sebet.az onlayn maqazin

Çərəzin əzələ sisteminə İNANILMAZ FAYDALARI: bunlara diqqət edin!

Çərəzin əzələ sisteminə İNANILMAZ FAYDALARI: bunlara diqqət edin!Yaşla heç bir əlaqəsi olmayan əzələ dartınması çoxunun şikayət etdiyi vəziyyətdir.
Milli.Az xəbər verir ki, dartınma özü ilə birlikdə əzələ və ya əzələ qrupunun dözülməz ağrılarını gətirir.
Bu vəziyyətin tez-tez təkrarlanması isə metabolik və nevroloji xəstəlikərin simptomudur. Məsələn, diabet, Parkinson xəstəlikləri əzələ dartınması sayəsində üzə çıxır. Maqnezium, kalium kimi mineralların, duz və B12 vitamin çatışmazlığı da dartınmaları tezləşdirə bilər.
Bəs bu problem ev şəraitində təbii üsullarla aradan qaldırıla bilərmi?
Xoş xəbərimiz var: əlbəttə!
*Maqnezium əlavələri (xüsusilə, sitrat və qlisinat duzları) dartınmanın qarşısını alır və azaldır.
* B1 vitamini dartınmanın ağrısını azaldır. B6, B12 əlavə ediləndə təsir daha da güclənir.
* Üzüm çəyirdəyi ayaqdakı əzələ dartınmalarını müalicə edir.
* E vitamini də bu işin öhdəsindən gələ bilər.
* Sodium və kalium çatışmazlığı qarın və ayaq bölgəsindəki dartınmalara səbəb ola bilər. Kalium və duz yeməklə bu problemin qarşısı alına bilər.
Yuxarıda adı çəkilən təbii məhsullar ən çox çərəzlərin tərkibində olur. Lakin çərəzlərdən istifadə edərkən də diqqətli olmaq lazımdır ki, sağlamlığı qorumaq istəyərkən artıq çəki yaranmasın.
30 qram çərəzi həzm etmək üçün nə qədər hərəkət etmək lazımdır?
30 qram çərəz 175 qram kaloriyə bərabərdir. Bu kalorini yandırmaq üçün 30 dəqiqə nizamlı yürüş, ya da 45 dəqiqə sürətli yürüş etmək lazımdır. Eyni miqdar kalorini velosipedlə 20, yüksək sürətlə isə 15 dəqiqə yandıra bilərsiniz.
175 kalorini xərcləmək üçün ən az 20-25 dəqiqə üzmək lazımdır. Tennisi təkbaşına oynayırsınızsa 15, digər halda isə 30 dəqiqə bəs edər. Əgər qolf xoşlayırsınızsa, 15-20 dəqiqəyə ehtiyacınız var.
Çərəzlərin porsiyaları nə qədər olmalıdır?
Çərəzlərin sağlamlığa faydası sübuta ehtiyacı olmayan faktdır. Tərkibi sağlam yağlar, faydalı proteinlər, minerallar, bol lif və vitamindən ibarətdir. Bununla yanaşı, həm də kalori çəlləyidir. 100 qram çərəz 600 kaloriyə bərabər olur. Bu miqdar bir kişinin gündəlik kalori ehtiyacının dörddə biri, qadınlarda isə üçdə birinə bərabərdir.
Qısası, çərəzi ovuc-ovuc deyil, sayaraq yeməkdə fayda var, yoxsa artıq çəkiyə səbəb olar. Buna görə də gündə 30 qramdan çox çərəz yeməyin.
Gündəlik yeyilə biləcək çərəz miqdarı:
Badam (təzə): 20 ədəd
Fındıq (təzə): 20 ədəd
Yerfıstığı (qovrulmuş): 40 ədəd
Qoz (təzə): 5 ədəd
Çərəzləri qovrulmamış, duzlanmamış və qurumamış formada yeməkdə fayda var. Onları nəmli yerdə saxlamayın. Qaranlıq yerdə saxlanmalarında isə fayda var.
BONUS
Qış yaxınlaşarkən qalın geyimlərə bürünüb kilolarını gizlətmək istəməyənlər üçün tövsiyələrimiz var. Əgər bədəninizi daim "toksin əleyhinə silah" halına gətirmək istəyirsinizsə, mətbəxinizdə bu məhsullardan bol istifadə edin: sarıkök, cəfəri, dərəotu, kərəviz, sarımsaq, avokado, kələm, çuğundur. (publika.az)
Milli.Az /news.milli.az

Xəbərlər     Baxılıb: 598   Tarix: 27 yanvar 2020
f Paylaş
Şərh yazmaq üçün sayta daxil olun.


DİGƏR XƏBƏRLƏR

Ən çirkli və ən təmiz meyvələr hansılardır?

Ətraf-mühit çirkliliyini araşdırmaq üzrə mütəxəssisləşmiş ABŞ Environmental working group adlı şirkət yetişdirilən meyvə və tərəvəzlər üzərində araşdırma apararaq, ən təmiz və ən çirkli meyvə-tərəvəzlərin siyahısını təqdi

Dərmandan daha yaxşı təsir edən 4 sağlamlıq qaydası

"Rəngarəng meyvə və tərəvəzlər, xüsusilə çuğundur, eləcə də paxlalı bitkilər özündə çox miqdarda fitonitrient ehtiva edir ki, bu da öz növbəsində qaraciyərin güclənməsinə kömək edir". xəbər verir ki, bu sözlər

Vaxtından əvvəl yaşlanmağa səbəb olan 7 AMİL

İnsanların vaxtından əvvəl yaşlanması genetik xüsusiyyətlərlə yanaşı ətraf mühit təsirlərindən və müxtəlif vərdişlərdən asılıdır. -a istinadən yaşlanmaya təsir edən amilləri təqdim edir:. 1. Həddindən artıq arıq olmaq - Arı

Mütəxəssislərdən QADINLARA XƏRÇƏNG XƏBƏRDARLIĞI: hər gün bu bitkilərdən yeməsəniz...

Elm adamları xəstəliklərin son illərdə sürətlə artdığı Puerto-Rikoda yaşayan 600 qadının qidalanma vərdişləri üzərində araşdırma aparıb. xəbər verir ki, araşdırma nəticəsində hər gün sarımsaq və soğan yeyən qadınların sü

Bu maddə yaşlanmanı gecikdirir

TÜBİTAK-ın tibb sahəsi üzrə araşdırmacısı dos. dr. Oytun Erbaş maraqlı açıqlama verib. -a istinadən bildirir ki, Oytun Erbaş bal ilə bağlı bilinməyənlərdən danışıb. Balın anti-mikrob təsiri olduğunu deyən araşdırmacı qey

Xərçəngin daha bir SİRRİ AÇILDI: niyə bəzi xəstələr ölür, digərləri isə yox?

Xərçəng xəstəliklərinin müalicəsi üzrə mütəxəssis, onkoloq həkim Karel Saymonton bəzi insanların bu bəlaya qalib gələ bilməsinin, bəzilərinin isə məğlub olmasının səbəblərindən danışıb.  xəbər verir ki, Karel Saymontonu

Tez-tez sümük bulyonu içməyə 10 səbəb - Ailənin sağlamlıq sirri

Nə edim ki, həm daxilən, həm zahirən sağlam olum deyirsizsə, ailəlikcə adi sümük qaynadılmış bulyon içməyə adət edin. Həftədə ən azı 2-3 dəfə içərisinə əlavə heç nə qatılmayan bulyon için. -a istinadən bulyonun bilmədiyini

Təkrari abort və düşükləri bu diabet dərmanı ilə müalicə edəcəklər - YENİLİK

Böyük Britaniyada alimlər təkrari düşükləri adi diabet dərmanı ilə müalicə etməyi təklif edib. -a istinadən bildirir ki, təkrarlanan düşüklərə 2 və daha çox sayda hamiləliyin eyni həftədə pozulmasıdır. Bu zaman qadının sağla

Xoruldama və onun aradan qaldırılması yolları

Statistikaya görə, yuxu zamanı yatanların 45 faizi xoruldayır. Müşahidələr həmin prosesin kişilər arasında daha çox yayıldığını göstərir.  bildirir ki, xoruldamanın səbəbi, onun nədən qaynaqlandığı barədə həkim-terapevt Solma




sebet.az onlayn maqazin mp3 yukle
Mp3 yukle sayti


vizalar.az
viza desteyi


biletler.az
avia biletler


turlar.az

geyimler son xeberler maskalar geyim seçimi aksessuarlar geyim necə seçməli zeytun yağının faydaları baliq yaginin faydalari hamileliyin elametleri xeberler kosmetika üzeyir hacıbeyov necenci ilde yasiyib xoşbəxtlik