Sosial şəbəkə fenomeni olmaq üçün nə etmək lazımdır? - AÇIQLAMA
Keçmişdə ən hörmətli peşə sayılan həkim, hüquqşünas, mühəndislik və müəllimlik kimi peşələr bu gün də öz əhəmiyyətini qoruyub saxlasa da, rəqəmsal dövr bir çox mövcud sahələri dəyişdirib və ya həyatımıza fərqli iş xətləri əlavə edib.
İnternet əsrində yeni proqram təminatı, elektron ticarət və rəqəmsal marketinq kimi sahələrlə yanaşı, sosial media üçün biznes xətləri yüksəlməyə başlayıb.
Türkiyədə bu sahədə uğurlu iş adamı olan Yunus Emre Geyik fenomen olmaq istəyənlərə mühüm məsləhətlər verib.
O azxeber.com-a açıqlamasında deyib ki, fenomen olmaq üçün məzmun yüksək keyfiyyətli olmalıdır:
"İlk növbədə hansı sahədə fenomen olmaq istədiklərinə qərar verməlidirlər. Sonra məzmun mövzusu seçimləri və məzmun planlaması etməklə öz sahəsini daha da böyütməyə başlamaq lazımdır. Məsələn, həftədə 3 video ilə başlaya, daha əvvəl yaratdığınız stok məzmunundan istifadə edə, kanalın boş qalmasının qarşısını ala bilərsiniz. Son olaraq paylaşılacaq məzmunun keyfiyyətinə diqqət yetirməlisiniz. Sosial media platforması məhdudiyyətsiz bir yerdir. Hər kəs öz sevimli proqramlarını və zövq aldığı istifadəçiləri izləyir. Təbii ki, bu prosesə görə təhqiramiz ifadələrin pərəstişkarları da var, amma mən bunu düzgün hesab etmirəm, bu, tamamilə kütləvi ayrı-seçkiliyə səbəb olacaq. Sosial media hesabları üçün fərqli və ya unikal e-poçtdan istifadə etmək lazımdır. Mümkünsə, sosial media hesabları üçün xüsusi olaraq yeni e-poçt yaradılmalıdır. Sosial media təhlükəsizliyi pozulsa, hakerlər vacib şəxsi məlumatlara daxil ola bilməzlər."
Fenomen onu da bildirib ki, hazırda dünyanın ən önəmli brendləri sosial mediadadır:
"Dünyanın ən əhəmiyyətli markaları da daxil olmaqla şirkətlər sosial media vasitəsilə məhsullarını tanıtmağa, bu yolla satışlarını artırmağa və marka şüurunu gücləndirməyə başlayıblar. Bu işlər üçün blogerlər, youtuberlər və ya ümumiyyətlə influencer kimi müəyyən edilən insanlarla əməkdaşlıq başlayıb. Başqa sözlə desək, 2000-ci illərdə blogerlərlə başlayan proses bu gün youtuberlər və influencerlərlə fərqli bir ölçü qazanıb.
Çəkilən videoların və çəkilən fotoların bəyənmə və baxış sayı milyonlara çatıb. Müəyyən auditoriyaya təsir edən və sosial media hesablarında paylaşdıqları məhsulları satan bu adlar indi brendlərlə iş birliyindən xeyli gəlir əldə edə bilirlər".
Fenomenlər oturduqları yerdən pul qazanırlarmı?
Yunus Emre Geyik bu suala belə cavab verib:
"Məşhur olmaq istəyən və bu işlərdən pul qazanmağın asan olduğunu düşünənlərin məqsədi sosial media fenomeninə çevrilib. Əvvəllər "populyarlıq və qazanc" deyiləndə müğənni, aktyor, idmançı kimi peşəkar qrupların bir seqmenti kimi fenomen yada düşürdüsə, bu gün bura influencerlər də əlavə olunub. Maliyyə gəlirinə əlavə olaraq, biznesin tanınması aspekti gəncdən və yaşlıdan asılı olmayaraq milyonlarla insanı cəlb edir. Bu işlərdən pul qazanmaq asan olsaydı, hamı bunu edərdi".
Ayşən