Bu vərdiş diabet riskini azaldır

Bu vərdiş diabet riskini azaldırAlimlər deyirlər ki, sadə yemək vərdişi diabet riskini azaltmağa kömək edir.
Milli.Az lent.az-a istinadən bildirir ki, düzgün pəhriz şəkər səviyyənizi nəzarət altına almağa kömək edəcək.
Son elmi araşdırmalar müəyyən bir pəhrizin diabet inkişaf riskini əhəmiyyətli dərəcədə azalda biləcəyini aşkar edib. Bu cür pəhriz həm də prediyabetli və artıq xəstəlik diaqnozu qoyulmuş insanlara kömək edəcək.
Tulane Universiteti tərəfindən aparılan bir araşdırma, pəhrizdə karbohidratların məhdudlaşdırılmasının diabet riskini azalda və ya nəzarətdə saxlamağa kömək edə biləcəyini təsbit edib. Bu, diabetin idarə edilməsi üçün aşağı karbohidratlı pəhrizlərin potensial faydalarını da qeyd edən əvvəlki tapıntıları təsdiqləyir.
Bu tədqiqatın unikal cəhəti odur ki, qan şəkərini azaltmaq üçün dərman istifadə etməyənlər üçün aşağı karbohidratlı pəhrizin faydaları aşkar edilib. Tədqiqatçılar 40-70 yaş arası şəkərli diabet və ya prediyabeti olan və dərman qəbul etməyən 150 iştirakçı ilə altı aylıq araşdırma aparıblar.
Altı aydan sonra aşağı karbohidratlı pəhrizdə iştirak edənlər hemoglobin A1c səviyyələrində azalma göstəriblər, bu da qan şəkərinə nəzarətin yaxşılaşdığını göstərir. 
Aşağı karbohidratlı qrupdakı iştirakçılara ilk üç ayda gündə 40 qram limitlə başlayaraq, sonra 60 qrama qədər artırılaraq gün ərzində karbohidrat qəbulu ilə bağlı tövsiyələr verilib. Eyni zamanda, nəzarət qrupunun iştirakçıları pəhrizlə bağlı xüsusi təlimat almayıblar.
Bununla belə, bu, aşağı karbohidratlı pəhrizin diabet və ya prediabet xəstələrinə qan şəkərini idarə etməyə necə kömək edə biləcəyini başa düşmək üçün mühüm töhfədir.
Milli.Az

Xəbərlər     Baxılıb: 1333   Tarix: 20 may 2024
f Paylaş


Turlar.az

Oxşar xəbərlər

.

Uşaqlarda diş çıxarma dövrü - Valideynlər nələri bilməlidir?

Körpələrin böyümə mərhələsində ən vacib və bəzən çətin dövrlərdən biri diş çıxarma prosesidir. Bu mərhələ həm uşaq, həm də valideyn üçün müəyyən narahatlıqlarla müşayiət oluna bilər. Bəzi körpələr diş çıxarma dövrünü ço

.

Yaşıl çay sevənlərə ŞAD XƏBƏR

Yaşıl çayın müntəzəm istehlakı sağlamlıq üçün faydalıdır. xəbər verir ki, dietoloqların fikrincə, yaşıl çay tərkibindəki kofein qəfil enerji artımı yaratmadan gümrahlığı və diqqəti artırır. Mütəxəssislər bildirirlər ki, antioksidantlarl

.

Ürək üçün ən faydalı 10 QİDA

Bəzi meyvə və içkilərin damar sağlamlığına daha əhəmiyyətli təsir göstərə bilir. xəbər verir ki, tədqiqatçılar tək bir qidaya diqqət yetirmək əvəzinə, balanslı və müxtəlif pəhrizin hələ də ən etibarlı yanaşma olduğunu vurğulayırlar

.

Narçiçəyi çayı: Faydaları, istifadə sahələri və diqqət edilməli olan məqamlar

Narçiçəyi çayı ənənəvi təbabətdə əsrlər boyu istifadə olunan "punica granatum" bitkisinin çiçəklərindən əldə edilən bitki mənşəli bir içkidir. xəbər verir ki, zəngin fitokimyasala malik olan narçiçəyi ekstraktlarını

.

Həmin qidaların müntəzəm istifadəsi xərçəng riskini artırır - XƏBƏRDARLIQ

Gündəlik 50 qram emal olunmuş ət məhsullarının - kolbasa, sosiska və bekonun qəbulu kolorektal xərçəng riskini təxminən 18 faiz artırır. xəbər verir ki, bu barədə terapevt və qastroenteroloq Olqa Suxareva sosial şəbəkələrd

.

Hər gün saç daramaq saç tökülməsinə səbəb olur?

Saçların hər gün daranmasının zərərli olub-olmaması uzun müddətdir müzakirə olunan mövzulardandır. Mütəxəssislərin fikrincə, saçları düzgün şəkildə daramaq faydalı olsa da, həddindən artıq və sərt daraq istifadəsi saç tellərini

.

DİQQƏT ! Yuxuda pişik görmüsüzsə ..Ağır xəstəlik gözləyir

Yuxusunda pişik görən adamın, qadın və kişi cinsiyyətinə malik olmasına görə yuxunun təbirləri dəyişir. Əgər bu yuxunu görən adam bir kişisə, bu kişinin normal həyatında diqqətsiz bir şəxsiyyətə sahib olduğu, ətrafındak

.

Hər gün 2 qaşıq yeyin, görün nə olur

Araşdırmalar göstərib ki, xüsusilə bir qida hər il milyonlarla insanın ölümünə səbəb olan ürək xəstəliyi riskini azalda bilər. Hətta xolesterol kimi bir bəlanı qida vasitəsiylə aradan qaldırmaq mümkündür. xəbər verir ki

.

Səhərlər etdiyimiz bu səhv sağlamlığa təsir edir

"Acqarına soyuq su içmək həzm prosesini poza və mədəyə zərər verə bilər". xəbər verir ki, bu barədə terapevt Anna Furqal TASS-a açıqlamasında səhərlər geniş yayılmış bu vərdişin sağlamlığa mənfi təsir göstərə biləcəyin

turlar.az

yaz geyimleri 2026 qis geyimləri 2026 geyim dəbləri tənəffüs orqanları xinayaxdi ucun bayatilar gecəliklər kakos yaginin saca faydalari kosmetika birlik tanisliq pehriz kokelmek sac duzumleri