Süd qadınlarda döş xərçəngi riskini 80 faiz artırır
Elm adamları, sağlamlığa faydalı hesab edilən südün xərçəngə tutulma ehtimalını artırdığını aşkarlayıblar.
Milli.Az medicina.az-a istinadən xəbər verir ki, bəzi araşdırmalar bu içkinin döş xərçənginə tutulmaq riskini 80% artırdığını göstərir.
Alimlər 8 il ərzində 50 mindən çox qadının məlumatlarını təhlil ediblər. Onların 50%-i veqan pəhrizinə riayət edib, qalanları isə heyvan südünü qəbul ediblər.
Tədqiqat başlamazdan əvvəl iştirakçılardan heç birində xərçəng olmayıb. Vaxt keçdikcə 1 057 nəfərdə bu xəstəlik üzə çıxıb.
Mütəxəssislərin əldə etdiyi məlumatlar bunun səbəbinin süd məhsulları olduğunu göstərib. Araşdırmaların nəticəsi hətta az miqdarda olsa belə, gündəlik süd istehlakının döş xərçəngi riskini 80%-ə qədər artıra biləcəyini üzə çıxarıb. Yəni gündə bir stəkan süddən az içsəniz belə, döş xərçənginə tutulma ehtimalınız xeyli yüksələcək. Gündə 1 stəkan süd xərçəng ehtimalını 50%-dən çox, onu hər gün iki və ya üç stəkan içmək isə 70-80% artırır.
Bu təsiri heyvan mənşəli süddə olan təbii stimulantlarla izah etmək olar. Onlar xərçəngə səbəb olan hüceyrələrin böyüməsinə və bölünməsinə səbəb olur.
Milli.Az









Aybəniz Haşımovanın paylaşımı sevənlərini qorxutdu - FOTO
Türkiyədə azana hörmətsizlik edən müğənni səhnədən QOVULDU
40 yaşının yaxtada qeyd etdi - Fotolar
Məşhur cütlük ayrıldı: üç illik münasibət bitdi
"2018-dən sonra ilk dəfə…" – Muraddan illər sonra gələn etiraf
Ani və anlıq başgicəllənmənin səbəbləri nələrdir?
Ürək üçün ən faydalı 10 QİDA
Mütəxəssislərdən çağırış: Uşaqları gec yatmağa qoymayın
Tacirin oğlu: 'Qayınatamdan hərtərəfli yarımışam
Diananın 'qisas paltarı' ilə bağlı avtomobil satıldı
Fransalı müğənni zorakılıqda ittiham olunur
Eşşək dişləməsi insan ölümünə səbəb ola bilərmi? - ARAŞDIRMA
Eşref Rüya' final edir - FOTO
Eldar 'Avroviziya'dakı uğursuzluqların səbəbini açıqladı