Qarın piylərindən xilas olmaq üçün 5 səhər yeməyi təklifi

Qarın piylərindən xilas olmaq üçün 5 səhər yeməyi təklifiYay aylarının yaxınlaşması ilə bir çox insan qışda yığılan qarın piylərindən qurtulmaq barədə düşünür. Sağlam və balanslı səhər yeməyi bu prosesdə ən böyük köməkçiniz ola bilər.
Düzgün səhər yeməyi enerji səviyyənizi artırır və maddələr mübadiləsini sürətləndirir.
Milli.Az medicina.az-a istinadən xəbər verir ki, Dr. Lisa Yanq düzgün səhər yeməyi rejimi ilə qarın yağlarından qurtulmaq barədə məsləhətlərini bölüşüb.
Səhər yeməyində diqqət etməli olduğunuz 5 məqamı təqdim edirik:
1. Zülal və yumurta istifadəsi mühümdür
Xüsusilə qarın və bel ətrafındakı inadkar yağlardan qurtulmağa çalışdığınız zaman zülalla zəngin səhər yeməyi xilaskarınız ola bilər. Məsələn, 2015-ci ildə aparılan bir araşdırma, yumurtalı səhər yeməyi yeyən iştirakçıların daha çox arıqladığını və daha tox hiss etdiyini göstərib.
Yumurta zülalla zəngindir və bütün vacib amin turşularını ehtiva edir.
Şirin kartof, omlet, yumurtalı kekslər, qatıq və qranola və ya smuzi ilə ləzzətli səhər yeməyi hazırlamağınızdan asılı olmayaraq, bilin ki, yüksək zülallı qida günə sağlam bir başlanğıc etməyiniz üçün mühümdür.
2. Yulaf yarmasının əhəmiyyəti
"Yulaf yaxşı həll olunan lif mənbəyidir və həzmi yavaşladır. Səhərə başlamağın ən yaxşı yolu yulaf yarmasını bir az meyvə ilə birləşdirməkdir. Meyvələrdə lif var və lif çəki itirmək üçün vacibdir.
Bir kasa yulaf hazırlamaq kimi səhər yeməyi vərdişinə yiyələndikdən sonra, daha uzun müddət tox qalacaqsınız. Həm lif, həm də zülaldan ibarət səhər yeməyi sayəsində sağlam toxluqdan həzz alacaqsınız", - deyə Dr.Yanq qeyd edib.
3. Yeməyi əyləşərək yeyin
Yemək üçün oturmağın arıqlamaq səylərinizə böyük təsir göstərə biləcəyini öyrənmək sizi təəccübləndirə bilər.
Surrey Universiteti tərəfindən "Journal of Health Psychology" jurnalında dərc edilən araşdırmaya görə, səhər yeməyini yolüstü yeyən məşğul insanların günün digər saatlarında həddindən artıq acmaq və yemək riski var.
4. Təzə meyvələrin gücü
Meyvənin təbii şirinliyi şirniyyat ehtiyacını azalda bilər. Meyvə həm də liflə doludur, bu da bədən piylərini əritməyə və nəticədə ideal çəkiyə çatmağınıza kömək edə bilər. Meyvənin "piylənmə əleyhinə təsirləri" ilə əlaqəli bir çox araşdırma var.
5. Kətan və çia toxumu
Səhər yeməyi üçün hazırladığınız kasalara, smuzilərə və ya yulaf sıyığına kətan və çia toxumu əlavə edin. Onların dadını belə hiss etməyəcəksiniz, amma yağ yandırmaq baxımından çoxlu faydalar əldə edəcəksiniz.
"Kətan və çia toxumlarında Omeqa-3 yağ turşuları var ki, bu da arıqlamağa kömək edə bilər. Kətan toxumu həm də bağırsaq sağlamlığı üçün vacib olan həm həll olunmayan, həm də həll olunan lifləri ehtiva edir. Kətan toxumlarının tərkibindəki həll olunmayan liflər qəbizliyi azaltmağa və sağlam bağırsaq hərəkətlərini dəstəkləməyə kömək edir", - deyə Dr.Yanq vurğulayıb.
Milli.Az

Xəbərlər     Baxılıb: 1201   Tarix: 27 may 2024
f Paylaş


xidmetler

Oxşar xəbərlər

.

Alma sirkəsi şəkər xəstələrini sağaldır?

Elmi sübutlar göstərir ki, alma sirkəsi qan şəkəri səviyyəsi üçün faydalı ola bilər. -a istinadən xəbər verir ki, tədqiqatçılar 15 sağlam insanı altı sınaq yeməyinə məruz qoyublar. Təsadüfi olaraq təyin olunmuş yeməklər zeytu

.

Gözümüzü günəş şüasından necə QORUYAQ?

Yay aylarında günəş şüalarının təsiri artdıqca göz sağlamlığının qorunması daha da vacib olur. Mütəxəssislər xəbərdarlıq edirlər ki, uzun müddət güclü günəş işığına məruz qalmaq gözlərdə müxtəlif problemlərin yaranmasın

.

Hansı şəxslərə kolbasa-sosis OLMAZ?

Kolbasa, sosis, vetçina damarlarda qan laxtalanması və tromblara səbəb olur.  xəbər verir ki, kardioloq Oleq Varfolomeyev bəzi xəstələri xəbərdar edib. Qan laxtaları bir növ jeləyə çevrilmiş kiçik laxtalardır. Ağciyərlə

.

Ən güclü təbii antibiotik: Udi hindi bitkisinin faydaları

Pandemiyada insanların immuniteti gücləndirən təbii məhsullara marağı da artdı. Bu qidalardan ən önəmlisi isə udi hindi bitkisidir. Udi hindinin faydaları saymaqla bitmir. Bəs udi hindi bitkisi nədir?. xəbər verir ki, ə

.

Bu meyvəni səhər yeyin, ürəyiniz sağlam olacaq

Kardioloq Sara Aleksander ürək sağlamlığını qorumaq üçün səhər yeməyinə avokado əlavə etməyi məsləhət görüb. Həkimin sözlərinə görə, avokado xolesterinin səviyyəsini azaltmağa və arterial təzyiqi normada saxlamağa kömək edir

.

Nə velosiped, nə də yürüş: Ürəyi gənc saxlamağın yolu evdə imiş

Yaş artdıqca bədən sağlığını qorumaq naminə ağır olmayan fiziki fəaliyyətlərə üstünlük verilməsi halları çoxalır. Uzun illər boyu mütəxəssislər tərəfindən yaşlı nəsil üçün sürətli yeriş və ya velosipedlər ilk sırada tövsiy

.

Eşşək dişləməsi insan ölümünə səbəb ola bilərmi? - ARAŞDIRMA

Xəbər verdiyimiz kimi,Xaçmaz rayonunda 70 yaşlı kişi ölüb. Kənd sakininin ölümü eşşək dişləməsi ilə əlaqələndirilir. Məlumata görə,o, bir müddət ev şəraitində müalicə alıbmış. Bəs uzunqulaq dişləməsi nəticəsində insan ölüm

.

Hər gün etdiyiniz səhv ürək xəstəliklərinə səbəb ola bilər

Xörək duzu maddələr mübadiləsinin normal gedişində, sinir və əzələ fəaliyyətində, həmçinin orqanizmdə maye balansının qorunmasında mühüm rol oynayır. xəbər verir ki, həkimlərin sözlərinə görə, yetkin insanların gündəlik minimu

.

Gecələr qatıq yeməyin faydaları və zərərləri

Qatıq sağlam qidalar sırasında xüsusi yer tutur. Xüsusilə gecə saatlarında qatıq yeməyin orqanizmə təsiri uzun illərdir müzakirə olunur. xəbər verir ki, mütəxəssislərin fikrincə, düzgün miqdarda və uyğun vaxtda qəbul edilə

turlar.az

hamilelikde qidalanma yay kolleksiyasi kosmetik vasiteler yay kolleksiyasi 2026 badimcan murebbesi kostyum modelleri 2026 zorlama kosmetika sac modelleri qz eviyçun hakışta balıq muellim seiri qaynana hakista