Hamının maraqlandığı suala ƏN DOĞRU cavab: Qohumla ailə qurmaq düzgündür?

Hamının maraqlandığı suala ƏN DOĞRU cavab: Qohumla ailə qurmaq düzgündür?"Deyirlər, əmiqızı ilə əmioğlunun nikahı göydə kəsilib", "A bala, gəl özümüzkülərdən alaq, ətimizi yesə də, sümüyümüzü atmaz" kimi deyimləri tez-tez eşidirik.
Yüz illərdir bu deyimlərə uyğun ailələr qurulur. Yəni, qan qohumları olan əmi, dayı, xala, bibi uşaqları evlənirlər. Bu hala təkcə Azərbaycanda deyil, bir çox ölkələrdə də rast gəlinir. Dünya üzrə bağlanan nikahların 20 faizi qohumluq əlaqələri üzərində yaranır.
Faiz nisbəti ilə götürsək, hər il dünyada doğulan körpələrin 8,5 faizi qohum nikahlarından doğulur. Azərbaycanda isə hər yüz ailədən 20-si bu cür nikahlara üstünlük verir. Bu evliliklər cəmiyyətdə heç də birmənalı qarşılanmır. Mütəxəssislər belə evliliklərin çoxalmasını insanların bir-birinə inamsızlığı ilə əlaqələndirirlər. Boşanmaların sayı artdığından insanlar bir-birlərinə etibar etmirlər. Bəzən bu evliliklər də istənilən kimi alınmır və ağır fəsadlara gətirib çıxarır. Hətta cinayətlər belə baş verə bilər. Qohumlar arasındakı yaxınlıq əlaqələri varkən, bunu bir az da möhkəmlətməyə can atırlar. Məsələnin pis tərəfi odur ki, ailələr qohum nikahı üçün çox zaman övladlarına təzyiq edirlər.
Varlı, imkanlı tərəflər var-dövlətinin yad adama qalmasını istəmirlər. Qohum evlilikləri alınmayanda fəsadları daha acınacaqlı olur. Yaxın qohumlar arasında bağlar qırılır və hətta bu tendensiya ömürboyu davam edir. Araşdırmalar göstərir ki, yad insanların evliliyi zamanı uşaqların qüsurlu doğulma riski 2-4 faizdirsə, qohum evliliklərdə bu göstərici 4-8 faizdir.
Başqa sözlə, bu risk 2 dəfə artmış olur. Dünyanın bəzi ölkələrində birinci dərəcəli qohum evliliyi tamamilə qadağan edilib. Almaniyada, Amerika Birləşmiş Ştatlarının 24 ştatında əmiqızı-əmioğlu evliliyi tamamilə yolverilməzdir. Qohum evliliyi göstəricisi Küveytdə 54,3%, Türkiyədə 26,8% təşkil edirsə, İngiltərədə bu 0,56%-dir.
Suriya, Fələstin, Livan, Səudiyyə Ərəbistanı kimi İslam ölkələrində qohum evliliklərinin səviyyəsi aşağıdır. Türkiyədə vəziyyət, demək olar ki, Azərbaycanla eynidir. Ölkəmizdə qeydə alınan nikahların 56%-dən çoxu qohum evlilikləridir. Həkimlərin sözlərinə görə, ana bətnində heç bir problem yaşamayan, qüsuru olmayan körpənin dünyaya gədikdən sonra da müəyyən problemləri ortaya çıxa bilər.
Buna görə də, qohum evlilikləri zamanı hərtərəfli tibbi müayinədən keçmək vacib sayılır. Beləliklə, hərtərəfli, daha yaxından tanıma kimi cəhətlərə üstünlük verərək qohum nikahları seçənlər xəstə övladlarının dünyaya gələ biləcəyi ehtimalını unutmamalıdırlar. Əgər ailədə ən mühüm amillərdən birinin məhz sağlamlıq olduğunu nəzərə alsaq, demək qohum nikahlar heç də xoşbəxt ailə vəd etmir.
Milli.Az /news.milli.az

Xəbərlər     Baxılıb: 1341   Tarix: 19 fevral 2022
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Hər gün ət yemək zərərlidir? - ARAŞDIRMA

Qırmızı ətin sağlamlığa təsiri ilə bağlı yeni araşdırma aparılıb. -ın məlumatına görə, ABŞ-nin İndiana Universitetinin alimləri bildiriblər ki, gündəlik 170-200 qram mal əti istehlakı tip 2 şəkərli diabet risk faktorların

.

Banan qabığının faydaları: evdə istifadə etməyin 10 üsulu

Banan qabığı sadəcə meyvə qalığı deyil. O, kulinariya, dəriyə qulluq və hətta məişətdə gizli "silaha" çevrilə bilər. Gəlin bu gözlənilməz "mətbəx qəhrəmanı"na necə ikinci həyat verməyin mümkün olduğun

.

Bu sadə vərdişlərlə beyniniz CAVAN QALACAQ

ABŞ-nin Florida Universitetinin alimləri sadə gündəlik vərdişlərin beyni təxminən on il "cavanlaşdıra" biləcəyini sübut ediblər. -a istinadən bildirir ki, "ScienceDaily" nəşrinə istinadən məlumat verir

.

Yaşıl çay sevənlərə ŞAD XƏBƏR

Yaşıl çayın müntəzəm istehlakı sağlamlıq üçün faydalıdır. xəbər verir ki, dietoloqların fikrincə, yaşıl çay tərkibindəki kofein qəfil enerji artımı yaratmadan gümrahlığı və diqqəti artırır. Mütəxəssislər bildirirlər ki, antioksidantlarl

.

Buzun üzə faydaları: Bioloji əsasları, doğru istifadəsi və diqqət edilməli məqamlar

Buz tətbiqi digər adı ilə kriyoterapiya, sağlamlıq və ya reabilitasiya məqsədilə soyuq kompres, buz masajı və ya üz vannası vasitəsilə həyata keçirilən soyuq müalicə üsuludur. Bu prosedur adətən nazik bir parçaya bükülmü

.

Faydası qabığındadır

Qreypfrut 1650-ci ildə Karib dənizindəki Barbados adasında aşkar edilib. Qanda xolesterinin miqdarını aşağı salan qreypfrutun tərkibində damarların tutulmasının qarşısını alan pektin kimi faydalı maddə var. Yüksək qan təzyiqində

.

Bu xəstəliklərin müalicəsi məcburidir, CƏRİMƏLƏNƏ BİLƏRSİNİZ

Azərbaycanda bəzi xəstəliklər var ki, onların müalicəsi məcburidir. -ın "Qanun nə deyir?" rubrikasının bugünkü mövzusu müalicəsi məcburi olan xəstəliklərlə bağlıdır. Hansı xəstəliklərin müalicəsi zəruridir?. İnzibat

.

Hər gün etdiyiniz səhv ürək xəstəliklərinə səbəb ola bilər

Xörək duzu maddələr mübadiləsinin normal gedişində, sinir və əzələ fəaliyyətində, həmçinin orqanizmdə maye balansının qorunmasında mühüm rol oynayır. xəbər verir ki, həkimlərin sözlərinə görə, yetkin insanların gündəlik minimu

.

Bu meyvəni səhər yeyin, ürəyiniz sağlam olacaq

Kardioloq Sara Aleksander ürək sağlamlığını qorumaq üçün səhər yeməyinə avokado əlavə etməyi məsləhət görüb. Həkimin sözlərinə görə, avokado xolesterinin səviyyəsini azaltmağa və arterial təzyiqi normada saxlamağa kömək edir

turlar.az

hamilelikde qidalanma sade makiyaj sekilleri makiyaj instagram elm haqqinda atalar sozu maskaların hazırlanması gavali murebbesi 1 yaşına qədər körpələrə qulluq kosmetika pomidor xerceng qadin saglamlig bürcler cekc pornuxa