Spirtli içkilərdən sonra QARACİYƏRİ bərpa edən MƏHSULLAR
Spirtli içkilər bütün orqanizmə olduqca mənfi təsir edir.
Qaraciyər spirtli içkilərin tərkibində olan zəhərləri parçalandığı üçün xüsusilə böyük zərər görür. Bəzi məhsulların qəbulu spirtli içkilərin qaraciyərə olan mənfi təsirini azalda bilir.
Çin alimləri araşdırma zamanı aşkar ediblər ki, bu süd məhsullarıdır.
Milli.Az saglamolun.az-a istinadən bildirir ki, araşdırmanın nəticələri Journal of Medicinal Food jurnalında dərc olunub.
Mütəxəssislər spirtli içkilərin qəbulundan sonra yoqurt, qatıq, kəsmik, xama, ağ pendir kimi məhsulları yeməyi tövsiyə edirlər.
Bu məhsullar həmçinin qaraciyərdə piyin yığılmasını və iltihabı azaldır.
Sonda qeyd edək ki, sadaladığımız məhsullar spirtli içkilərin təsirini yalnız qismən azaldır. Qaraciyərin sağlam qalması üçün spirtli içkilərin qəbulundan tam imtina etmək lazımdır.
Milli.Az /news.milli.az









Səhərlər etdiyimiz bu səhv sağlamlığa təsir edir
Qulaqdakı bu xətt infarkt riskini göstərir
Yayın vazkeçilməzidir, faydaları saymaqla bitmir
Aybəniz Haşımovanın paylaşımı sevənlərini qorxutdu - FOTO
Türkiyədə azana hörmətsizlik edən müğənni səhnədən QOVULDU
40 yaşının yaxtada qeyd etdi - Fotolar
Məşhur cütlük ayrıldı: üç illik münasibət bitdi
"2018-dən sonra ilk dəfə…" – Muraddan illər sonra gələn etiraf
Ani və anlıq başgicəllənmənin səbəbləri nələrdir?
Mütəxəssislərdən çağırış: Uşaqları gec yatmağa qoymayın
Tacirin oğlu: 'Qayınatamdan hərtərəfli yarımışam
Diananın 'qisas paltarı' ilə bağlı avtomobil satıldı
Fransalı müğənni zorakılıqda ittiham olunur