2050-ci ilə qədər milyonlarla insan xərçəng riski ilə üz-üzə qalacaq - Düyüyə görə

2050-ci ilə qədər milyonlarla insan xərçəng riski ilə üz-üzə qalacaq - Düyüyə görəABŞ-da aparılan bir araşdırma iqlim böhranı səbəbiylə düyüdə arsen miqdarının artdığını və Asiyada milyonlarla insanın xərçəng riski altında olduğunu ortaya qoyub.
Milli.Az xəbər verir ki, Lancet Planetary Health jurnalında dərc edilən yeni araşdırmaya görə, düyüdə arsen miqdarı iqlim dəyişikliyi səbəbindən artır. Bu, xüsusilə Asiya ölkələrində 2050-ci ilə qədər milyonlarla insanı xərçəng riski ilə üz-üzə qoya bilər.
ABŞ-ın Kolumbiya Universitetinin alimləri bildirirlər ki, temperaturun 2 dərəcədən yuxarı qalxması və atmosferdəki karbon dioksid səviyyəsi arsen kimi zərərli maddələrin düyü dənələrinə daha asan keçməsinə şərait yaradır.
Araşdırmalar göstərir ki, çəltik əkilən torpaq və suvarma suyu arsenlə çirklənərsə, çəltikdə qeyri-üzvi arsenin səviyyəsi təhlükəli şəkildə artır. Düyü də bişirilərkən istifadə olunan sudan arsenik ala bilir.
Arsenin məruz qalması ağciyər, sidik kisəsi və dəri xərçəngi, həmçinin ürək xəstəlikləri, şəkərli diabet, hamiləlik problemləri, neyroinkişaf pozğunluqları və immun sistemi problemləri də daxil olmaqla bir çox xərçəng növləri ilə əlaqələndirilir.
Proqnozlara görə, 2050-ci ilə qədər təkcə Çində düyüdə olan arsen səbəbiylə 13,4 milyon xərçəng hadisəsi ola bilər. Bölgədə on milyonlarla yeni xərçəng hadisəsinin ortaya çıxacağı gözlənilir.
Tədqiqatçılar arsenin təsirini azaltmaq üçün aşağıdakı tədbirləri tövsiyə edirlər:
- Arsenin udulmasını azaldan düyü sortlarının inkişafı,
- çəltik sahələrində torpaq və su idarəçiliyinin təkmilləşdirilməsi,
- İctimai səhiyyə məlumatlandırma kampaniyaları vasitəsilə ictimai məlumatlılığın artırılması. sağlamlıq riskləri deməkdir.
Fidan
Milli.Az

Xəbərlər     Baxılıb: 1338   Tarix: 01 may 2025
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Səhərlər etdiyimiz bu səhv sağlamlığa təsir edir

"Acqarına soyuq su içmək həzm prosesini poza və mədəyə zərər verə bilər". xəbər verir ki, bu barədə terapevt Anna Furqal TASS-a açıqlamasında səhərlər geniş yayılmış bu vərdişin sağlamlığa mənfi təsir göstərə biləcəyin

.

Bu xəstəliklərin müalicəsi məcburidir, CƏRİMƏLƏNƏ BİLƏRSİNİZ

Azərbaycanda bəzi xəstəliklər var ki, onların müalicəsi məcburidir. -ın "Qanun nə deyir?" rubrikasının bugünkü mövzusu müalicəsi məcburi olan xəstəliklərlə bağlıdır. Hansı xəstəliklərin müalicəsi zəruridir?. İnzibat

.

Gecələr qatıq yeməyin faydaları və zərərləri

Qatıq sağlam qidalar sırasında xüsusi yer tutur. Xüsusilə gecə saatlarında qatıq yeməyin orqanizmə təsiri uzun illərdir müzakirə olunur. xəbər verir ki, mütəxəssislərin fikrincə, düzgün miqdarda və uyğun vaxtda qəbul edilə

.

DİQQƏT ! Yuxuda pişik görmüsüzsə ..Ağır xəstəlik gözləyir

Yuxusunda pişik görən adamın, qadın və kişi cinsiyyətinə malik olmasına görə yuxunun təbirləri dəyişir. Əgər bu yuxunu görən adam bir kişisə, bu kişinin normal həyatında diqqətsiz bir şəxsiyyətə sahib olduğu, ətrafındak

.

Bu meyvəni səhər yeyin, ürəyiniz sağlam olacaq

Kardioloq Sara Aleksander ürək sağlamlığını qorumaq üçün səhər yeməyinə avokado əlavə etməyi məsləhət görüb. Həkimin sözlərinə görə, avokado xolesterinin səviyyəsini azaltmağa və arterial təzyiqi normada saxlamağa kömək edir

.

Nə velosiped, nə də yürüş: Ürəyi gənc saxlamağın yolu evdə imiş

Yaş artdıqca bədən sağlığını qorumaq naminə ağır olmayan fiziki fəaliyyətlərə üstünlük verilməsi halları çoxalır. Uzun illər boyu mütəxəssislər tərəfindən yaşlı nəsil üçün sürətli yeriş və ya velosipedlər ilk sırada tövsiy

.

Evdəki bu bitkilər baş ağrısına SƏBƏB OLURMUŞ

Bioloq Anna Kravtsova yataq otağında bəzi güllərin saxlanılmasının sağlamlığa mənfi təsir göstərə biləcəyi barədə xəbərdarlıq edib. xəbər verir ki, mütəxəssisin sözlərinə görə, xüsusilə güclü qoxuya malik zanbaq və bəzi orkid

.

Yuxuda nar görmək görün nələrə işarə edirmiş?! İNANILMAZ!

Yuxuda nar görmək qadın üçün ziyarət və mücevherata, kişi üçün də övlada, dövlət məmurları üçün terfie, zabitlər üçün əmrlərinin keçməsinə, kəndli üçün oktyabr bərəkətinə, tacir üçün çox quru, xalq üçün yaxşı bir idarəy

.

Həmin qidaların müntəzəm istifadəsi xərçəng riskini artırır - XƏBƏRDARLIQ

Gündəlik 50 qram emal olunmuş ət məhsullarının - kolbasa, sosiska və bekonun qəbulu kolorektal xərçəng riskini təxminən 18 faiz artırır. xəbər verir ki, bu barədə terapevt və qastroenteroloq Olqa Suxareva sosial şəbəkələrd

turlar.az

makiyaj etmek qaydalari kosmetoloq qadin sayti resept qadın və din hiperaktiv usaqlarin mualicesi yeni dogulmus korpeye lazim olan esyalar kosmetika hakışda aybawi hakisdalar dolca masturbasiya nedir