İsveçrə alimləri ilə türkləri qarşı-qarşıya qoyan iddia! Türk qəhvəsi sağlamlığa zərərlidir?

İsveçrə alimləri ilə türkləri qarşı-qarşıya qoyan iddia! Türk qəhvəsi sağlamlığa zərərlidir?İsveç alimləri son açıqlamaları ilə böyük müzakirələrə başlayıblar. Türk qəhvəsinin sağlamlığa zərərli olduğu iddiaları Türkiyədə qəhvə sevərləri və mütəxəssisləri səfərbər etdi.
Milli.Az e-saglam.az-a istinadən xəbər verir ki, iddialara görə, qəhvə yüksək kofein tərkibi ilə ürək sağlamlığına mənfi təsir göstərə bilər. Lakin Türkiyədəki mütəxəssislər türk qəhvəsindən fərqli olaraq, onun faydalarla dolu bir içki olduğunu bildirir və bu şərhlərə sərt reaksiya verirlər.
Normasında istifadə olunarsa, türk qəhvəsi sağlamlıq üçün faydalıdır
Türk qəhvəsinin sağlamlığa faydalarını müdafiə edən mütəxəssislər qəhvənin ürək sağlamlığına müsbət təsirləri olduğunu vurğulayırlar. Kardiologiya Mütəxəssisi Prof. Dr. Fatih Mehmet Uçar, "Türk qəhvəsinin ürək sağlamlığına faydaları elmi araşdırmalarla sübut edilmiş bir həqiqətdir. Ölçülü istehlak edildikdə ürək çatışmazlığını düzəldə bilər, ürək-damar xəstəliklərini azalda bilər və hətta bəzi ritm pozğunluqlarını yaxşılaşdıra bilər" deyir. Türk qəhvəsinin müntəzəm istehlakının çəki idarə etməyə kömək etdiyini və piylənmə ilə mübarizədə təsirli olduğunu bildirən Uçar, həddindən artıq kofein istehlakının zərərli ola biləcəyinə də diqqət çəkir. Ancaq hər şey kimi çox qəhvənin də zərər verə biləcəyi bildirilir.
Türk qəhvəsinin tərkibindəki kofein baxımından ən məsum içkilərdən biri olduğu vurğulanır. Qəhvə Mütəxəssisi Yunus Çakmak, "Türk qəhvəsinin kofeinin miqdarı 50 mq civarındadır. Bu nisbət espresso (80 mq) və filtr qəhvə (150-200 mq) ilə müqayisədə olduqca aşağıdır. Bu səbəbdən türk qəhvəsi digərlərindən daha yüngül bir seçim təqdim edir", - deyə izah edir.
Mütəxəssislər türk qəhvəsinin tərkibindəki antioksidanlar və qida dəyəri sayəsində çoxlu sağlamlıq faydaları təqdim etdiyini bildirirlər. Ürək-damar sağlamlığını yaxşılaşdırmaqla yanaşı, sinir sisteminə müsbət təsirləri də diqqəti cəlb edir.
Türk qəhvəsi ilə bağlı mənfi rəylər Türkiyədə bir çox mütəxəssis tərəfindən sərt şəkildə tənqid edilib. İsveçli alimlərin bu mövzuda daha çox araşdırma aparması lazım olduğu bildirilərkən, qəhvənin ənənəvi türk mədəniyyətindəki əhəmiyyəti də vurğulanıb. Prof. Dr. Canan Karatay türk qəhvəsinin sağlamlıq üçün son dərəcə faydalı olduğuna inandığını bildirib və qəhvə haqqında yazılan mənfi fikirləri qəti şəkildə rədd edib.
Milli.Az

Xəbərlər     Baxılıb: 1233   Tarix: 04 yanvar 2025
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Bu sadə vərdişlərlə beyniniz CAVAN QALACAQ

ABŞ-nin Florida Universitetinin alimləri sadə gündəlik vərdişlərin beyni təxminən on il "cavanlaşdıra" biləcəyini sübut ediblər. -a istinadən bildirir ki, "ScienceDaily" nəşrinə istinadən məlumat verir

.

Bu xəstəliklərin müalicəsi məcburidir, CƏRİMƏLƏNƏ BİLƏRSİNİZ

Azərbaycanda bəzi xəstəliklər var ki, onların müalicəsi məcburidir. -ın "Qanun nə deyir?" rubrikasının bugünkü mövzusu müalicəsi məcburi olan xəstəliklərlə bağlıdır. Hansı xəstəliklərin müalicəsi zəruridir?. İnzibat

.

Hansı şəxslərə kolbasa-sosis OLMAZ?

Kolbasa, sosis, vetçina damarlarda qan laxtalanması və tromblara səbəb olur.  xəbər verir ki, kardioloq Oleq Varfolomeyev bəzi xəstələri xəbərdar edib. Qan laxtaları bir növ jeləyə çevrilmiş kiçik laxtalardır. Ağciyərlə

.

Evdəki bu bitkilər baş ağrısına SƏBƏB OLURMUŞ

Bioloq Anna Kravtsova yataq otağında bəzi güllərin saxlanılmasının sağlamlığa mənfi təsir göstərə biləcəyi barədə xəbərdarlıq edib. xəbər verir ki, mütəxəssisin sözlərinə görə, xüsusilə güclü qoxuya malik zanbaq və bəzi orkid

.

Bu meyvəni səhər yeyin, ürəyiniz sağlam olacaq

Kardioloq Sara Aleksander ürək sağlamlığını qorumaq üçün səhər yeməyinə avokado əlavə etməyi məsləhət görüb. Həkimin sözlərinə görə, avokado xolesterinin səviyyəsini azaltmağa və arterial təzyiqi normada saxlamağa kömək edir

.

Ağırlıq qaldıranlar daha uzunömürlü olur

Dərc olunmuş bir araşdırmanın nəticələrinə görə, həftədə 1,5-2 saat müntəzəm ağırlıq məşqləri ömrü uzatmaqda təsirlidir. Mütəmadi məşqlər həmçinin yıxılma riskini də azaldır.  xəbər verir ki, həftədə 90 dəqiqədən iki saat

.

Uşaqlarda diş çıxarma dövrü - Valideynlər nələri bilməlidir?

Körpələrin böyümə mərhələsində ən vacib və bəzən çətin dövrlərdən biri diş çıxarma prosesidir. Bu mərhələ həm uşaq, həm də valideyn üçün müəyyən narahatlıqlarla müşayiət oluna bilər. Bəzi körpələr diş çıxarma dövrünü ço

.

Bu yerlərdə saxlanılan dərmanlar ZƏHƏRƏ ÇEVRİLİR

Səyahət zamanı dərmanların düzgün saxlamaması onların təsir gücü azalda və sağlamlıq üçün risk yarada bilər. Mütəxəssislər bildirirlər ki, temperatur, rütubət və günəş işığı bəzi preparatların görünüşünə təsir təsir göstərir

.

İdeal yuxu vaxtına diqqət edin

Mütəxəssislər bildirirlər ki, keyfiyyətli və kifayət qədər yuxu sağlam həyatın əsas şərtlərindən biridir. xəbər verir ki, böyüklər üçün gündə orta hesabla 7-9 saat yuxu tövsiyə olunur. Yuxu zamanı orqanizm bərpa olunur, beyi

turlar.az

hamilelikde qidalanma qaşların formalari reseptler döş əmən kişilər xalq təbabəti şəxsi inkişaf atalar sozleri veten haqqinda kosmetika irem derici masturbasiya novruz bayramına aid hakıştalar damla hədəfi olmayan gəmiyə heç bir külək kömək edə bilməz