Hansı qidalar təzyiqi qaldırır?

Hansı qidalar təzyiqi qaldırır?Hipertoniya çox yayılmış xəstəlikdir.
Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatının məlumatına əsasən, dünyada yaşayan insanların 60%-i hipertoniyadan əziyyət çəkir.
Hipertoniyadan əziyyət çəkən insanlar müəyyən müalicə ilə yanaşı həmçinin pəhriz saxlamalı, təzyiqin artmasına səbəb olan bəzi qidaları və içkiləri  qidalanmada minimuma çatdırmalıdır. Yalnız bu halda təzyiqi normallaşdırmaq mümkün olacaq. Bəzən insanlar fikirləşir - təzyiqi salan dərman içirəmsə, deməli istənilən qida qəbul edə bilərəm. Bu çox təhlükəli yanılmadır. Bu halda hipertoniyanı kontrol etmək mümkün olmayacaq, xəstəlik daha da inkişaf edəcək və müxtəlif ağır fəsadların inkişafına səbəb olacaq. Hipertoniya zamanı pəhriz müalicənin ayrılmaz tərkib hissəsidir.
Beləliklə, hansı qida və içkilər təzyiqin artmasına səbəb olur:
- duzlu, hisə verilmiş qidalar (balıq, ət və s.), müxtəlif şorabalar, konservlər
- kolbasa, sosis
- yağlı ət, qara ciyər, balıq, balıq yağı, kürü
- ədviyyatlar (qırmızı və qara istiot, mixək, xardal, qıtığotu)
- yağlı kremlərlə tortlar, pirojnalar, dondurma
- bulkalar,  piroqlar və s. mayalı xəmirdən hazırlanmış şirin un məmulatları
- şirin qazlı içkilər (müxtəlif limonadlar, "kola", "fanta" və s.)
- şokolad
- göbələklər
- zeytun
- qəhvə, kakao, tünd qara və yaşıl çay
- yağlı xama, qaymaq, duzlu pendir
- qoz-fındıq
- spirtli içkilər.
Bəzi otların qəbulu təzyiqin qalxmasına səbəb ola bilər. Bu otlar arasında - jenşen, eleuterokokk, dazı otu və s.
Təbii ki, əgər hipertoniyadan əziyyət çəkən insan həftədə 1 dəfə 1 tikə pendir  və ya 1 kiçik pirojna  yeyərsə, bu onun sağlamlığına ciddi ziyan vurmayacaq. Lakin qadağan olunmuş qidaların tez-tez qəbulu qəti surətdə yolverilməzdir.
Sağlamlığınızı qoruyun!
Milli.Az /news.milli.az

Xəbərlər     Baxılıb: 1809   Tarix: 13 noyabr 2021
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Hansı şəxslərə kolbasa-sosis OLMAZ?

Kolbasa, sosis, vetçina damarlarda qan laxtalanması və tromblara səbəb olur.  xəbər verir ki, kardioloq Oleq Varfolomeyev bəzi xəstələri xəbərdar edib. Qan laxtaları bir növ jeləyə çevrilmiş kiçik laxtalardır. Ağciyərlə

.

Ev heyvanı ilə yatanların nəzərinə

Pişik və ya itlə eyni yataqda yatmaq sağlamlıq və yuxu keyfiyyəti baxımından müəyyən risklər yarada bilər. xəbər verir ki, araşdırmalara görə, Niderlandın Utrext Universitetində aparılan tədqiqat ən böyük təhlükənin mikrobla

.

Yundan istifadə edərək sümüklərimizi bərpa etmək mümkündür: Tibdə inqilabi kəşf

Elm adamları yundan əldə edilən keratin zülalı vasitəsilə sümük sağalmasını sürətləndirən və bərpa edən yeni bioloji material hazırlayıblar. Heyvanlar üzərində aparılan sınaqlarda bu keratin membranların zədələnmiş nahiyələrd

.

Dəriyə necə qulluq etməliyik?

Son dövrlərdə dəriyə qulluq məhsulları arasında "duş geli" və "bədən skrabı" ən çox istifadə olunan vasitələrdən hesab olunur. Görünüşcə oxşar təsir bağışlasa da, bu iki məhsulun funksiyası fərqlidir

.

Buğda və ya kəpək deyil! Ən sağlam çörəyin hansı olduğu açıqlandı

Süfrələrin imtinaedilməz qidalarından biri olan çörək doğru seçildiyi təqdirdə balanslı qidalanmanın əsas tərkib hissəsinə çevrilə bilir. Lakin yüksək qlisemik indeksə malik olan ağ çörək qan şəkərini sürətlə yüksəldərə

.

Səhərlər etdiyimiz bu səhv sağlamlığa təsir edir

"Acqarına soyuq su içmək həzm prosesini poza və mədəyə zərər verə bilər". xəbər verir ki, bu barədə terapevt Anna Furqal TASS-a açıqlamasında səhərlər geniş yayılmış bu vərdişin sağlamlığa mənfi təsir göstərə biləcəyin

.

Hər gün ət yemək zərərlidir? - ARAŞDIRMA

Qırmızı ətin sağlamlığa təsiri ilə bağlı yeni araşdırma aparılıb. -ın məlumatına görə, ABŞ-nin İndiana Universitetinin alimləri bildiriblər ki, gündəlik 170-200 qram mal əti istehlakı tip 2 şəkərli diabet risk faktorların

.

Hər gün etdiyiniz səhv ürək xəstəliklərinə səbəb ola bilər

Xörək duzu maddələr mübadiləsinin normal gedişində, sinir və əzələ fəaliyyətində, həmçinin orqanizmdə maye balansının qorunmasında mühüm rol oynayır. xəbər verir ki, həkimlərin sözlərinə görə, yetkin insanların gündəlik minimu

.

Faydası qabığındadır

Qreypfrut 1650-ci ildə Karib dənizindəki Barbados adasında aşkar edilib. Qanda xolesterinin miqdarını aşağı salan qreypfrutun tərkibində damarların tutulmasının qarşısını alan pektin kimi faydalı maddə var. Yüksək qan təzyiqində

turlar.az

maskalar kosmetik vasiteler geyim necə seçməli çimərlik dəbi xiyar tursusu nece hazirlanir xərçəng bürcü usaq oyuncaqlari kosmetika yemekler oxu az vətən haqqında bayatılar vətən