Alimlər fasiləli orucun təsirini artıran üsul tapdılar

Alimlər fasiləli orucun təsirini artıran üsul tapdılarAlimlər müəyyən ediblər ki, fasiləli orucu gün ərzində zülal qəbulu ilə birləşdirmək bağırsaq üçün faydalıdır və daha çox arıqlamağı təmin edir.
Milli.Az medicina.az-a istinadən xəbər verir ki, yalnız günün müəyyən aralığında yemək yeməyi tələb edən fasiləli oruc son illərdə arıqlamaq istəyənlərin üstünlük verdiyi bir pəhriz növüdür.
Daha öncə bəzi araşdırmalar zülal qəbulunun gün ərzinə yayılmasının və fasiləli orucun kilo itkisinə kömək etdiyini göstərmişdi.
İndi isə bu iki üsulun birlikdə tətbiq olunduqda bağırsaq florasına necə təsir etdiyi araşdırılıb.
Məlum olub ki, bu cür qidalanmaq həzm sistemindəki müxtəlif mikroorqanizmlər üçün faydalıdır. Onlar isə ümumi sağlamlıq və immunitet sistemində mühüm rol oynayırlar.
Bu qidalanma tərzi, həmçinin maddələr mübadiləsini tənzimləyərək çəki itkisinə və yağların əriməsinə təsir göstərir.
"Nature Communications" elmi jurnalında dərc edilən araşdırma çərçivəsində kök və ya həddən artıq çəkidən əziyyət çəkən 41 nəfər 8 həftə ərzində iki fərqli pəhrizə riayət edib.
20 nəfər ürək sağlamlığı üçün faydalı olduğu bilinən və məhdud kalori qəbulu ilə tanınan bir pəhrizi izləyərkən, digər iştirakçılar zülal qəbulunu gün ərzinə yayaraq kalori məhdudiyyəti ilə fasiləli oruc tutublar.
Tədqiqatçılar müəyyən ediblər ki, ikinci qrupda iştirak edənlərin bağırsaq florasında faydalı bakteriyalar artıb, bağırsaq simptomları və bədənin yağ tərkibi azalıb. Tədqiqatın əvvəlində bu qrupdakılar bədən çəkisinin orta hesabla 8,81 faizini itirdiyi halda, digər pəhrizə əməl edənlərdə bu nisbət orta hesabla 5,4 faiz olub.
Tədqiqat vacib olsa da, iştirakçı sayının az olması kimi bəzi məhdudiyyətləri var. Bundan əlavə, tədqiqatı maliyyələşdirən qida əlavələri istehsalçısı "Isagenix"in məhsullarının da sınaqda istifadəsi başqa bir qalmaqallı məsələdir.
Bu nəticələrin ictimaiyyət üçün əlçatan olan qidalarla əldə edilib-edilməyəcəyi bilinmir.
Tədqiqat qrupu buna görə də vurğulayır ki, fasiləli oruc tutarkən gün ərzində zülal qəbulunun yayılmasının sağlamlığa təsiri ilə bağlı daha çox araşdırmaya ehtiyac var.
Yenə də bu tapıntılar piylənmə və əlaqəli metabolik problemlərə yeni həll yolları açmaq potensialına malikdir.
Milli.Az

Xəbərlər     Baxılıb: 1254   Tarix: 01 iyun 2024
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Ən faydalı üzüm növü

Rusiyalı diyetoloq Sofiya Kovanova üzüm seçərkən nələrə diqqət edilməli olduğunu izah edib. -a istinadən xəbər verir ki, bu barədə o, AİF.ru nəşrinə müsahibəsində danışıb. Mütəxəssis qeyd edib ki, tünd rəngdə olan üzüm sortlar

.

Öd kisəsi ağrıyanda nə etməli? - 5 MƏSLƏHƏT

Öd kisəsi ağrı hiss edən, ağrı siqnalı verən orqandır. Çox zaman kisədə daş olanda və iltihabi xəstəliklərdə ağrıyır. Kəskin pristuplarda ilk işiniz təcili yardım çağırıb, xəstəxanaya çatmaqdır, bu zaman hətta ağrıkəsic

.

Qaraciyər sağlamlığı üçün ən faydalı 4 qida

Qaraciyər orqanizmin əsas filtrasiya orqanlarından biridir və hər gün toksinləri, dərman qalıqlarını və maddələr mübadiləsi nəticəsində yaranan tullantıları emal edir. "Euroonco" federal ekspert onkologiya klinikalar

.

Bu bitki yağı bədəndə iltihabı azaldır

İltihabı azalda və ürək və bağırsaq sağlamlığını yaxşılaşdıra bilən yağlar az da olsa var. xəbər verir ki, kətan yağı ənənəvi olaraq işlədici və yara sağalması üçün istifadə edilən üyüdülmüş və preslənmiş kətan toxumlarında

.

Hovuzdan istifadə zamanı ən çox edilən səhvlər

Yay aylarında hovuzlardan istifadə geniş yayılsa da, gigiyena qaydalarına əməl olunmadıqda müxtəlif infeksiyalara yoluxma riski artır. xəbər verir ki, hovuza girməzdən əvvəl və çıxdıqdan sonra duş qəbul etmək, hovuz kənarınd

.

Diş əti xəstəliyi diabet riskini artıra bilər - ARAŞDIRMA

Diş həkiminə müraciət zamanı müəyyən edilən diş əti problemləri insanın gələcəkdə 2-ci tip diabetə tutulma riski barədə də məlumat verə bilər. xəbər verir ki, "The Lancet Public Health" jurnalında dərc olunan v

.

Xərçəng peyvəndi ilk xəstədə ümidverici nəticə göstərdi

Rusiyada sınaqdan keçirilən yerli istehsal "Neoonkovak" xərçəng peyvəndi ilk xəstədə müsbət immunoloji reaksiya yaradıb. xəbər verir ki, bu barədə Rusiyanın Milli Elmi-Tədqiqat Epidemiologiya və Mikrobiologiya Mərkəzini

.

Tünd şokolad ürəyə necə təsir edir?

Kardioloqlar bildirirlər ki, tünd şokolad ürək sağlamlığı üçün südlü şokoladdan daha faydalı hesab olunur. Bunun əsas səbəbi kakaonun tərkibində olan flavanollar, güclü antioksidant maddələrdir. -a istinadən bildirir ki

.

Kondisionerdən istifadə edənlərə xəbərdarlıq: 17 dərəcə

Yay aylarında istidən qorunmaq üçün geniş istifadə olunan kondisionerlər ürək-damar xəstəlikləri olan şəxslər üçün ciddi risk yarada bilər. xəbər verir ki, kardioloqların bildirdiyinə görə, tərli halda qəfil çox soyuq otağ

turlar.az

gozel gorunmek sade makiyaj sekilleri qaşların formalari dil haqqinda atalar sozu uşaqları tərbiyə hakista xina yaxdi autizm xesteliyi kosmetika yuxuda qara ilan gormek qaynana hakista badambura mekteb cinsi elaqe