Bunları yesəniz, gec qocalarsınız

Bunları yesəniz, gec qocalarsınızBilirik ki, yediklərimiz sağlamlığımıza böyük təsir göstərir. Çoxumuz yeməklərimiz üçün sağlam qidalar seçmək üçün əlimizdən gələni edirik. Bol tərəvəz istehlak etmək, işlənmiş ət və şəkəri minimuma endirmək sağlam yaşlanma üçün yaxşı başlanğıcdır.
Milli.Az axşam.az-a istinadən bildirir ki, seçdiyimiz qidalardan bəziləri bədəni "zireh kimi" qoruya, onun yaşlanmasına mane ola bilər. Ömrü uzadan qidalar təkcə meyvə və tərəvəzlərlə məhdudlaşmır.
Qaragilə - Kiçik bənövşəyi meyvə bədəni infeksiyadan zireh kimi qoruyan vitaminlər və antioksidantlarla doludur. Həm də dadlı və aşağı kalorili qəlyanaltıdır. Tədqiqatçıların fikrincə, qaragilə antioksidantlarla zəngin olduğu üçün güclü yaşlanma əleyhinə təsirə malikdir. Bunlar hüceyrələri sağlam saxlamağa və zədələnmənin qarşısını almağa kömək edir. Tərkibindəki C vitamini sayəsində meyvələr həmçinin əzələ zədələrini və ağrıları azaldır və kollagen istehsalı ilə göz sağlamlığını dəstəkləyir.
Pomidor - Pomidor yemək dərimizi "içəridən xaricə" qocalmaqdan qoruyur və qırışlarla mübarizə aparmağa kömək edir. Pomidordan başqa ispanaq, qırmızı bibər, kök və kələm kimi tərəvəzlər də antioksidan piqmentlərlə doludur.
Siyahıya sıyıq, qəhvəyi makaron, düyü və şirin kartof, həmçinin meyvə və tərəvəzlər daxildir. Tam taxıllı qidalar, hormonları yaşlandıqca dəyişməyə başlayan qadınlarda enerjini tarazlaşdırmaq üçün xüsusilə faydalı ola bilər. Ağ və təmizlənmiş karbohidratlardan fərqli olaraq, onlar enerjini yavaş-yavaş buraxdıqları üçün dərimizdəki kollageni zədələməyəcəklər.
Harvard Universitetinin tədqiqatçıları həmçinin təklif ediblər ki, tam taxılları diyetinizə daxil etmək daha uzun yaşamanıza kömək edəcək, çünki onlar ürək xəstəliyi, bağırsaq xərçəngi, diabet, insult kimi ölümcül xəstəliklərin riskini azaltmağa kömək edə bilər.
Bir ovuc fındıq, insanların müntəzəm olaraq 100 yaşa qədər yaşadığı dünyanın beş bölgəsi olan Mavi Zonalarda yaşayan insanlar üçün qəlyanaltı ola bilər. Badam və qoz kimi qoz-fındıq E vitamini, zülal və omeqa-3 yağ turşuları ilə zəngindir və dərinin yenilənməsinə kömək edən sink kimi mineralları ehtiva edir.
Somon və sardina kimi yağlı balıqlar qan təzyiqini və ümumi ürək sağlamlığını idarə etməyə kömək edən vacib omeqa 3 yağları ilə doludur. Bu yağlar həm də təbii yağ baryerini qoruyaraq, dərini nəmləndirərək və incə xəttlərin görünüşünü azaldaraq dərinizin gözəl görünməsini təmin edir.
Milli.Az

Xəbərlər     Baxılıb: 1454   Tarix: 13 iyul 2024
f Paylaş


Kurslar.az kurslar

Oxşar xəbərlər

.

Bu sadə vərdişlərlə beyniniz CAVAN QALACAQ

ABŞ-nin Florida Universitetinin alimləri sadə gündəlik vərdişlərin beyni təxminən on il "cavanlaşdıra" biləcəyini sübut ediblər. -a istinadən bildirir ki, "ScienceDaily" nəşrinə istinadən məlumat verir

.

Diş qıcama bu problemlərə səbəb olur

Diş qıcama vərdişi təkcə ağız və diş sağlamlığını deyil, ümumi həyat keyfiyyətini də mənfi təsir altına alır. xəbər verir ki, xüsusilə yuxu zamanı fərq edilmədən baş verən bu problem səhərlər baş ağrısı, çənə ağrıları v

.

Yaşıl çay sevənlərə ŞAD XƏBƏR

Yaşıl çayın müntəzəm istehlakı sağlamlıq üçün faydalıdır. xəbər verir ki, dietoloqların fikrincə, yaşıl çay tərkibindəki kofein qəfil enerji artımı yaratmadan gümrahlığı və diqqəti artırır. Mütəxəssislər bildirirlər ki, antioksidantlarl

.

Banan qabığının faydaları: evdə istifadə etməyin 10 üsulu

Banan qabığı sadəcə meyvə qalığı deyil. O, kulinariya, dəriyə qulluq və hətta məişətdə gizli "silaha" çevrilə bilər. Gəlin bu gözlənilməz "mətbəx qəhrəmanı"na necə ikinci həyat verməyin mümkün olduğun

.

Yuxuda nar görmək görün nələrə işarə edirmiş?! İNANILMAZ!

Yuxuda nar görmək qadın üçün ziyarət və mücevherata, kişi üçün də övlada, dövlət məmurları üçün terfie, zabitlər üçün əmrlərinin keçməsinə, kəndli üçün oktyabr bərəkətinə, tacir üçün çox quru, xalq üçün yaxşı bir idarəy

.

Hər gün saç daramaq saç tökülməsinə səbəb olur?

Saçların hər gün daranmasının zərərli olub-olmaması uzun müddətdir müzakirə olunan mövzulardandır. Mütəxəssislərin fikrincə, saçları düzgün şəkildə daramaq faydalı olsa da, həddindən artıq və sərt daraq istifadəsi saç tellərini

.

Hər gün ət yemək zərərlidir? - ARAŞDIRMA

Qırmızı ətin sağlamlığa təsiri ilə bağlı yeni araşdırma aparılıb. -ın məlumatına görə, ABŞ-nin İndiana Universitetinin alimləri bildiriblər ki, gündəlik 170-200 qram mal əti istehlakı tip 2 şəkərli diabet risk faktorların

.

100 yaşa qədər yaşamağın sirri bu İMİŞ

Uzunömürlülüyü ilə tanınan İtaliyanın Sardiniya adasında sağlam həyatın sirri kimi qidalanma vərdişləri və güclü sosial əlaqələr göstərilir. xəbər verir ki, "Mavi Zona" kimi tanınan Sardiniyada yaşayan insanları

.

Hansı şəxslərə kolbasa-sosis OLMAZ?

Kolbasa, sosis, vetçina damarlarda qan laxtalanması və tromblara səbəb olur.  xəbər verir ki, kardioloq Oleq Varfolomeyev bəzi xəstələri xəbərdar edib. Qan laxtaları bir növ jeləyə çevrilmiş kiçik laxtalardır. Ağciyərlə

turlar.az

geyim dəbləri kosmetik vasiteler geymler 2026 paltarlar 2026 biznes qurmagin yollari yay paltarlari sabir haciyev kosmetika rus dilini öyrənək hakista oxu az veten masqalar