Tez-tez münasibət yaşamaq xərçəngdən qoruyurmuş

Tez-tez münasibət yaşamaq xərçəngdən qoruyurmuşAlimlər prostat xərçənginin qarşısını almaq üçün kişilərə lazım olan cinsi aktivlik tezliyini açıqlayıb.
Milli.Az xəbər verir ki, ABŞ-nin Boston Universitetinin epidemioloqu və onkoloqu, professor Cennifer Ryder prostat vəzi xərçənginin qarşısını almaq üçün kişilərə tez-tez cinsi əlaqədə olmağı tövsiyyə edib.
Onun fikirləri The Sun nəşrində dərc olunub.
Alimin iştirakı ilə aparılan araşdırmanın nəticələrinə görə, həftədə təxminən beş dəfə cinsi əlaqədə olan kişilərdə prostat xərçəngi riski, ayda dörd-beş dəfə əlaqədə olanlarla müqayisədə təxminən üçdə bir nisbətində daha az olur.
Ryder bildirib ki, bu nəticələr yetkin yaş dövründə daha tez-tez eyakulyasiyanın prostat xərçənginin yaranmasına təsir edən amillərdən biri olduğunu göstərir.
Onkoloq əlavə edib ki, tez-tez əlaqənin xərçəng riskini niyə azaltdığı tam məlum deyil, lakin ən mümkün izah orqanizmdən sperma ilə birlikdə potensial zərərli və xərçəng yaradan maddələrin xaric olması ilə bağlıdır. Əks halda bu maddələr prostat vəzidə toplanaraq xəstəliyin yaranmasına şərait yarada bilər.
İsmayıl
Milli.Az

Xəbərlər     Baxılıb: 1004   Tarix: 02 noyabr 2025
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Ev heyvanı ilə yatanların nəzərinə

Pişik və ya itlə eyni yataqda yatmaq sağlamlıq və yuxu keyfiyyəti baxımından müəyyən risklər yarada bilər. xəbər verir ki, araşdırmalara görə, Niderlandın Utrext Universitetində aparılan tədqiqat ən böyük təhlükənin mikrobla

.

Buzun üzə faydaları: Bioloji əsasları, doğru istifadəsi və diqqət edilməli məqamlar

Buz tətbiqi digər adı ilə kriyoterapiya, sağlamlıq və ya reabilitasiya məqsədilə soyuq kompres, buz masajı və ya üz vannası vasitəsilə həyata keçirilən soyuq müalicə üsuludur. Bu prosedur adətən nazik bir parçaya bükülmü

.

Saxta xamanı necə tanımaq olar?

Mağazadan xama alan istehlakçılar bəzən keyfiyyətsiz və ya saxta məhsulla qarşılaşa bilirlər. İstehsalçılar süd yağının çatışmazlığını müxtəlif kimyəvi əlavələr və aromatizatorlarla gizlətməyi bacarırlar. xəbər verir ki

.

Faydası qabığındadır

Qreypfrut 1650-ci ildə Karib dənizindəki Barbados adasında aşkar edilib. Qanda xolesterinin miqdarını aşağı salan qreypfrutun tərkibində damarların tutulmasının qarşısını alan pektin kimi faydalı maddə var. Yüksək qan təzyiqində

.

Qulaqdakı bu xətt infarkt riskini göstərir

Ürək sağlamlığı ilə qulaqda görünən xətt arasında əlaqə aşkar edilib. xəbər verir ki, tədqiqatçılar qulaqda əmələ gələn və "Frank əlaməti" kimi tanınan bu xəttin ürək tutması riskinin artması ilə yüksək dərəcəd

.

Hər gün ət yemək zərərlidir? - ARAŞDIRMA

Qırmızı ətin sağlamlığa təsiri ilə bağlı yeni araşdırma aparılıb. -ın məlumatına görə, ABŞ-nin İndiana Universitetinin alimləri bildiriblər ki, gündəlik 170-200 qram mal əti istehlakı tip 2 şəkərli diabet risk faktorların

.

Həmin qidaların müntəzəm istifadəsi xərçəng riskini artırır - XƏBƏRDARLIQ

Gündəlik 50 qram emal olunmuş ət məhsullarının - kolbasa, sosiska və bekonun qəbulu kolorektal xərçəng riskini təxminən 18 faiz artırır. xəbər verir ki, bu barədə terapevt və qastroenteroloq Olqa Suxareva sosial şəbəkələrd

.

Bu şəxslərin beyni daha gec YAŞLANIR

27 Avropa ölkəsində aparılan elmi tədqiqatlara əsasən, ən azı iki dil bilən insanların beyni daha gec yaşlanır. -ın məlumatına görə, araşdırmaya 86 min nəfər qatılıb və məlum olub ki, çoxdilli insanlarda beyin yaşlanmas

.

Bu xəstəliklərin müalicəsi məcburidir, CƏRİMƏLƏNƏ BİLƏRSİNİZ

Azərbaycanda bəzi xəstəliklər var ki, onların müalicəsi məcburidir. -ın "Qanun nə deyir?" rubrikasının bugünkü mövzusu müalicəsi məcburi olan xəstəliklərlə bağlıdır. Hansı xəstəliklərin müalicəsi zəruridir?. İnzibat

turlar.az

yaz geyimleri 2026 toy gecesi aksessuarlar sizanaqlara qarsi uz maskalari ana südü kısa saç hörükləri sobada toyuq qizartmasi kosmetika rus dilini oyrenek 2ci ders hakistalar qogal oxatan bir arzum var