Bu mineral əslikliyi olanlar koronavirusu ağır keçirir

Bu mineral əslikliyi olanlar koronavirusu ağır keçirirCOVID 19-la bağlı yeni-yeni araşdırmalar maraqlı nəticələr ortaya qoyur.
Belə ki, Çində selen mineralının defisiti olan regionlarda koronavirusdan ölüm ən yüksək həddə idi.
Milli.Az bildirir ki, bu barədə Britaniya Universitetinin elmi məqaləsi American Journal of Clinical Nutrition dərgisində çap olunub.
Selen təbii mineral olub, gübrə, torpaq və sudan qida məhsullarına keçir. Selenlə qoz, toxumlar, göbələk, buğda, süd məhsulları, balıq, yumurta, ətdə çoxdur. Bu mikroelement olmadıqda, orqan və sistemləriniz praktiki olaraq öz işini görmür.
Selen immun sistem üçün də vacibdir.
Tədqiqatlar göstərib ki, selenin miqdarı insan və heyvanlarda infeksion xəstəliklərin necə və nə qədər çəkəcəyini təyin edir.
Orqanizmində bu element az olan canlılar infeksiyaları ağır keçirir və bundan ölüm riski də artır.
Məsələn, QİÇS-li xəstələrdə selenin səviyyəsi xəstəliyin SPİD-ə keçib-keçməyəcəyini təyin edir. Selen az olan xəstələr bu xəstəlikfən daha tez ölür.
Çində bu mineralın defisiti coğrafi müşahidə olunur. Şimal bölgəsində torpaqda, kökdə və gübrədə selen çatışmır, ona görə bu ərazilərin sakinlərinin orqanizminə bu mineral da az düşür.
Professor Marqaret Reyman və komandası koronavirusdan ölüçm statistikasında bölgələr üzrə əhalidə selenin çatışmazlığının təsirini analiz ediblər.
Müxtəlif şəhər və əyalətlərdəki xəstələrin məlumatlarını təhlil edərək bu nəticəyə gəliblər ki, yüksək dərəcədə selen olan bölgələrdə koronavirusdan ölüm az, sağalma yüksək olub.
Çində ən yüksək selen səviyyəsi olan Hubey əyalətində koronaviruslu xəstələr 3 dəfə daha çox sağalıb. Və əksinə selen qıtlığından əziyyət çəkən Heylunçzyan əyaləyində koronavirusdan ölüm 5 dəfə çox olub.
Çinin 17 şəhərinin əhalisinin saç nümunələrində selen analizi isə göstərib ki, bu mineral orqanizmdə nə qədər çox olarsa, insan virus infeksiyalarını bir o qədər asan, yüngül keçirir. /medicina.az
Milli.Az /news.milli.az

Xəbərlər     Baxılıb: 1890   Tarix: 09 aprel 2021
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Evdəki bu bitkilər baş ağrısına SƏBƏB OLURMUŞ

Bioloq Anna Kravtsova yataq otağında bəzi güllərin saxlanılmasının sağlamlığa mənfi təsir göstərə biləcəyi barədə xəbərdarlıq edib. xəbər verir ki, mütəxəssisin sözlərinə görə, xüsusilə güclü qoxuya malik zanbaq və bəzi orkid

.

Bayram günü qoyun ətini belə yesəniz xəstəxanalıq olacaqsınız

Qurban bayramında süfrələrin əsas bəzəyi olan qoyun ətinin normadan artıq və ya yanlış şəkildə istehlak edilməsi ciddi sağlamlıq problemlərinə yol aça bilər.  xəbər verir ki, mütəxəssislər xüsusilə bayram günlərində qoyu

.

Omeqa-3 həqiqətən faydalıdır?

Çinli alimlər omeqa-3 əlavələrinin beyin üçün faydası ilə bağlı şübhələr yaradan araşdırma aparıblar. xəbər verir ki, tədqiqata görə, omeqa-3 qəbul edən yaşlı insanlarda yaddaş, diqqət və digər idrak funksiyalarının dah

.

Qurban əti ilə bağlı vacib xəbərdarlıq: Bu səhvləri etməyin

Qurban bayramı yaxınlaşdıqca qurbanlıq heyvanların seçimi, kəsim prosesi və ətin düzgün saxlanılması ilə bağlı müzakirələr artır. xəbər verir ki, mütəxəssislər xəbərdarlıq edirlər ki, bayram günlərində yol verilən bəzi səhvlə

.

100 yaşa qədər yaşamağın sirri bu İMİŞ

Uzunömürlülüyü ilə tanınan İtaliyanın Sardiniya adasında sağlam həyatın sirri kimi qidalanma vərdişləri və güclü sosial əlaqələr göstərilir. xəbər verir ki, "Mavi Zona" kimi tanınan Sardiniyada yaşayan insanları

.

Hansı şəxslərə kolbasa-sosis OLMAZ?

Kolbasa, sosis, vetçina damarlarda qan laxtalanması və tromblara səbəb olur.  xəbər verir ki, kardioloq Oleq Varfolomeyev bəzi xəstələri xəbərdar edib. Qan laxtaları bir növ jeləyə çevrilmiş kiçik laxtalardır. Ağciyərlə

.

Hər gün etdiyiniz səhv ürək xəstəliklərinə səbəb ola bilər

Xörək duzu maddələr mübadiləsinin normal gedişində, sinir və əzələ fəaliyyətində, həmçinin orqanizmdə maye balansının qorunmasında mühüm rol oynayır. xəbər verir ki, həkimlərin sözlərinə görə, yetkin insanların gündəlik minimu

.

Faydası qabığındadır

Qreypfrut 1650-ci ildə Karib dənizindəki Barbados adasında aşkar edilib. Qanda xolesterinin miqdarını aşağı salan qreypfrutun tərkibində damarların tutulmasının qarşısını alan pektin kimi faydalı maddə var. Yüksək qan təzyiqində

.

Qurban ətini dərhal yeməyin - Mütəxəssisdən XƏBƏRDARLIQ

Qurban bayramı günlərində təzə kəsilmiş ətin dərhal istehlakı sağlamlıq üçün ciddi problemlər yarada bilər. xəbər verir ki, mütəxəssislər bildirirlər ki, ətin düzgün saxlanılması və müəyyən müddət dincəldilməsi həm həzm

turlar.az

həkim məsləhəti kosmetika mehsullari yay geyimləri 2026 tortlar qadın bulkalar yeni dogulmus korpeye lazim olan esyalar kosmetika novruz bayramina aid hakisdalar dolça hekaye janri veten haqqinda bayati dovsan