sebet.az onlayn maqazin

Gimnastika üzrə dünya çempionundan sağlamlıq üsulları

Gimnastika üzrə dünya çempionundan sağlamlıq üsullarıÜçqat dünya çempionu, ikiqat Avropa çempionu, Avropa Oyunlarının ikiqat çempionu, bədii gimnastika üzrə Rusiyanın mütləq çempionu Diana Borisova sağlamlığı möhkəmləndirməyin yollarından danışıb.
Publika.az Rusiya mətbuatına istinadən xəbər verir ki, gimnastın sözlərinə görə, oturaq həyat tərzinin mənfi nəticələrini minimuma endirmək mümkündür.
Oturaq həyat tərzi qadın sağlamlığına necə təsir edir?
Hər kəs bilir ki, oturaq həyat tərzi səhhətimizə ziyan vurur. Bir sıra xəstəliklərin inkişafında əsas rol oynayır. Əlbəttə ki, genetika böyük əhəmiyyət daşıyır, ancaq oturaq həyat tərzi ilə irsi amillərin birləşməsi ehtimalı daha da artır. Hərəkət etmədikdə qida ilə qəbul etdiyimiz kalorilər yandırılmır. Etiraf etmək lazımdır ki, çox oturan insanlar yeməyə daha çox meylli olurlar. Həkimlər tez-tez sonsuzluq, varikoz damar genişlənməsi, onurğa problemləri ilə əlaqədar xəbərdarlıq edir. Gün ərzində vaxtının əksər hissəsini oturaq şəraitdə keçirən qadınlar immunitet sistemin əhəmiyyətli dərəcədə zəifləməsi və qadın xəstəlikləri də daxil olmaqla ciddi sağlamlıq problemləri ilə üzləşir.
Oturaq həyat tərzinin zərərlərini necə minimallaşdırmaq olar?
Sadə səhər məşqləri vəziyyətə müsbət təsir göstərir! Məşq üçün vaxt yoxdursa, digər həll yollarından istifadə edin. İş günü ərzində yüngül məşqlər edin: ayağa qalxın və gəzin, bir neçə dəfə çömbəlib ayağa durun. Mümkün qədər tez-tez belə fasilələr verin: mümkünsə hər iki saatdan bir.
Lift yerinə pilləkənlərdən istifadə edin. Şərtlər icazə verərsə, işə velosipedlə gedin.
Gimnastika üzrə dünya çempionundan sağlamlıq üsullarıBəs gününü kompüter qarşısında keçirən insanlar nə etməli?
Fəal idman növlərinə, yoqa və dartınma hərəkətlərinə üstünlük verin. Səhərlər qaçın, mümkün olduqca çox yeriyin, qaçış gün boyu yaxşı əhval-ruhiyyəni təmin edəcək, tənbəl olmayın.
Boyun, çiyin və kürəkdə yaranan quluncla necə mübarizə aparmalı?
Günboyu qamətinizi dik saxlamağa çalışın. Adətən insanlar boyundan utandığı üçün əyri dayanır. Belə səhvə yol verməyin. Vaxt ötdükcə bu düşüncələr yox olur, amma əyilmək vərdişi qalır. Məsələn, çıxış yolu kimi xoreoqrafiyaya və kürəyimi düzləşdirməyə çox vaxt ayırdım və telefonun ekran qoruyucusuna "Belini düz saxla " mesajını qoydum.
Mütəmadi olaraq masaja gedin: özünüzə vaxt ayırın, çünki bu, sizin sağlamlığınızdır.
Rahatlaşmaq sözünü yadda saxlayın. İş zamanı bir az əsəbi və gərgin oluruq, bu, boyun fəqərələrində qulunc və ağrı yaradır. Odur ki, rahatlaşdırıcı masaja yazılın, bu, qaməti yaxşılaşdırır, həmçinin yuxunu normallaşdırır və endorfinlərin sərbəst buraxılması nəticəsində əhval-ruhiyyəni yaxşılaşdırır.
İşdən sonra dəhşətli dərəcədə yorulmusunuzsa, şəkildə gördüyünüz dartınma hərəkətləri sizi mütləq yenidən həyata qaytaracaq. Bu hərəkətlər qan dövranını normallaşdırır. Kürək dartınma hərəkətlərinə də xüsusi diqqət yetirin - bu skolyoz xəstıliyi olanlar üçün faydalı bir məşqdir.
Gimnastika üzrə dünya çempionundan sağlamlıq üsullarıGimnastika üzrə dünya çempionundan sağlamlıq üsulları

Sağlamlıq     Baxılıb: 741   Tarix: 28 oktyabr 2019
f Paylaş
Şərh yazmaq üçün sayta daxil olun.


DİGƏR XƏBƏRLƏR

KİŞİLƏRİN VƏ XANIMLARIN NƏZƏRİNƏ! Partnorunuzdan daha da zövq alacaqsınız!

Kişilər və qadınlar üçün cinsi aktivliyi artıran məcun. MƏHSUL HAQQINDA ƏTRAFLI. Cinsi münasibətlərdə fəallıq çox önəmli faktorlardan biridir. Bəzən bu fəallığı artırmaq üçün müxtəlif preparatlardan istifadə olunur. Şəhərd

XANIMLARIN DİQQƏTİNƏ! Qadın xəstəliklərini unudun! Bu...

Məhsulu əldə etmək üçün əlaqə: 055 239 54 49. MƏHSUL HAQQINDA ƏTRAFLI. Məhz bu məcun qadınların imdadına çatacaqdır. Qadınlarda baş verən hormonal dəyişikliklər əsasında yaranan yumurtalıqların polikistozu, menstrual gecikmə

Zeytun yağı haqqında və onun faydası

Müxtəlif xalqlar zeytun yağına ilahi mənşəli ağac yağı kimi yanaşardılar. Qədim yunan rəvayətinə görə müdriklik allahı Afina allahların yarışında ən əhəmiyyətli neməti udaraq insanlara hədiyyə kimi bağışlamışdır. Yunanla

Xərçəng riskini azaldan EFFEKTİV ÜSUL

ABŞ-da aparılan tədqiqatın nəticəsinə görə, ağciyər xərçəngi riskini azaltmaq üçün gündə 1 fincan qatıq və lif tərkibi yüksək olan məhsullar yemək lazımdır. xəbər verir ki, ABŞ-ın Vanderbilt Universitetinin Tibb Mərkəzini

Evdəki bu əşyalar xərçəngə səbəb olur

Evdə nə qədər təmizlik aparmağımızdan asılı olmayaraq, bakteriyalar bəzən fərqli yerlərdə qarşımıza çıxır. -a istinadən bildirir ki, gözlənilməz yerlərdə toplaşan bu bakteriyalar sağlamlığımızı təhdid edir. Bəs, xərçəng

Dərini və bağırsaqları təmizləyən yerkökü müalicəsi

Əgər bağırsaqlar təmizdirsə, dəri heç bir kosmetik vasitənin köməyi olmadan parıldayır, yanaqlarda isə azca qızartı əmələ gəlir. Bu, məlum bir həqiqətdir. xəbər verir ki, şirin yerkökü salatı bağırsaqları nizama salır, ö

Bədəninizdə yaranacaq bu 9 problemin səbəbini bilirdinizmi? - ALİMLƏRDƏN XƏBƏRDARLIQ

Serotonin bizi xoşbəxt edən kimyəvi maddədir və bizə xoş rifah hissi bəxş edir. Bununla birlikdə, onun funksiyaları bu xoş emosional vəziyyətdən çox kənara çıxır. Serotonin beyində bir neyrotransmitter rolunda olmaqdan əlav

Yemək yedikdən sonra özünüzü pis hiss edirsinizsə... - Həkimdən VACİB XƏBƏRDARLIQ

Çox vaxt yemək yedikdən sonra xoşagəlməz hisslər, bəzən hətta ağrılı hallar olur. Qəbizlik, şişkinlik, ümumi zəiflik və digər problemlər səhv qidalanma ilə bağlı ola bilər. Bu problemlərdən xilas olmaq üçün qida rasionun

Qanda şəkərin səviyyəsini və insulini normaya salan MEYVƏ

İsveçdə aparılan araşdırmanın nəticələrinə görə, mərcangilə meyvəsi qaraciyərdə toplanan yağı azaldaraq tərkibindəki flovonidlər sayəsində qan dövranına təsir edir. Hüceyrələrə daha çox oksigen ötürülür və daha çox yağ məh




sebet.az onlayn maqazin mp3 yukle
Mp3 yukle sayti


vizalar.az
viza desteyi


biletler.az
avia biletler


turlar.az

sonxeber.az sonxeberler.az qis geyimləri 2020 sade makiyaj sekilleri toy makiyaji sekilleri kişilərə təsir etmək 2020 donları yuxu yozmalar zorlama səhnə kosmetika buga burcu veten ucun batati