Yaddaş probleminə kömək edən 4 qida

Yaddaş probleminə kömək edən 4 qidaBir çox insan yaddaş problemi ilə üz-üzədir. Bu problemin həlli üçün ədviyyatlardan da istifadə mümkündür.
Milli.Az metbuat.az-a istinadən yaddaşa faydalı olan 4 ədviyyatı təqdim edir:
Xardal - ac qarına qəbul edildikdə, zəkaya müsbət təsiri sübut olunmuşdur.
Zəncəfil - bu ədviyyat da yaddaşı gücləndirir. Eyni zamanda, bulanıq görməyə müsbət təsiri var.
Rozmarin - zehni performansı yaxşılaşdırır və idrak funksiyalarını dəstəkləyir.
Sarıkök - ruhi xəstəliklərə yaxşı təsir edir. Sinir xəstəliklərinə müsbət təsiri mövcuddur.
Milli.Az

Xəbərlər     Baxılıb: 1412   Tarix: 28 may 2024
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Hər gün saç daramaq saç tökülməsinə səbəb olur?

Saçların hər gün daranmasının zərərli olub-olmaması uzun müddətdir müzakirə olunan mövzulardandır. Mütəxəssislərin fikrincə, saçları düzgün şəkildə daramaq faydalı olsa da, həddindən artıq və sərt daraq istifadəsi saç tellərini

.

Alma sirkəsi şəkər xəstələrini sağaldır?

Elmi sübutlar göstərir ki, alma sirkəsi qan şəkəri səviyyəsi üçün faydalı ola bilər. -a istinadən xəbər verir ki, tədqiqatçılar 15 sağlam insanı altı sınaq yeməyinə məruz qoyublar. Təsadüfi olaraq təyin olunmuş yeməklər zeytu

.

Diabet necə yaranır? - Həkimlər əsas səbəbləri açıqladı

Vərdişlər diabeti birdən-birə formalaşdırmır, əksinə, qlükoza mübadiləsində pozuntular zamanla yığılaraq xüsusilə 2-ci tip diabetin yaranmasına gətirib çıxarır. xəbər verir ki, bu barədə Rusiya Dövlət Maarif Universitetini

.

Dəriyə necə qulluq etməliyik?

Son dövrlərdə dəriyə qulluq məhsulları arasında "duş geli" və "bədən skrabı" ən çox istifadə olunan vasitələrdən hesab olunur. Görünüşcə oxşar təsir bağışlasa da, bu iki məhsulun funksiyası fərqlidir

.

Elm adamları açıqladı: Qocalmanın sürətləndiyi iki xüsusi yaş dövrü var

Qocalma prosesi hər zaman eyni sürətlə və düz xətt üzrə getmir. "Stanford Universiteti"nin rəhbərliyi ilə aparılan mühüm bir elmi araşdırma insan bədənində qocalma ilə bağlı molekulyar dəyişikliklərin xüsusilə 4

.

Bu meyvəni səhər yeyin, ürəyiniz sağlam olacaq

Kardioloq Sara Aleksander ürək sağlamlığını qorumaq üçün səhər yeməyinə avokado əlavə etməyi məsləhət görüb. Həkimin sözlərinə görə, avokado xolesterinin səviyyəsini azaltmağa və arterial təzyiqi normada saxlamağa kömək edir

.

Yundan istifadə edərək sümüklərimizi bərpa etmək mümkündür: Tibdə inqilabi kəşf

Elm adamları yundan əldə edilən keratin zülalı vasitəsilə sümük sağalmasını sürətləndirən və bərpa edən yeni bioloji material hazırlayıblar. Heyvanlar üzərində aparılan sınaqlarda bu keratin membranların zədələnmiş nahiyələrd

.

Sintioqrafiya: Nədir, necə aparılır və hansı xəstəliklərdə istifadə olunur?

Sintioqrafiya (digər adı ilə qamma-skanlama) bədənin daxili orqanlarının və toxumalarının təsvirini yaradan diaqnostik nüvə təbabəti üsuludur. Bu metod hədəf orqana çatdırılan və xüsusi kamera tərəfindən qeydə alınan, qamm

.

Bu balıq növünü yeməyin - Yaşlı insanlara xəbərdarlıq

Balıq sağlam qidalanmanın vacib hissəsi hesab olunsa da, mütəxəssislər bəzi növlərinin xüsusilə yaşlı insanlar üçün risk yarada biləcəyini bildirirlər. xəbər verir ki, həkimlər yaşlı şəxslərə hisə verilmiş skumbriya və digə

turlar.az

qis geyimləri 2026 geyim şəkilləri geyim dəbləri gənc ailə cəmiyyət payiz haqqinda insa sacin horulmesi kosmetika novruza aid hakista seksi porno paxlava novruza aid hakışta