Hər gün zəncəfil çayı içəndə nə olur?

Hər gün zəncəfil çayı içəndə nə olur?Pandemiya dövründə, ələlxüsusu da havaların soyuması ilə əlaqədar olaraq bir çox insan xəstəliklərin qarşısını almaq üçün çoxlu miqdarda ədviyyatlar qəbul etməyə başlayıb. Bu ədviyyatlar arasında zəncəfil də var. Zəncəfil mikroelementlərlə ən zəngin ədviyyat sayılır. Zəncəfil bədəndə möhkəmləndirici, canlandırıcı və iltihab əleyhinə təsir göstərən vitaminlər, mikroelementlər və efir yağları mənbəyidir.
Zəncəfilin sağlamlığa bir çox faydası var. İltihab əleyhinə xüsusiyyəti olan bu ədviyyatı, xüsusən öskürək, qrip və soyuqdəyməyə qarşı qəbul edirlər. Onu yemək yox, çayını içmək daha faydalı hesab olunur. Bir çoxları hər gün zəncəfil çayı içir. Hər gün zəncəfil çayı içmək orqanizmə necə təsir edir? Bu halda orqanizmdə nə baş verir?
Milli.Az e-tibb.az-a istinadən bu barədə məlumatları təqdim edir:
Araşdırmalara görə, hər gün zəncəfil çayı içmək ürək xəstəliklərindən qoruyur.
Bu zaman pis xolesterində azalma, yaxşı xolesterində artım yarandığı müşahidə edilir.
Qan təzyiqinin tarazlığı təmin olunur.
Çəkini nəzarətdə saxlamağa kömək edir. Tez-tez yemək alışqanlığı varsa, çəkinizə nəzarət etməkdə çətinlik çəkirsinizsə, zəncəfil çayı içmək bu baxımdan sizə çox kömək edəcək. Araşdırmalar bu ədviyyatın aclığı boğaraq gün boyu tox qalmağa kömək etdiyini təsdiqləyib.
Bəzi araşdırmalara görə, 12 həftə boyunca hər gün zəncəfil çayı içmək şəkərli diabet zamanı ağırlaşmaları azaltdır. Amma belə hallarda zəncəfil və zəncəfil çayı qəbul etməzdən əvvəl mütləq bir mütəxəssislə məsləhətləşmək lazımdır.
Hər gün zəncəfil çayı içmək oynaqlarda, dizlərdə olan ağrıları, iltihabı azaldır. 6 ay zəncəfil çayı içmək oynaqlarda olan iltihabın azalmasına kömək edir.
Zəncəfilin tərkibində mədə, mədəaltı vəzi, qaraciyər və bağırsaq xərçəngi kimi müxtəlif növ xərçənglərin qarşısını almağa kömək edən güclü maddələr var.
Nəhayət, hər gün zəncəfil çayı içmək immunitet sistemini gücləndirir. Bu, qrip, soyuqdəymənin qarşısını ala bilər. Bu təsiri 21 gündən sonra görmək olur. 21 gün tamam olanda orqanizm infeksiyalara davamlı olur, immunitet sistemi əvvəlkilərdən daha güclü hala gəlir.
Milli.Az /news.milli.az

Xəbərlər     Baxılıb: 1624   Tarix: 28 noyabr 2020
f Paylaş


Kurslar.az kurslar

Oxşar xəbərlər

.

Diabet necə yaranır? - Həkimlər əsas səbəbləri açıqladı

Vərdişlər diabeti birdən-birə formalaşdırmır, əksinə, qlükoza mübadiləsində pozuntular zamanla yığılaraq xüsusilə 2-ci tip diabetin yaranmasına gətirib çıxarır. xəbər verir ki, bu barədə Rusiya Dövlət Maarif Universitetini

.

Dəriyə necə qulluq etməliyik?

Son dövrlərdə dəriyə qulluq məhsulları arasında "duş geli" və "bədən skrabı" ən çox istifadə olunan vasitələrdən hesab olunur. Görünüşcə oxşar təsir bağışlasa da, bu iki məhsulun funksiyası fərqlidir

.

Hər gün etdiyiniz səhv ürək xəstəliklərinə səbəb ola bilər

Xörək duzu maddələr mübadiləsinin normal gedişində, sinir və əzələ fəaliyyətində, həmçinin orqanizmdə maye balansının qorunmasında mühüm rol oynayır. xəbər verir ki, həkimlərin sözlərinə görə, yetkin insanların gündəlik minimu

.

Ürək üçün ən faydalı 10 QİDA

Bəzi meyvə və içkilərin damar sağlamlığına daha əhəmiyyətli təsir göstərə bilir. xəbər verir ki, tədqiqatçılar tək bir qidaya diqqət yetirmək əvəzinə, balanslı və müxtəlif pəhrizin hələ də ən etibarlı yanaşma olduğunu vurğulayırlar

.

Bu mürəbbələr şəfa qaynağıdır

Yay aylarında evdar xanımlar qışa hazırlıq üçün mürəbbə tədarük edirlər. Hazırlanan mürəbbələr içərisində moruq, heyva və zoğal mürəbbəsi şəfaverici xüsusiyyətlərinə görə seçilir. Onu da qeyd edək ki, xroniki qaraciyər v

.

Qida allergiyası necə özünü göstərir? - Həkim açıqladı

Adi görünən qidalar bəzi insanlarda ciddi allergik reaksiyalara səbəb ola bilər. Xüsusilə qida allergiyası olan şəxslər ehtiyatlı olmalı və ilk əlamətlər zamanı həkimə müraciət etməlidirlər. xəbər verir ki, plazmaferez, ozonoterapiy

.

Bu balıq növünü yeməyin - Yaşlı insanlara xəbərdarlıq

Balıq sağlam qidalanmanın vacib hissəsi hesab olunsa da, mütəxəssislər bəzi növlərinin xüsusilə yaşlı insanlar üçün risk yarada biləcəyini bildirirlər. xəbər verir ki, həkimlər yaşlı şəxslərə hisə verilmiş skumbriya və digə

.

Yaşıl çay sevənlərə ŞAD XƏBƏR

Yaşıl çayın müntəzəm istehlakı sağlamlıq üçün faydalıdır. xəbər verir ki, dietoloqların fikrincə, yaşıl çay tərkibindəki kofein qəfil enerji artımı yaratmadan gümrahlığı və diqqəti artırır. Mütəxəssislər bildirirlər ki, antioksidantlarl

.

Qulaqdakı bu xətt infarkt riskini göstərir

Ürək sağlamlığı ilə qulaqda görünən xətt arasında əlaqə aşkar edilib. xəbər verir ki, tədqiqatçılar qulaqda əmələ gələn və "Frank əlaməti" kimi tanınan bu xəttin ürək tutması riskinin artması ilə yüksək dərəcəd

turlar.az

həkim məsləhəti qis geyimləri 2026 makiyaj instagram sinir sistemi intim seks kabablar yemək resepti kosmetika uzeyir hacibeyli burclər pizza vətən haqqında atalar sözləri mikayıl abdullayev