Nə yeyək ki, kökəlməyək, sağlam olaq və çox yaşayaq?

Nə yeyək ki, kökəlməyək, sağlam olaq və çox yaşayaq?Alimlər bu suallara daim cavablar axtarır. Son araşdırmalar göstərib ki, sağlam və uzun həyat bir neçə amildən asılıdır: irsiyyət, ekologiya və ən əsası qidalanma.

Müşahidələr göstərib ki, dünyada ən çox yaşayan İtaliyanın Kalabriya vilayətinin, Yaponiyanın Okinava adasının sakinlərinin, Qafqaz uzunömürlülərinin qidalanma prinsipləri təxminən eynidir.

Bu prinsiplər hansılardır?

Daha az ət

Uzunömürlülərin qidalanmasında bu məhsul olduqca azdır.

Son elmi araşdırmalar göstərib ki, ətin və xüsusilə də kolbasa-sosis məmulatlarının çoxlu miqdarda qəbulu ürək-damar və xərçəng xəstəliklərinin riskini artırır. Bu xəstəliklər isə bütün dünyada əsas ölüm səbəblərindən biridir.

Daha az kalori

Müşahidələr göstərib ki, uzunömürlülər çoxluq təşkil edən regionlarda insanlar daha az qida qəbul edir.

Sübut olunub ki, qəbul etdiyimiz kalorilərin 20-30% azalması şəkərli diabet və xərçəng xəstəliklərinin riski 50%-ə qədər azaldır.

Alimlərin fikrinə görə, müasir insan ona lazım olandan daha çox yeyir. Biz daha az hərəkət edirik, isti evlərdə yaşayırıq, isti paltarlar geyinirik. Bu isə bizə daha az kalori sərf etməyə imkan verir.

Alimlərin fikrinə görə, qadın gün ərzində ən çox 2200 kkal, kişi 2500 kkal qəbul etməlidir. Bundan çox qəbul etdiyimiz kalorilər artıq piyə çevrilərək orqanizmdə yığılır və müxtəlif xəstəliklərin inkişafına təkan verir.

Daha az duz və şəkər

Duzun və şəkərin artıqlığı qaraciyərə, ürəyə, damarlara, immun sisteminə çox mənfi təsir edir.

Gün ərzində böyüklər 5 qr (1 ç.q.) duz və 25 qr şəkərdən artıq qəbul etməməlidir.

Daha çox meyvə və tərəvəzlər

Çoxsaylı elmi araşdırmalar sübut edib ki, qidalanmada meyvə və tərəvəzlərin çox olması bir çox xroniki xəstəliklərin riskini azaldır. Bunun səbəbi bu məhsullarda vitamin, mineral, antioksidant, flavonoidlər və s. kimi qocalmanı ləngidən maddələrin çox olmasıdır.

Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatı hər gün 400 qr meyvə və tərəvəz qəbul etməyi tövsiyə edirlər (məsələn, gün ərzində 1 orta boşqab tərəvəz salatı + 1 alma + 1 kasa giləmeyvə).

Daha çeşidli qidalanma

Alimlər qidalanmanı daha çeşidli etməyi tövsiyə edir. Qidalanmada müxtəlif məhsullar olmalıdır ki, insan orqanizmi hər məhsuldan ona lazım olan faydalı maddələri ala bilsin.

Saglamolun.Az

Xəbərlər     Baxılıb: 1855   Tarix: 20 yanvar 2019
f Paylaş


Kurslar.az kurslar

Oxşar xəbərlər

.

Elm adamları açıqladı: Qocalmanın sürətləndiyi iki xüsusi yaş dövrü var

Qocalma prosesi hər zaman eyni sürətlə və düz xətt üzrə getmir. "Stanford Universiteti"nin rəhbərliyi ilə aparılan mühüm bir elmi araşdırma insan bədənində qocalma ilə bağlı molekulyar dəyişikliklərin xüsusilə 4

.

Evdəki bu bitkilər baş ağrısına SƏBƏB OLURMUŞ

Bioloq Anna Kravtsova yataq otağında bəzi güllərin saxlanılmasının sağlamlığa mənfi təsir göstərə biləcəyi barədə xəbərdarlıq edib. xəbər verir ki, mütəxəssisin sözlərinə görə, xüsusilə güclü qoxuya malik zanbaq və bəzi orkid

.

Çiyələk bu hallarda ölümcül ola bilər - xəbərdarlıq

Mövsümün ən sevilən yay meyvələrindən biri hesab edilən çiyələk hər kəs üçün təhlükəsiz olmaya bilər. Dietoloqlar xəbərdarlıq edir ki, bəzi insanlarda çiyələk allergik reaksiyalar, nəfəsalma problemləri və hətta qida zəhərlənməsin

.

Öd kisəsi ağrıyanda nə etməli? - 5 MƏSLƏHƏT

Öd kisəsi ağrı hiss edən, ağrı siqnalı verən orqandır. Çox zaman kisədə daş olanda və iltihabi xəstəliklərdə ağrıyır. Kəskin pristuplarda ilk işiniz təcili yardım çağırıb, xəstəxanaya çatmaqdır, bu zaman hətta ağrıkəsic

.

Bu balıq növünü yeməyin - Yaşlı insanlara xəbərdarlıq

Balıq sağlam qidalanmanın vacib hissəsi hesab olunsa da, mütəxəssislər bəzi növlərinin xüsusilə yaşlı insanlar üçün risk yarada biləcəyini bildirirlər. xəbər verir ki, həkimlər yaşlı şəxslərə hisə verilmiş skumbriya və digə

.

Hər gün ət yemək zərərlidir? - ARAŞDIRMA

Qırmızı ətin sağlamlığa təsiri ilə bağlı yeni araşdırma aparılıb. -ın məlumatına görə, ABŞ-nin İndiana Universitetinin alimləri bildiriblər ki, gündəlik 170-200 qram mal əti istehlakı tip 2 şəkərli diabet risk faktorların

.

Ağırlıq qaldıranlar daha uzunömürlü olur

Dərc olunmuş bir araşdırmanın nəticələrinə görə, həftədə 1,5-2 saat müntəzəm ağırlıq məşqləri ömrü uzatmaqda təsirlidir. Mütəmadi məşqlər həmçinin yıxılma riskini də azaldır.  xəbər verir ki, həftədə 90 dəqiqədən iki saat

.

Narçiçəyi çayı: Faydaları, istifadə sahələri və diqqət edilməli olan məqamlar

Narçiçəyi çayı ənənəvi təbabətdə əsrlər boyu istifadə olunan "punica granatum" bitkisinin çiçəklərindən əldə edilən bitki mənşəli bir içkidir. xəbər verir ki, zəngin fitokimyasala malik olan narçiçəyi ekstraktlarını

.

Bayram günü qoyun ətini belə yesəniz xəstəxanalıq olacaqsınız

Qurban bayramında süfrələrin əsas bəzəyi olan qoyun ətinin normadan artıq və ya yanlış şəkildə istehlak edilməsi ciddi sağlamlıq problemlərinə yol aça bilər.  xəbər verir ki, mütəxəssislər xüsusilə bayram günlərində qoyu

turlar.az

kosmetoloq kosmetika mehsullari qaşların formalari 2026 hicab geyimləri blincik hazirlanma qaydasi sandal ayaqqabilar varikosel kosmetika haxışda sevgi insan oğlan evine aid hakisda seksual