Ürək-damar xəstəlikləri riskini azaldan 10 qida

Ürək-damar xəstəlikləri riskini azaldan 10 qidaÜrək-damar xəstəlikləri ölüm hallarının sayına görə ilk sıralarda yer alır. Buna görə tamamilə sağlam və gənc olsanız belə, bunun qarşısını almağa çalışmalısınız. Mütəmadi olaraq həkim müayinəsindən keçməklə yanaşı, pəhrizinizə diqqət yetirməlisiniz.
Milli.Az axşam.az-a istinadən qan damarlarını gücləndirən, təmizləyən, ürək üçün faydalı olan 10 qidanı təqdim edir.
Avokado
Avokado xolesterol səviyyəni normada saxlayaraq ürək çatışmazlığı riskini azaldır. Bundan əlavə, bu meyvənin tərkibində çoxlu kalium var. Bu da damarların kalsifikasiyası və ürək-damar sisteminin digər xəstəliklərinin qarşısını alır.
Yağlı balıq
Bütün yağlar ürək üçün zərərli deyil. İki növ yağ turşusu var: doymuş (pis) və doymamış (yaxşı). Birincisi, ürək üçün ciddi təhlükə yaradır, çünki onların tərkibində aşağı sıxlıqlı lipoproteinlər ("xolesterol") var ki, damarlarda toplanaraq qan axınına mane olur. Doymamış yağlar isə bədən üçün vacibdir. Yağlı balıq bütün lazımi yağ turşularını, zülalları və qan damarlarını təmizləyən, divarlarını gücləndirən və ürək problemləri riskini əhəmiyyətli dərəcədə azaldan bir çox faydalı mikroelementləri ehtiva edir.
Qoz-fındıq
Bu çərəzlər faydalı yağ turşuları, bitki zülalları, E vitamini və maqneziumla zəngindir. Bu da damarlarda xolesterinin yığılmasının qarşısını alır.
Zeytun yağı
Zeytun yağı doymamış yağlar sırasında yer alsa da, sağlamlıq üçün ən vacib komponentləri özündə ehtiva edir. Tərkibindəki mono doymamış olein turşusu ürəyi qoruyur, onu xəstəliklərdən qoruyur, insult riskini əhəmiyyətli dərəcədə azaldır.
Kofein
Kofein qan damarlarının divarlarını zədələnmədən və çirklənmədən qoruyur, həmçinin aterosklerozun inkişafının və damarların tıxanmasının qarşısını alır. Qəhvə həvəskarı deyilsinizsə, yaşıl çaydan da istifadə edə bilərsiniz. Çünki onun tərkibində də kofein var. Lakin kofeindən çox istifadə tövsiyə olunmur, buna görə də gündə iki fincandan çox çay və ya qəhvə içməməlisiniz.
Sarıkök
Bu ədviyyat qan damarlarının divarlarının zədələnmə riskini əhəmiyyətli dərəcədə azaldan güclü antiinflamatuar birləşmələri ilə zəngindir. Antioksidantla zəngin ədviyyat damarlarda yağ lövhələrinin yaranması ehtimalını 25% azaldır.
Nar
Bu meyvə tıxanmış damarları təmizləyir və qan axınını yaxşılaşdırır. Qırmızı meyvələrdə qanda azot oksidinin istehsalını stimullaşdıran sərbəst radikallarla mübarizə aparan yüksək miqdarda antioksidant var.
Sitrus meyvələri
Bu meyvələrin tərkibindəki C vitamini ürək-damar xəstəlikləri riskini azaldır, tərkibindəki flavonoidlər damar divarlarını qorumağa kömək edir. Səhər limon və portağal suyu içmək də sağlamlıq üçün faydalıdır.
Tam taxıl
Tərkibindəki lif qanda xolesterinin səviyyəsini normaya salır, ürəyi müxtəlif xəstəliklərdən qoruyur. Son tədqiqatlar da göstərdi ki, tam taxılla zəngin pəhriz damar divarlarının qalınlaşmasının qarşısını alır. Arteriyalar qanı bütün həyati orqanlara çatdırmaqdan məsuldur. Onların divarlarının qalınlaşması ateroskleroz və ürək-damar xəstəlikləri riskinə, döyüntülərə səbəb olur.
Brokoli
Liflərlə zəngin brokoli, gül kələmi və kələm damarların tıxanmasının qarşısını alır və ürək-damar xəstəlikləri riskini azaldır.
Milli.Az 

Xəbərlər     Baxılıb: 1401   Tarix: 24 iyul 2022
f Paylaş


Kurslar.az kurslar

Oxşar xəbərlər

.

Yuxuda nar görmək görün nələrə işarə edirmiş?! İNANILMAZ!

Yuxuda nar görmək qadın üçün ziyarət və mücevherata, kişi üçün də övlada, dövlət məmurları üçün terfie, zabitlər üçün əmrlərinin keçməsinə, kəndli üçün oktyabr bərəkətinə, tacir üçün çox quru, xalq üçün yaxşı bir idarəy

.

Ağırlıq qaldıranlar daha uzunömürlü olur

Dərc olunmuş bir araşdırmanın nəticələrinə görə, həftədə 1,5-2 saat müntəzəm ağırlıq məşqləri ömrü uzatmaqda təsirlidir. Mütəmadi məşqlər həmçinin yıxılma riskini də azaldır.  xəbər verir ki, həftədə 90 dəqiqədən iki saat

.

İnsanlar 150 ​​ilə qədər yaşaya biləcəklər

Yaxın gələcəkdə insan ömrü 150 ilə qədər uzadıla bilər və bu prosesdə bioloji saatların öyrənilməsi və cavanlaşma sahəsində əldə edilən elmi irəliləyişlər həlledici rol oynayacaq. xəbər verir ki, bu proqnozu qocalma tədqiqatlar

.

Sadəcə göyərti deyib keçməyin: İçində balıqdan çox omeqa var

Aşağı kalorili olmasına baxmayaraq, yüksək qida dəyəri ilə ön plana çıxan bir tərəvəz son dövrlərdə mütəxəssislər tərəfindən ən çox tövsiyə edilən qidalar arasında yer alır. Tərkibindəki faydalı komponentlərlə yanaşı, sağla

.

Həmin qidaların müntəzəm istifadəsi xərçəng riskini artırır - XƏBƏRDARLIQ

Gündəlik 50 qram emal olunmuş ət məhsullarının - kolbasa, sosiska və bekonun qəbulu kolorektal xərçəng riskini təxminən 18 faiz artırır. xəbər verir ki, bu barədə terapevt və qastroenteroloq Olqa Suxareva sosial şəbəkələrd

.

Hər gün etdiyiniz səhv ürək xəstəliklərinə səbəb ola bilər

Xörək duzu maddələr mübadiləsinin normal gedişində, sinir və əzələ fəaliyyətində, həmçinin orqanizmdə maye balansının qorunmasında mühüm rol oynayır. xəbər verir ki, həkimlərin sözlərinə görə, yetkin insanların gündəlik minimu

.

Alma sirkəsi şəkər xəstələrini sağaldır?

Elmi sübutlar göstərir ki, alma sirkəsi qan şəkəri səviyyəsi üçün faydalı ola bilər. -a istinadən xəbər verir ki, tədqiqatçılar 15 sağlam insanı altı sınaq yeməyinə məruz qoyublar. Təsadüfi olaraq təyin olunmuş yeməklər zeytu

.

Bunları edin, gün boyu enerjili QALIN

Yaz ayları bədənin mövsüm dəyişikliyinə uyğunlaşmağa çalışdığı və bu səbəbdən daha həssas olduğu dövr kimi xarakterizə olunur. Mütəxəssislər düzgün qidalanma ilə bu dövrün daha enerjili və sağlam keçməsinin mümkün olduğun

.

Hər gün saç daramaq saç tökülməsinə səbəb olur?

Saçların hər gün daranmasının zərərli olub-olmaması uzun müddətdir müzakirə olunan mövzulardandır. Mütəxəssislərin fikrincə, saçları düzgün şəkildə daramaq faydalı olsa da, həddindən artıq və sərt daraq istifadəsi saç tellərini

turlar.az

qadın geyimi maskalar kosmetoloq gavalinin faydalari qutab xemiri yumurta ile uz maskalari məmməd ismayıl kosmetika vidyolar novruza aid hakista novruz bayramına aid hakışda namiq qaraçuxurlu nizami gəncəvi