"Nişanlımla barışdıq, amma aramızda heç nə əvvəlki kimi deyil..." - Pərvin

"Nişanlımla barışdıq, amma aramızda heç nə əvvəlki kimi deyil..." - Pərvin"İkimiz də çox qısqancıq"

Bu sözləri BiG.AZ-a açıqlamasında aktrisa Pərvin Abıyeva bu gün Gənclik Mall-da keçirilən "The game" filminin qala gecəsi zamanı söyləyib.

Gözəl aktrisa şəxsi həyatı ilə bağlı bir sıra açıqlamalar verib. Bir müddət öncə nişanlısından ayrılan Pərvin onunla barışdığını, özəl həyatında hər şeyin qaydasında olduğunu dilə gətirib.

"Nişanlımla barışmışam, yalnız onu deyə bilərəm ki, tam barışmış sayılmırıq. Çünki heç nə əvvəlki kimi deyil. Biz onunla 8 martdan öncə barışmışdıq, amma heç kəsə bildirmirdik. Evliliyi hələ düşünmürük. Çünki işlərim çoxdur. Hələ ki işlərimi qaydasına salmalıyam, şəxsi həyatım ikinci plandadır".

Cazibədar aktrisa nişanlısı ilə aralarında buzların əridiyini söyləyib. O bildirib ki, ayrılıq yaşasa da depressiyaya düşməyib:

"İkimiz də çox qısqancıq. Bu da aramızda problemlərin yaranmasına gətirib çıxarır. Bəzi şayiələr gəzir ki, nişanlımdan ayrıldım, depressiyaya düşdüm, buna görə də saçlarımı kəsdirdim. Bunlar hamısı boş söhbətlərdir. Depressiya mənlik deyil. Saçlarımı da layihə üçün kəsdirmişəm".

Xatırladaq ki, aktrisa P.Abıyeva bir müddət əvvəl nişanlısı ilə yollarını ayırmış, buna səbəb kimi isə qarşı tərəfin ona xəyanət etdiyini dilə gətirmişdi.

Xəbərlər     Baxılıb: 2064   Tarix: 30 mart 2017
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Hər gün ət yemək zərərlidir? - ARAŞDIRMA

Qırmızı ətin sağlamlığa təsiri ilə bağlı yeni araşdırma aparılıb. -ın məlumatına görə, ABŞ-nin İndiana Universitetinin alimləri bildiriblər ki, gündəlik 170-200 qram mal əti istehlakı tip 2 şəkərli diabet risk faktorların

.

Qulaqdakı bu xətt infarkt riskini göstərir

Ürək sağlamlığı ilə qulaqda görünən xətt arasında əlaqə aşkar edilib. xəbər verir ki, tədqiqatçılar qulaqda əmələ gələn və "Frank əlaməti" kimi tanınan bu xəttin ürək tutması riskinin artması ilə yüksək dərəcəd

.

Yaşıl çay sevənlərə ŞAD XƏBƏR

Yaşıl çayın müntəzəm istehlakı sağlamlıq üçün faydalıdır. xəbər verir ki, dietoloqların fikrincə, yaşıl çay tərkibindəki kofein qəfil enerji artımı yaratmadan gümrahlığı və diqqəti artırır. Mütəxəssislər bildirirlər ki, antioksidantlarl

.

ÜST-dən Ebola ilə bağlı XƏBƏRDARLIQ: Yoluxanların sayı kəskin artır

Konqo Demokratik Respublikasında davam edən Ebola epidemiyası ilə əlaqədar Braziliya və İtaliyada da şübhəli hallar araşdırılır. xəbər verir ki, ÜST bildirib ki, ölkədə yoluxanların sayı 282-yə, ölənlərin sayı isə 42-yə çatıb

.

Yundan istifadə edərək sümüklərimizi bərpa etmək mümkündür: Tibdə inqilabi kəşf

Elm adamları yundan əldə edilən keratin zülalı vasitəsilə sümük sağalmasını sürətləndirən və bərpa edən yeni bioloji material hazırlayıblar. Heyvanlar üzərində aparılan sınaqlarda bu keratin membranların zədələnmiş nahiyələrd

.

Ev heyvanı ilə yatanların nəzərinə

Pişik və ya itlə eyni yataqda yatmaq sağlamlıq və yuxu keyfiyyəti baxımından müəyyən risklər yarada bilər. xəbər verir ki, araşdırmalara görə, Niderlandın Utrext Universitetində aparılan tədqiqat ən böyük təhlükənin mikrobla

.

Hansı şəxslərə kolbasa-sosis OLMAZ?

Kolbasa, sosis, vetçina damarlarda qan laxtalanması və tromblara səbəb olur.  xəbər verir ki, kardioloq Oleq Varfolomeyev bəzi xəstələri xəbərdar edib. Qan laxtaları bir növ jeləyə çevrilmiş kiçik laxtalardır. Ağciyərlə

.

Dəriyə necə qulluq etməliyik?

Son dövrlərdə dəriyə qulluq məhsulları arasında "duş geli" və "bədən skrabı" ən çox istifadə olunan vasitələrdən hesab olunur. Görünüşcə oxşar təsir bağışlasa da, bu iki məhsulun funksiyası fərqlidir

.

Gecələr qatıq yeməyin faydaları və zərərləri

Qatıq sağlam qidalar sırasında xüsusi yer tutur. Xüsusilə gecə saatlarında qatıq yeməyin orqanizmə təsiri uzun illərdir müzakirə olunur. xəbər verir ki, mütəxəssislərin fikrincə, düzgün miqdarda və uyğun vaxtda qəbul edilə

turlar.az

gozel gorunmek kosmetik vasiteler toy makiyajlari saç həkimi daban agrisi hamilelikde axinti reseptlər kosmetika sağlamlığın sirleri cinsi əlaqə sirniyatlar həmidə gözəllik