Bu içkilər kökəlməyə yol açır

Bu içkilər kökəlməyə yol açırİnsanda artıq çəkinin yaranmasına yol açan içkilərin adları açıqlanıb.
Milli.Az Trend-ə istinadən xəbər verir ki, mütəxəssislərin fikrincə, meyvə suları, kvas və qazlı içkilərdə çoxlu miqdarda qlükoza olduğu üçün bu içkilərin müntəzəm içilməsi mədəaltı vəzinin aşırı yüklənməsinə səbəb olur. Bu isə, öz növbəsində, kökəlməyə gətirib çıxarır.
Bundan başqa, bir çox insanın çay və qəhvənin böyük miqdarda şəkərlə içməsi orqnazmin ümumi vəziyyətinə mənfi təsir göstərir.
Mütəxəssislər bu cür halların qarşısının alınması məqsədilə suya təzə xiyar, nanə və ya limon əlavə etməyi və bədənin ümumi çəkisinin hər kiloqramına 30 millilitr həcmdə maye içməyi tövsiyə edir.
Milli.Az /news.milli.az

Xəbərlər     Baxılıb: 1746   Tarix: 06 avqust 2020
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Yayda ən təhlükəli spirtli içki hansıdır?

Yay aylarında bir çoxları sərinlənməyin ən təhlükəsiz yolunun soyuq pivə, sidr və ya şirin kokteyl içmək olduğunu düşünür. Güclü spirtli içkilərdən istidə uzaq durmağa çalışsalar da, az alkoqollu içkilər çox vaxt zərərsi

.

İsti havalarda nə yeməli, nə içməli?

Yüksək temperatur və rütubət orqanizmdə maye və mineral itkisini artırır. xəbər verir ki, güclü tərləmə nəticəsində yaranan su və mineral çatışmazlığı huşun itirilməsinə, başgicəllənmə və ürəkbulanma kimi hallara səbəb ol

.

10 dəqiqə içində yuxuya gedirsinizsə, sağlamsınız

Yuxuya getmə müddəti insanın sağlamlığı haqqında vacib məlumat verə bilər. Mütəxəssislərin fikrincə, ideal vaxt 10-20 dəqiqədir. xəbər verir ki, davranış yönümlü yuxu təbabəti üzrə mütəxəssis Mişel Drerupun sözlərinə görə

.

"Ən çətin məqam diaqnozu ilk dəfə deməkdir" - MÜSAHİBƏ

Xərçəng haqqında çox danışırıq. Statistikalardan, müalicələrdən, dərmanlardan. Amma bu xəstəliyin arxasında dayanan insanlardan, onların qorxularından, ümidlərindən, yanlış bildiklərindən daha az danışırıq. Elə buna gör

.

Alimlər demensiyanı əvvəlcədən göstərən yeni əlamət tapdı

Yuxu zamanı beyin fəaliyyəti demensiya riskinin erkən göstəricisi ola bilər. xəbər verir ki, bununla bağlı ABŞ-nin Kaliforniya Universitetinin alimləri araşdırma aparıb. Araşdırma çərçivəsində yaşı 40-94 arasında dəyişə

.

Tez-tez kolbasa yemək xərçəng riskini artırır

Sosis, kolbasa, bekon və digər emal olunmuş ət məhsullarının müntəzəm istehlakı kolorektal (yoğun və düz bağırsaq) xərçəngi riskini artıra bilər. xəbər verir ki, bu barədə Rusiya Səhiyyə Nazirliyinin Milli Kliniki Endokrinologiy

.

Ən güclü təbii antibiotik: Udi hindi bitkisinin faydaları

Pandemiyada insanların immuniteti gücləndirən təbii məhsullara marağı da artdı. Bu qidalardan ən önəmlisi isə udi hindi bitkisidir. Udi hindinin faydaları saymaqla bitmir. Bəs udi hindi bitkisi nədir?. xəbər verir ki, ə

.

Bu qidalar stresi azaldır

Gündəlik həyatın gərginliyi ilə mübarizə aparmaq üçün düzgün qidalanma da mühüm rol oynayır. axşam.az-a istinadən bildirir ki, orqanizmin kifayət qədər vitamin və mineral alması stressin təsirlərini azaltmağa kömək edə bilər

.

Alimlər uşaqlarda boy artımının ləngiməsinin gizli səbəbini aşkar ediblər

Uşaqlarda boy artımının ləngiməsi təkcə qeyri-kafi qidalanma ilə bağlı olmaya bilər. ABŞ-li alimlərin yeni araşdırması göstərib ki, bağırsaq mikrobiomundakı bəzi bakteriyalar hələ ana bətnində olarkən körpənin inkişafın

turlar.az

gözəllik məhsulları donlar 2026 maskalar maraqlı dekorasiya hakışdalar qadın və təhsil kosmetika baldıza aid hakışta qaynanaya aid tut ağacı tutdudu tanisliq veten