilə istifadə etməyi tövsiyə edir.
Sadəcə kartofu su ilə yaxşı yuyun.
Şirənin hazırlanma qaydası:
- Kartofda olan qaralmış, göyərmiş ən kiçik nöqtə belə dərin təmizlənir
- Yaxşı olar, saf təmiz kartof alasız
- Suda yuduqdan sonra, üzərinə qaynar su gəzdirilir
- Sonra qabıqlı halda sürtgəcdən keçirib, tənzifdən süzürsüz
- Şirəçəkəndən də çəkmək olar
Şirə hazırlandıqda sonrakı 15 dəqiqə ərzində içilməlidir, çünki əksər vitaminlər havanın təsirindən ölür. Soyuducuda saxlamaq olmaz.
Hər gün yeməkdən 1 saat öncə 50 ml olmaqla təzə şirəsi içilir. Gündə 1-2 dəfə içmək olar
Kartof şiş hüceyrələrinin aktivləşməsi və artmasının qarşısını alır
Milli.Az /news.milli.az

Xəbərlər     Baxılıb: 1697   Tarix: 31 yanvar 2020
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Nə velosiped, nə də yürüş: Ürəyi gənc saxlamağın yolu evdə imiş

Yaş artdıqca bədən sağlığını qorumaq naminə ağır olmayan fiziki fəaliyyətlərə üstünlük verilməsi halları çoxalır. Uzun illər boyu mütəxəssislər tərəfindən yaşlı nəsil üçün sürətli yeriş və ya velosipedlər ilk sırada tövsiy

.

100 yaşa qədər yaşamağın sirri bu İMİŞ

Uzunömürlülüyü ilə tanınan İtaliyanın Sardiniya adasında sağlam həyatın sirri kimi qidalanma vərdişləri və güclü sosial əlaqələr göstərilir. xəbər verir ki, "Mavi Zona" kimi tanınan Sardiniyada yaşayan insanları

.

Elm adamları açıqladı: Qocalmanın sürətləndiyi iki xüsusi yaş dövrü var

Qocalma prosesi hər zaman eyni sürətlə və düz xətt üzrə getmir. "Stanford Universiteti"nin rəhbərliyi ilə aparılan mühüm bir elmi araşdırma insan bədənində qocalma ilə bağlı molekulyar dəyişikliklərin xüsusilə 4

.

Narçiçəyi çayı: Faydaları, istifadə sahələri və diqqət edilməli olan məqamlar

Narçiçəyi çayı ənənəvi təbabətdə əsrlər boyu istifadə olunan "punica granatum" bitkisinin çiçəklərindən əldə edilən bitki mənşəli bir içkidir. xəbər verir ki, zəngin fitokimyasala malik olan narçiçəyi ekstraktlarını

.

Hər gün ət yemək zərərlidir? - ARAŞDIRMA

Qırmızı ətin sağlamlığa təsiri ilə bağlı yeni araşdırma aparılıb. -ın məlumatına görə, ABŞ-nin İndiana Universitetinin alimləri bildiriblər ki, gündəlik 170-200 qram mal əti istehlakı tip 2 şəkərli diabet risk faktorların

.

Bu sadə vərdişlərlə beyniniz CAVAN QALACAQ

ABŞ-nin Florida Universitetinin alimləri sadə gündəlik vərdişlərin beyni təxminən on il "cavanlaşdıra" biləcəyini sübut ediblər. -a istinadən bildirir ki, "ScienceDaily" nəşrinə istinadən məlumat verir

.

DİQQƏT ! Yuxuda pişik görmüsüzsə ..Ağır xəstəlik gözləyir

Yuxusunda pişik görən adamın, qadın və kişi cinsiyyətinə malik olmasına görə yuxunun təbirləri dəyişir. Əgər bu yuxunu görən adam bir kişisə, bu kişinin normal həyatında diqqətsiz bir şəxsiyyətə sahib olduğu, ətrafındak

.

Bu yerlərdə saxlanılan dərmanlar ZƏHƏRƏ ÇEVRİLİR

Səyahət zamanı dərmanların düzgün saxlamaması onların təsir gücü azalda və sağlamlıq üçün risk yarada bilər. Mütəxəssislər bildirirlər ki, temperatur, rütubət və günəş işığı bəzi preparatların görünüşünə təsir təsir göstərir

.

Bu meyvəni səhər yeyin, ürəyiniz sağlam olacaq

Kardioloq Sara Aleksander ürək sağlamlığını qorumaq üçün səhər yeməyinə avokado əlavə etməyi məsləhət görüb. Həkimin sözlərinə görə, avokado xolesterinin səviyyəsini azaltmağa və arterial təzyiqi normada saxlamağa kömək edir

turlar.az

gözəllik məhsulları maskalar qadin sayti sərxan kərəmoğlu arıqlamaq uşaqlar üçün kofe maskasi kosmetika babasil big.az qadin saglamlig xlor lekesi novruz hakısdası