Qəhvə bir çox xəstəliklərin qarşısını alır. YENİ ARAŞDIRMALAR

Qəhvə bir çox xəstəliklərin qarşısını alır. YENİ ARAŞDIRMALARQarvard Universitetinin alimləri uzunmüddətli araşdırmalar nəticəsində belə nəticəyə gəldilər ki, qəhvənin daim qəbulu (təbii ki, söhbət təbii və keyfiyyətli qəhvədən gedir) bir çox xəstəliklərinin qarşısını alır.
Belə ki, məlum oldu ki, qəhvə içməyən insanlarla müqayisədə daim qəhvə içən insanlar arasında ağır ürək-damar sistemi xəstəliklərinə daha az hallarda təsadüf edilir. Alimlərin fikirinə görə, bunun səbəbi  qəhvənin ürək-damar sisteminə olan müsbət təsirindədir.
Digər ciddi elmi araşdırmalarda qəhvənin insanın sinir sisteminə, qara ciyərinə, mədəaltı vəzinə olan müsbət təsiri təsdiq olunub.
Belə ki, qəhvənin qəbulu yaşlı insanlarda tez-tez inkişaf edən çox ağır Alsheymer və Parkinson xəstəliklərinin riskini xeyli azaldır.
Alimlərin fikirinə görə, qəhvənin hepaprotektor təsiri var. Bu o deməkdir ki, qəhvə qara ciyərin bərpasına kömək edir. Araşdırmalar nəticəsində çox maraqlı fakt aşkar edildi - alkoqolizm xəstələri arasında olan daim qəhvə içənlərdə sirroz və digər ağır qara ciyər xəstəliklərinə daha az təsadüf edilir.
Qəhvə mədəaltı vəzinin fəaliyyətinə müsbət təsir edir və 2-ci tip şəkərli diabetin inkişafının riskini azaldır.
Həmçinin sübut olundu ki, qəhvə orqanizmdə qocalma prosesləri ləngidir.
Lakin nəzərə almaq lazımdır ki, bəzi xəstəliklər və vəziyyətlər zamanı qəhvənin qəbulu insanın sağlamlığına ziyan vura bilər.
Belə ki, həkimlər bu kimi hallarda qəhvənin qəbulundan imtina etmək tövsiyə edir:
- tutrəyən aritmiya
- hipertoniya (müalicə lazım olan effekt verməyən kəskinləşmə dövründə)
- qara ciyərin ağır xəstəlikləri (qara ciyərin ferment sistemində ağır pozulmalar olanda). Yuxarıda biz qeyd etmişik ki, qəhvə qara ciyərə müsbət təsir edir, onun bərpasına kömək edir. Lakin əgər insanda ağır qara ciyər xəstəliyi artıq varsa, qəhvənin qəbulu ona ziyan vura bilər.
- mədəaltı vəzi xəstəlikləri (kəskinləşmə dövründə)
- hamiləlik.
Alimlərin fikirinə görə, sağlam insan gün ərzində 3-5 fincan (qəhvə fincanı) qəhvə içə bilər. Lakin burada da orqanizmin fərdi reaksiyasına diqqət etmək lazımdır. Əgər bir neçə fincan qəhvə qəbul etdikdən sonra sizdə təzyiqin artması, ürək döyünməsinin tezləşməsi kimi simptomlar meydana çıxarsa, qəhvənin qəbulunu azaldın.
Milli.Az /news.milli.az

Xəbərlər     Baxılıb: 1096   Tarix: 25 may 2022
f Paylaş


Ustalar.az ustalar sayti

Oxşar xəbərlər

.

Ani və anlıq başgicəllənmənin səbəbləri nələrdir?

Sağlam həyat sürmək bədənin bütün sistemlərinin tam bir uyğunluq içində işləməsi ilə mümkündür. Lakin gündəlik qaçaqovdu zamanı qəfildən yaranan və insanı narahat edən bəzi fiziki simptomlarla tez-tez qarşılaşırıq. Bu simptomla

.

Qida allergiyası necə özünü göstərir? - Həkim açıqladı

Adi görünən qidalar bəzi insanlarda ciddi allergik reaksiyalara səbəb ola bilər. Xüsusilə qida allergiyası olan şəxslər ehtiyatlı olmalı və ilk əlamətlər zamanı həkimə müraciət etməlidirlər. xəbər verir ki, plazmaferez, ozonoterapiy

.

Diş qıcama bu problemlərə səbəb olur

Diş qıcama vərdişi təkcə ağız və diş sağlamlığını deyil, ümumi həyat keyfiyyətini də mənfi təsir altına alır. xəbər verir ki, xüsusilə yuxu zamanı fərq edilmədən baş verən bu problem səhərlər baş ağrısı, çənə ağrıları v

.

Cistka trendinə aldanmayın: Prosedurun riskləri də az deyil

Son illərdə kosmetoloji xidmətlər arasında dəriyə təmizləmə (cistka) proseduru xüsusilə populyarlaşıb. Bir çox insan bu üsuldan sızanaqların azaldılması, məsamələrin təmizlənməsi və daha "təmiz görünən" dəri əld

.

Hər gün saç daramaq saç tökülməsinə səbəb olur?

Saçların hər gün daranmasının zərərli olub-olmaması uzun müddətdir müzakirə olunan mövzulardandır. Mütəxəssislərin fikrincə, saçları düzgün şəkildə daramaq faydalı olsa da, həddindən artıq və sərt daraq istifadəsi saç tellərini

.

Yaşıl çay sevənlərə ŞAD XƏBƏR

Yaşıl çayın müntəzəm istehlakı sağlamlıq üçün faydalıdır. xəbər verir ki, dietoloqların fikrincə, yaşıl çay tərkibindəki kofein qəfil enerji artımı yaratmadan gümrahlığı və diqqəti artırır. Mütəxəssislər bildirirlər ki, antioksidantlarl

.

Həmin qidaların müntəzəm istifadəsi xərçəng riskini artırır - XƏBƏRDARLIQ

Gündəlik 50 qram emal olunmuş ət məhsullarının - kolbasa, sosiska və bekonun qəbulu kolorektal xərçəng riskini təxminən 18 faiz artırır. xəbər verir ki, bu barədə terapevt və qastroenteroloq Olqa Suxareva sosial şəbəkələrd

.

Bu cür öskürək ürək xəstəliklərindən xəbər verirmiş

"Əgər kimsə quru öskürəkdən əziyyət çəkirsə, mütləq ürəyini yoxlatdırmalıdır". . qafqazinfo-ya istinadən xəbər verir ki, bunu həkim Aleksandr Umnov deyib. O, bildirib ki, ağciyərlər qan dövranı sistemi ilə əlaqəlidir

.

Alma sirkəsi şəkər xəstələrini sağaldır?

Elmi sübutlar göstərir ki, alma sirkəsi qan şəkəri səviyyəsi üçün faydalı ola bilər. -a istinadən xəbər verir ki, tədqiqatçılar 15 sağlam insanı altı sınaq yeməyinə məruz qoyublar. Təsadüfi olaraq təyin olunmuş yeməklər zeytu

turlar.az

hamilelikde qidalanma gelinlikler qis geyimləri 2026 evim interyer usaq otagi dizaynlari kesmikli banan sifahi xalq edebiyyati haqqinda kosmetika baldiza aid novruz bayramina aid hakisdalar novruz bayramina aid hakistalar gunay salatlar