Daha çox yaşamaq üçün səhər bunları yeyin

Daha çox yaşamaq üçün səhər bunları yeyinUzunömürlülüyə nail olmaq üçün günə təkcə orqanizmə faydası olmayan, həm də uzun illər sağlamlığa kömək edən qidalarla başlamaq vacibdir.
Milli.Az lent.az-a istinadən bildirir ki, mütəxəssislər uzun və doyurucu bir həyat üçün səhər pəhrizinizə hansı qidaları daxil edəcəyinizi açıqlayır.
Uzunömürlülük üçün səhər yeməyi:
Mütəxəssislər günə yumurta və tərəvəzlə başlamağı tövsiyə edir. "Mənim səhər yeməyim müxtəlif tərəvəzlər və zeytun yağı ilə yumurtadır" deyə mütəxəssis bildirib. Yumurtaya üstünlük verir, ispanaq, pomidor, göbələk və bir az pendirdən omlet hazırlayır. O, səhər yeməyinə tez-tez avokado və ya hisə verilmiş qızılbalıq əlavə edir.
Hər iki mütəxəssis hesab edir ki, zülal və sağlam yağlarla zəngin olan belə səhər yeməyi uzunömürlülüyü artırır. Yumurta sağlam sümüklər və əzələlər üçün protein təmin edir, tərəvəzlər isə bağırsaq sağlamlığını dəstəkləmək üçün vitaminlər, antioksidanlar və lif təmin edir. Avokado və qızılbalıq yağları ürək-damar sisteminə və beyinə müsbət təsir göstərir.
Yumurta və ölüm
18 000-dən çox insanı əhatə edən araşdırmada müəyyən edilib ki, müntəzəm olaraq yumurta yemək ölüm riskini aşağı salır. Vegetarian pəhriz də ömrün uzunluğuna təsir edən xroniki xəstəliklərin inkişaf ehtimalını azaltmağa kömək edir.
Mütəxəssis Dr. Monisha Bhanote səhər yeməyini fərqli yeməyə üstünlük verir, lakin sağlam qidalara eyni diqqət yetirir. O, müntəzəm olaraq çətənə toxumu və qaragilə ilə hindistan cevizi qatıqını və ya anakardiya əsaslı miso sousu ilə bişmiş bənövşəyi şirin kartofu seçir.
Bənövşəyi şirin kartof Mavi Zonalarda (uzun ömürlü insanların yaşadığı bölgələrdə) mühüm məhsuldur. Tərkibində iltihabla mübarizə aparan antosiyaninlər var. Çətənə toxumu ürək sağlamlığını dəstəkləyən sağlam omeqa-3 və omeqa-6 yağlarının mənbəyidir. Hindistancevizi qatıqındakı probiyotiklər sağlam bağırsaq florasını və immunitet sistemini dəstəkləməyə kömək edir, qaragilə isə iltihabdan qoruyan lif və antioksidantlarla zəngindir.
Ömrünüzü qısaldan qidalar
Bütün ekspertlər xəbərdarlıq edir ki, çox işlənmiş qidalardan, kolbasa və donuz kimi yağlı ətlərdən uzaq durmaq vacibdir. Belə qidaların qəbulu ömür müddətini qısalda, ürək xəstəliyi və xərçəng riskini artıra bilər.
Siz həmçinin şəkərli taxıllardan, ətirli qatıqlardan və bişmiş məhsullardan qaçaraq səhər pəhrizinizdə şəkərin miqdarını minimuma endirməlisiniz. Bunun əvəzinə giləmeyvə, qoz-fındıq, toxum və ya avokadodan sağlam yağlar və liflə zəngin tərəvəzləri seçin.
Milli.Az

Xəbərlər     Baxılıb: 1554   Tarix: 02 noyabr 2024
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Qaraciyər sağlamlığı üçün ən faydalı 4 qida

Qaraciyər orqanizmin əsas filtrasiya orqanlarından biridir və hər gün toksinləri, dərman qalıqlarını və maddələr mübadiləsi nəticəsində yaranan tullantıları emal edir. "Euroonco" federal ekspert onkologiya klinikalar

.

Toyuq ətinin yaratdığı ciddi risklər: Alimlərdən yeni araşdırma

Oksford Universitetinin alimləri sənaye üsulu ilə fəaliyyət göstərən quşçuluq fermalarının təhlükəli bakteriyaların yayılması baxımından ciddi risk daşıya biləcəyini bildiriblər. xəbər verir ki, araşdırma zamanı son 45 i

.

"Ən çətin məqam diaqnozu ilk dəfə deməkdir" - MÜSAHİBƏ

Xərçəng haqqında çox danışırıq. Statistikalardan, müalicələrdən, dərmanlardan. Amma bu xəstəliyin arxasında dayanan insanlardan, onların qorxularından, ümidlərindən, yanlış bildiklərindən daha az danışırıq. Elə buna gör

.

10 dəqiqə içində yuxuya gedirsinizsə, sağlamsınız

Yuxuya getmə müddəti insanın sağlamlığı haqqında vacib məlumat verə bilər. Mütəxəssislərin fikrincə, ideal vaxt 10-20 dəqiqədir. xəbər verir ki, davranış yönümlü yuxu təbabəti üzrə mütəxəssis Mişel Drerupun sözlərinə görə

.

Bu qidalar stresi azaldır

Gündəlik həyatın gərginliyi ilə mübarizə aparmaq üçün düzgün qidalanma da mühüm rol oynayır. axşam.az-a istinadən bildirir ki, orqanizmin kifayət qədər vitamin və mineral alması stressin təsirlərini azaltmağa kömək edə bilər

.

Çətin yuxuya gedənlərdə insult riski çox artır - Diqqət

Yuxu problemləri insult riskini 16% artırır. xəbər verir ki, nevroloq Aleksandra Alekhina beş və ya daha çox yuxu pozğunluğu simptomundan əziyyət çəkən insanlarda insult riskinin ikiqat artdığını deyib. İnsult ciddi və həyat

.

Diş əti xəstəliyi diabet riskini artıra bilər - ARAŞDIRMA

Diş həkiminə müraciət zamanı müəyyən edilən diş əti problemləri insanın gələcəkdə 2-ci tip diabetə tutulma riski barədə də məlumat verə bilər. xəbər verir ki, "The Lancet Public Health" jurnalında dərc olunan v

.

Öd kisəsi ağrıyanda nə etməli? - 5 MƏSLƏHƏT

Öd kisəsi ağrı hiss edən, ağrı siqnalı verən orqandır. Çox zaman kisədə daş olanda və iltihabi xəstəliklərdə ağrıyır. Kəskin pristuplarda ilk işiniz təcili yardım çağırıb, xəstəxanaya çatmaqdır, bu zaman hətta ağrıkəsic

.

Xərçəng peyvəndi ilk xəstədə ümidverici nəticə göstərdi

Rusiyada sınaqdan keçirilən yerli istehsal "Neoonkovak" xərçəng peyvəndi ilk xəstədə müsbət immunoloji reaksiya yaradıb. xəbər verir ki, bu barədə Rusiyanın Milli Elmi-Tədqiqat Epidemiologiya və Mikrobiologiya Mərkəzini

turlar.az

makiyaj etmek qaydalari kosmetik vasiteler həkim məsləhəti yumurta qabiginin xeyri qatiqli sirniyyat muslim somen beautiful sobada toyuq qizartmasi kosmetika haxista rus dilin nece orenek kley lekesi saglam qidalanma hamilelik