Ürək -damar sisteminə faydalı olan içkilər

Ürək -damar sisteminə faydalı olan içkilərÇinin Hankin Universitetinin alimləri 18 tibbi araşdırma aparmış və yaşıl çayın qara çaya nisbətən orqanizmə daha faydalı olduğunu təsdiq etmişdir. Belə ki, araşdırmada iştirak edən mütəxəssislər qara cayın ürək-damar sisteminə faydalı olduğunu sübut ediblər.
Eksterimentin nəticəsi qara çay içənlərin ürək-damar sistemi xəstəlikləri riskinin 30% aşağı oduğunu qeyd etmişdir.
Yaşıl çay isə aclıq hissini aradan qaldırmaqla insanın əhval-ruhiyyəsini qaldırdığı üçün arıqlamaq istəyənlər ondan çox istifadə edirlər. Yaşıl çayın tərkibində çoxlu antioksidantlar var və onlar sərbəst radilkallara təsir edərək damarlarda olan iltihabi  proseslərin azalmasına səbəb olur. Yaşıl çayın tərkibində olan antioksidantlar qara çayın tərkibində olduğundan daha çoxdur.
Bəs ürək-damar sisteminə daha hansı içkilər faydalıdır?
İngiltərə alimləri 5 belə içkinin olduğunu söyləyirlər. Bu içkilərin siyahısında su birinci yeri tutur. İkinci yeri yaşıl çay tutsa da, İngiltərəli alımlər sutka ərzində yarım litrdən artıq yaşıl cay içməyi məsləhət görmürlər. Buna səbəb çox qəbul edilən yaşıl çayın qanın laxtalanma qabiliyyətini artıra  bilməsidir. Bu isə laxtalanmanın artması ilə bərabər ürək döyüntülərinin də çoxlmasına səbəb olur.
Orqanizmə faydalı içkilərin siyahısında üçüncü yeri qırmızı şərab tutur. Qırmızı şərabın tərkibində olan polifenol və bioloji aktiv maddələr damarlarda olan pis xolesterinin miqdarının azalmasına və tromb əmələgəlmənin qarşısını alır.
Ürək-damar siteminə faydalı olan içkilərədən biri də nar şirəsidir.
Nar şirəsi ürəyi möhkəmləndirir. İngiltərə alimlərinin araşdırmaları mütəmadi olaraq nar şirəsi qəbul edən adamlarda insult və infarkt riskinin 20-40% aşağı olduğunu söyləyirlər. Nar şirəsinin tərkibində olan P, B6, C və E vitaminləri ürək əzələsinin qüvvətlənməsinə səbəb olur.
P vitamininin C vitamini ilə qarışığı damarların elastikliyin artırır, kapilyarlarda baş verən qansızmaları azaldır.
B6 vitamini yağ mübadiləsində yaxından iştirak edir və damarlarda xolesterinin azalmasına səbəb olur.
C vitamini qanda orqanizm üçün lazım olan xoşxassəli xolesterinin artmasına səbəb olur.
E vitamini trombəleyhinə təsir göstərir, vena və arteriyalarda qanın qatılaşmasının qarşısını alır. Orqanizmin sutkalıq E vitamininə olan təlabatı 2 xörək qaşığı yağın tərkibində olur.
Milli.Az /news.milli.az

Xəbərlər     Baxılıb: 1420   Tarix: 03 dekabr 2020
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Yuxuda nar görmək görün nələrə işarə edirmiş?! İNANILMAZ!

Yuxuda nar görmək qadın üçün ziyarət və mücevherata, kişi üçün də övlada, dövlət məmurları üçün terfie, zabitlər üçün əmrlərinin keçməsinə, kəndli üçün oktyabr bərəkətinə, tacir üçün çox quru, xalq üçün yaxşı bir idarəy

.

Ağırlıq qaldıranlar daha uzunömürlü olur

Dərc olunmuş bir araşdırmanın nəticələrinə görə, həftədə 1,5-2 saat müntəzəm ağırlıq məşqləri ömrü uzatmaqda təsirlidir. Mütəmadi məşqlər həmçinin yıxılma riskini də azaldır.  xəbər verir ki, həftədə 90 dəqiqədən iki saat

.

İnsanlar 150 ​​ilə qədər yaşaya biləcəklər

Yaxın gələcəkdə insan ömrü 150 ilə qədər uzadıla bilər və bu prosesdə bioloji saatların öyrənilməsi və cavanlaşma sahəsində əldə edilən elmi irəliləyişlər həlledici rol oynayacaq. xəbər verir ki, bu proqnozu qocalma tədqiqatlar

.

Sadəcə göyərti deyib keçməyin: İçində balıqdan çox omeqa var

Aşağı kalorili olmasına baxmayaraq, yüksək qida dəyəri ilə ön plana çıxan bir tərəvəz son dövrlərdə mütəxəssislər tərəfindən ən çox tövsiyə edilən qidalar arasında yer alır. Tərkibindəki faydalı komponentlərlə yanaşı, sağla

.

Həmin qidaların müntəzəm istifadəsi xərçəng riskini artırır - XƏBƏRDARLIQ

Gündəlik 50 qram emal olunmuş ət məhsullarının - kolbasa, sosiska və bekonun qəbulu kolorektal xərçəng riskini təxminən 18 faiz artırır. xəbər verir ki, bu barədə terapevt və qastroenteroloq Olqa Suxareva sosial şəbəkələrd

.

Hər gün etdiyiniz səhv ürək xəstəliklərinə səbəb ola bilər

Xörək duzu maddələr mübadiləsinin normal gedişində, sinir və əzələ fəaliyyətində, həmçinin orqanizmdə maye balansının qorunmasında mühüm rol oynayır. xəbər verir ki, həkimlərin sözlərinə görə, yetkin insanların gündəlik minimu

.

Alma sirkəsi şəkər xəstələrini sağaldır?

Elmi sübutlar göstərir ki, alma sirkəsi qan şəkəri səviyyəsi üçün faydalı ola bilər. -a istinadən xəbər verir ki, tədqiqatçılar 15 sağlam insanı altı sınaq yeməyinə məruz qoyublar. Təsadüfi olaraq təyin olunmuş yeməklər zeytu

.

Bunları edin, gün boyu enerjili QALIN

Yaz ayları bədənin mövsüm dəyişikliyinə uyğunlaşmağa çalışdığı və bu səbəbdən daha həssas olduğu dövr kimi xarakterizə olunur. Mütəxəssislər düzgün qidalanma ilə bu dövrün daha enerjili və sağlam keçməsinin mümkün olduğun

.

Hər gün saç daramaq saç tökülməsinə səbəb olur?

Saçların hər gün daranmasının zərərli olub-olmaması uzun müddətdir müzakirə olunan mövzulardandır. Mütəxəssislərin fikrincə, saçları düzgün şəkildə daramaq faydalı olsa da, həddindən artıq və sərt daraq istifadəsi saç tellərini

turlar.az

qadın geyimi maskalar kosmetoloq gavalinin faydalari qutab xemiri yumurta ile uz maskalari məmməd ismayıl kosmetika vidyolar novruza aid hakista novruz bayramına aid hakışda namiq qaraçuxurlu nizami gəncəvi