Nə qədər spirtli içki içsək insult olarıq?

Nə qədər spirtli içki içsək insult olarıq?Spirtli içki qəbul edən insanlarda insult inkişaf riski əhəmiyyətli dərəcədə yüksəkdir.
Qalueya Universitetinin tədqiqatçıları alkoqolun miqdarının beyin iflici ehtimalına necə təsir etdiyini təhlil ediblər. İnsult beyində qan dövranının ciddi pozulmasıdır və iki növdür: işemik (arteriyanın qan laxtası və ya aterosklerotik lövhə ilə tıxanması nəticəsində yaranır) və hemorragik (damarın yırtılması nəticəsində beyində qanaxma) baş verir.
Milli.Az xarici mediaya istinadla bildirir ki, "Neurology" jurnalında dərc edilən araşdırma, spirtli içki içənlərin insult riskinin tamamilə imtina edənlərə nisbətən orta hesabla 14 faiz daha çox olduğunu müəyyən edib.
Alimlər həmçinin nə qədər spirtin insult ehtimalını əhəmiyyətli dərəcədə artıra biləcəyini də ortaya qoyublar. Bir şəxs ayda ən azı bir dəfə bir gündə beş standart spirtli içki qəbul edərsə, işemik insult riski 29, hemorragik insult isə 76 faiz artır.
Anlamağınız üçün: beş standart porsiya beş qədəh spirtli içki, yarım şüşə şərab və ya təxminən iki litr yarım pivəyə bərabərdir.
Bundan əlavə, araşdırmalar vurğulayır ki, müntəzəm və ya həddindən artıq spirt istehlakı qan damarlarının vəziyyətinə mənfi təsir göstərir, qan təzyiqini artırır və damar sisteminin qocalma prosesini sürətləndirir ki, bu da insult ehtimalını artırır. Hətta orta dərəcədə içmə də siqaret çəkmə, qeyri-sağlam qidalanma və fiziki hərəkətsizlik kimi digər risk faktorlarının təsirini artıraraq kumulyativ təsir göstərə bilər.
Mütəxəssislər xüsusilə ürək-damar xəstəliklərinə irsi meyli olan insanlar üçün spirt istehlakını minimuma endirməyi və ya ondan tamamilə imtina etməyi tövsiyə edirlər. /Lent.az 
Milli.Az

Xəbərlər     Baxılıb: 1257   Tarix: 19 yanvar 2025
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Bu balıq növünü yeməyin - Yaşlı insanlara xəbərdarlıq

Balıq sağlam qidalanmanın vacib hissəsi hesab olunsa da, mütəxəssislər bəzi növlərinin xüsusilə yaşlı insanlar üçün risk yarada biləcəyini bildirirlər. xəbər verir ki, həkimlər yaşlı şəxslərə hisə verilmiş skumbriya və digə

.

Bu mürəbbələr şəfa qaynağıdır

Yay aylarında evdar xanımlar qışa hazırlıq üçün mürəbbə tədarük edirlər. Hazırlanan mürəbbələr içərisində moruq, heyva və zoğal mürəbbəsi şəfaverici xüsusiyyətlərinə görə seçilir. Onu da qeyd edək ki, xroniki qaraciyər v

.

Eşşək dişləməsi insan ölümünə səbəb ola bilərmi? - ARAŞDIRMA

Xəbər verdiyimiz kimi,Xaçmaz rayonunda 70 yaşlı kişi ölüb. Kənd sakininin ölümü eşşək dişləməsi ilə əlaqələndirilir. Məlumata görə,o, bir müddət ev şəraitində müalicə alıbmış. Bəs uzunqulaq dişləməsi nəticəsində insan ölüm

.

Evdəki bu bitkilər baş ağrısına SƏBƏB OLURMUŞ

Bioloq Anna Kravtsova yataq otağında bəzi güllərin saxlanılmasının sağlamlığa mənfi təsir göstərə biləcəyi barədə xəbərdarlıq edib. xəbər verir ki, mütəxəssisin sözlərinə görə, xüsusilə güclü qoxuya malik zanbaq və bəzi orkid

.

Gecələr qatıq yeməyin faydaları və zərərləri

Qatıq sağlam qidalar sırasında xüsusi yer tutur. Xüsusilə gecə saatlarında qatıq yeməyin orqanizmə təsiri uzun illərdir müzakirə olunur. xəbər verir ki, mütəxəssislərin fikrincə, düzgün miqdarda və uyğun vaxtda qəbul edilə

.

Ən güclü təbii antibiotik: Udi hindi bitkisinin faydaları

Pandemiyada insanların immuniteti gücləndirən təbii məhsullara marağı da artdı. Bu qidalardan ən önəmlisi isə udi hindi bitkisidir. Udi hindinin faydaları saymaqla bitmir. Bəs udi hindi bitkisi nədir?. xəbər verir ki, ə

.

Qulaqdakı bu xətt infarkt riskini göstərir

Ürək sağlamlığı ilə qulaqda görünən xətt arasında əlaqə aşkar edilib. xəbər verir ki, tədqiqatçılar qulaqda əmələ gələn və "Frank əlaməti" kimi tanınan bu xəttin ürək tutması riskinin artması ilə yüksək dərəcəd

.

Yundan istifadə edərək sümüklərimizi bərpa etmək mümkündür: Tibdə inqilabi kəşf

Elm adamları yundan əldə edilən keratin zülalı vasitəsilə sümük sağalmasını sürətləndirən və bərpa edən yeni bioloji material hazırlayıblar. Heyvanlar üzərində aparılan sınaqlarda bu keratin membranların zədələnmiş nahiyələrd

.

Bu sadə vərdişlərlə beyniniz CAVAN QALACAQ

ABŞ-nin Florida Universitetinin alimləri sadə gündəlik vərdişlərin beyni təxminən on il "cavanlaşdıra" biləcəyini sübut ediblər. -a istinadən bildirir ki, "ScienceDaily" nəşrinə istinadən məlumat verir

turlar.az

makiyaj instagram geyim seçimi geyim dəbləri cinsi münasibət sabir haciyev xina ucun hakistalar spiral kokeldirmi kosmetika rus dilini oyrenek 2ci ders bayatilar bayati kley lekesi azerbaycan