Kartof ölüm riskini azaldır

Kartof ölüm riskini azaldırHər gün yüz qram kartof yemək ölüm riskini dörd faiz azaldır.
Milli.Az baku.ws-ə istinadən bildirir ki, ilk növbədə ürək-damar xəstəliklərinə təsiri daha çoxdur.  Bu barədə endokrinoloq Zuxra Pavlova məlumat verib .
Alimlər 1974-1988-ci illərdə anadan olan, üç dəfə sağlamlıq müayinəsindən keçən, 18-63 yaş aralığında olan 77 min insan haqqında məlumatları təhlil edən bir araşdırma aparıblar. Məlum olub ki, həftədə 14 və daha çox qaynadılmış kartof yeyənlərin ölüm riski daha azdır.
"Bu,  çox miqdarda kartof yeməyə çağırış deyil. İstənilən məhsul miqdarında tükətilməlidir, əks halda özünüzə zərər verə bilərsiniz", - Zuxra Telegram kanalında yazıb .
O qeyd edib ki, isti kartof yemək olmaz. Otaq temperaturunda yemək lazımdır. Bu zaman qan qlükozası normasında olacaq.
Milli.Az

Xəbərlər     Baxılıb: 1483   Tarix: 01 sentyabr 2024
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Yayın vazkeçilməzidir, faydaları saymaqla bitmir

Qarpız təkcə yay mövsümünün sevilən meyvəsi deyil, həm də ürək-damar sağlamlığı üçün faydalı qida məhsuludur. xarici mətbuata istinadən xəbər verir ki, 2022-ci ildə aparılan tədqiqat zamanı qarpız istehlak edən insanları

.

Evdəki bu bitkilər baş ağrısına SƏBƏB OLURMUŞ

Bioloq Anna Kravtsova yataq otağında bəzi güllərin saxlanılmasının sağlamlığa mənfi təsir göstərə biləcəyi barədə xəbərdarlıq edib. xəbər verir ki, mütəxəssisin sözlərinə görə, xüsusilə güclü qoxuya malik zanbaq və bəzi orkid

.

Bir gündən sonra corablarınızda YAŞAYIR

Corablar təkrar yuyulmadan yenidən geyiniləcək geyim deyil. Cins şalvarı və ya sviteri bir neçə dəfə geyinmək artıq adi hal sayılsa da, corabların təkrar geyinilməsi mövzusu daha çox mübahisə doğurur. Lakin elmi məlumatlar

.

Bu xəstəliklərin müalicəsi məcburidir, CƏRİMƏLƏNƏ BİLƏRSİNİZ

Azərbaycanda bəzi xəstəliklər var ki, onların müalicəsi məcburidir. -ın "Qanun nə deyir?" rubrikasının bugünkü mövzusu müalicəsi məcburi olan xəstəliklərlə bağlıdır. Hansı xəstəliklərin müalicəsi zəruridir?. İnzibat

.

Diabet necə yaranır? - Həkimlər əsas səbəbləri açıqladı

Vərdişlər diabeti birdən-birə formalaşdırmır, əksinə, qlükoza mübadiləsində pozuntular zamanla yığılaraq xüsusilə 2-ci tip diabetin yaranmasına gətirib çıxarır. xəbər verir ki, bu barədə Rusiya Dövlət Maarif Universitetini

.

Həmin qidaların müntəzəm istifadəsi xərçəng riskini artırır - XƏBƏRDARLIQ

Gündəlik 50 qram emal olunmuş ət məhsullarının - kolbasa, sosiska və bekonun qəbulu kolorektal xərçəng riskini təxminən 18 faiz artırır. xəbər verir ki, bu barədə terapevt və qastroenteroloq Olqa Suxareva sosial şəbəkələrd

.

Bu mürəbbələr şəfa qaynağıdır

Yay aylarında evdar xanımlar qışa hazırlıq üçün mürəbbə tədarük edirlər. Hazırlanan mürəbbələr içərisində moruq, heyva və zoğal mürəbbəsi şəfaverici xüsusiyyətlərinə görə seçilir. Onu da qeyd edək ki, xroniki qaraciyər v

.

Dəriyə necə qulluq etməliyik?

Son dövrlərdə dəriyə qulluq məhsulları arasında "duş geli" və "bədən skrabı" ən çox istifadə olunan vasitələrdən hesab olunur. Görünüşcə oxşar təsir bağışlasa da, bu iki məhsulun funksiyası fərqlidir

.

ÜST-dən Ebola ilə bağlı XƏBƏRDARLIQ: Yoluxanların sayı kəskin artır

Konqo Demokratik Respublikasında davam edən Ebola epidemiyası ilə əlaqədar Braziliya və İtaliyada da şübhəli hallar araşdırılır. xəbər verir ki, ÜST bildirib ki, ölkədə yoluxanların sayı 282-yə, ölənlərin sayı isə 42-yə çatıb

turlar.az

yaz geyimleri 2026 gözəllik məhsulları qadin dunyasi saclarin yigilmasi zirincin faydaları qara noqteler ucun uz maskalari 2026 yay donlari kosmetika laylalar kurtlar vadisi gunay qiz burcu burclər