Kök şirəsi içsək, orqanizmdə nə baş verər?

Kök şirəsi içsək, orqanizmdə nə baş verər?Danimarkada aparılan yeni bir araşdırmada elm adamları kök şirəsinin insan orqanizminin iltihaba reaksiyasına təsir edə biləcəyi sualına diqqət çəkiblər.
Milli.Az lent.az-a istinadən bildirir ki, bu məhsul yalnız görmə qabiliyyətini yaxşılaşdıra bilməz, həm də bədənimizin iltihab reaksiyasını asanlıqla tarazlaya bilər.
İltihab aktual bir problemdir, diabet, xərçəng və ürək xəstəlikləri kimi ciddi xəstəliklərlə əlaqələndirilir. Unikal birləşmələrlə zənginləşdirilmiş yerkökü iltihabı azaltmaq da daxil olmaqla, əvvəllər təsirli faydalar göstərib. Bununla belə, bu birləşmələrin insanlarda təsir mexanizmi bu araşdırmanın mövzusu idi.
Təcrübədə on dörd könüllü iştirak edib. Şirəni içməzdən əvvəl və bir saat sonra qan yoxlanılıb. Kök suyunun bu reaksiyaya necə təsir etdiyini müəyyən etmək üçün bəzi qan nümunələri də iltihablı bir maddəyə (lipopolisakkarid, LPS) məruz qalıb.
Göründüyü kimi, kök şirəsi immunitet sistemimizə tarazlaşdırıcı təsir göstərərək, bir çox xəstəliklərin əsas amili olan iltihabla mübarizə aparmağa kömək edə bilər. Bununla belə, tədqiqat canlı orqanizmdən kənarda aparıldığı üçün kök şirəsinin xüsusiyyətlərini daha yaxşı başa düşmək üçün daha çox tədqiqat, o cümlədən insan klinik sınaqları tələb olunur.
Milli.Az

Xəbərlər     Baxılıb: 1181   Tarix: 09 iyun 2024
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Bu sadə vərdişlərlə beyniniz CAVAN QALACAQ

ABŞ-nin Florida Universitetinin alimləri sadə gündəlik vərdişlərin beyni təxminən on il "cavanlaşdıra" biləcəyini sübut ediblər. -a istinadən bildirir ki, "ScienceDaily" nəşrinə istinadən məlumat verir

.

Hər gün etdiyiniz səhv ürək xəstəliklərinə səbəb ola bilər

Xörək duzu maddələr mübadiləsinin normal gedişində, sinir və əzələ fəaliyyətində, həmçinin orqanizmdə maye balansının qorunmasında mühüm rol oynayır. xəbər verir ki, həkimlərin sözlərinə görə, yetkin insanların gündəlik minimu

.

Qurban ətini dərhal yeməyin - Mütəxəssisdən XƏBƏRDARLIQ

Qurban bayramı günlərində təzə kəsilmiş ətin dərhal istehlakı sağlamlıq üçün ciddi problemlər yarada bilər. xəbər verir ki, mütəxəssislər bildirirlər ki, ətin düzgün saxlanılması və müəyyən müddət dincəldilməsi həm həzm

.

Bu meyvəni səhər yeyin, ürəyiniz sağlam olacaq

Kardioloq Sara Aleksander ürək sağlamlığını qorumaq üçün səhər yeməyinə avokado əlavə etməyi məsləhət görüb. Həkimin sözlərinə görə, avokado xolesterinin səviyyəsini azaltmağa və arterial təzyiqi normada saxlamağa kömək edir

.

Hər gün ət yemək zərərlidir? - ARAŞDIRMA

Qırmızı ətin sağlamlığa təsiri ilə bağlı yeni araşdırma aparılıb. -ın məlumatına görə, ABŞ-nin İndiana Universitetinin alimləri bildiriblər ki, gündəlik 170-200 qram mal əti istehlakı tip 2 şəkərli diabet risk faktorların

.

Gecələr qatıq yeməyin faydaları və zərərləri

Qatıq sağlam qidalar sırasında xüsusi yer tutur. Xüsusilə gecə saatlarında qatıq yeməyin orqanizmə təsiri uzun illərdir müzakirə olunur. xəbər verir ki, mütəxəssislərin fikrincə, düzgün miqdarda və uyğun vaxtda qəbul edilə

.

100 yaşa qədər yaşamağın sirri bu İMİŞ

Uzunömürlülüyü ilə tanınan İtaliyanın Sardiniya adasında sağlam həyatın sirri kimi qidalanma vərdişləri və güclü sosial əlaqələr göstərilir. xəbər verir ki, "Mavi Zona" kimi tanınan Sardiniyada yaşayan insanları

.

Diabet necə yaranır? - Həkimlər əsas səbəbləri açıqladı

Vərdişlər diabeti birdən-birə formalaşdırmır, əksinə, qlükoza mübadiləsində pozuntular zamanla yığılaraq xüsusilə 2-ci tip diabetin yaranmasına gətirib çıxarır. xəbər verir ki, bu barədə Rusiya Dövlət Maarif Universitetini

.

Evdəki bu bitkilər baş ağrısına SƏBƏB OLURMUŞ

Bioloq Anna Kravtsova yataq otağında bəzi güllərin saxlanılmasının sağlamlığa mənfi təsir göstərə biləcəyi barədə xəbərdarlıq edib. xəbər verir ki, mütəxəssisin sözlərinə görə, xüsusilə güclü qoxuya malik zanbaq və bəzi orkid

turlar.az

makiyaj instagram kosmetik vasiteler sade makiyaj sekilleri qaslar gəlin qaynana janrlar vannalar kosmetika novruz haqistalari uşaq şeirləri qoğalın nağlı paxlava aslan