Yaddaşsızlığın dərmanı vitamin "D"

Yaddaşsızlığın dərmanı vitamin Vitamin D bədənimizdə bir neçə vacib funksiyanı yerinə yetirir: dişləri və sümükləri gücləndirir, həmçinin xərçəng, ürək-damar və nevroloji xəstəliklərdən qoruyur. Bir çox insan D vitamininin bədənimizdə yalnız günəş şüalarının təsiri altında meydana gəldiyini düşünür. Lakin bir çox qidaların tərkibində zəngin d vitamini olur.D vitamini çatışmazlığı olan insanlarda orta yaş həddini keçdikdən sonra yaddaş pozğunluqları və alzeymerə yaxalanma riski 53 faizədək artır.Aparılan tədqiqatda Alzeymer xəstələri və sağlam könüllülər iştirak etmişdir. Qan nümunələrinin araşdırılması zamanı alzeymer xəstəliyinin müalicəsi üçün dərman qəbul etməyən xəstələrdə D vitamininin çox olmadığını görmək mümkündür. Lakin alzeymer xəstəliyini müalicə etmək üçün dərman qəbul edən xəstələrdə D vitamini daha yüksək səviyyədə idi. Alzeymer xəstəliyini erkən mərhələlərdə müalicə etmək üçün istifadə olunan dərmanlar , D vitamininin bağırsaqdan qana sovrulmasını aktivləşdirir. Beləliklə, buradan belə bir nəticəyə gəlmək olarkı, xüsusi bir pəhriz və ya D vitamini ilə əlavələrin xəstələrə kömək edə biləcəyi mümkündür.
Milli.Az / news.milli.az

Xəbərlər     Baxılıb: 1194   Tarix: 19 sentyabr 2022
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

ÜST-dən Ebola ilə bağlı XƏBƏRDARLIQ: Yoluxanların sayı kəskin artır

Konqo Demokratik Respublikasında davam edən Ebola epidemiyası ilə əlaqədar Braziliya və İtaliyada da şübhəli hallar araşdırılır. xəbər verir ki, ÜST bildirib ki, ölkədə yoluxanların sayı 282-yə, ölənlərin sayı isə 42-yə çatıb

.

Hər gün saç daramaq saç tökülməsinə səbəb olur?

Saçların hər gün daranmasının zərərli olub-olmaması uzun müddətdir müzakirə olunan mövzulardandır. Mütəxəssislərin fikrincə, saçları düzgün şəkildə daramaq faydalı olsa da, həddindən artıq və sərt daraq istifadəsi saç tellərini

.

Diabet necə yaranır? - Həkimlər əsas səbəbləri açıqladı

Vərdişlər diabeti birdən-birə formalaşdırmır, əksinə, qlükoza mübadiləsində pozuntular zamanla yığılaraq xüsusilə 2-ci tip diabetin yaranmasına gətirib çıxarır. xəbər verir ki, bu barədə Rusiya Dövlət Maarif Universitetini

.

Bu meyvəni səhər yeyin, ürəyiniz sağlam olacaq

Kardioloq Sara Aleksander ürək sağlamlığını qorumaq üçün səhər yeməyinə avokado əlavə etməyi məsləhət görüb. Həkimin sözlərinə görə, avokado xolesterinin səviyyəsini azaltmağa və arterial təzyiqi normada saxlamağa kömək edir

.

Qulaqdakı bu xətt infarkt riskini göstərir

Ürək sağlamlığı ilə qulaqda görünən xətt arasında əlaqə aşkar edilib. xəbər verir ki, tədqiqatçılar qulaqda əmələ gələn və "Frank əlaməti" kimi tanınan bu xəttin ürək tutması riskinin artması ilə yüksək dərəcəd

.

Kilosu 10 manata olan kartof - Batat hansı xəstəliklərdə faydalıdır?

Batat - şirin kartof kimi tanınan tərəvəz adi kartofa bənzəsə də, daha incə, iri və şirin dadı ilə seçilir. bildirir ki, son zamanlar ölkədə bazar və marketlərdə çox görünən, amma qiyməti dodaq uçuqlatan şirin kartof insa

.

Bu balıq növünü yeməyin - Yaşlı insanlara xəbərdarlıq

Balıq sağlam qidalanmanın vacib hissəsi hesab olunsa da, mütəxəssislər bəzi növlərinin xüsusilə yaşlı insanlar üçün risk yarada biləcəyini bildirirlər. xəbər verir ki, həkimlər yaşlı şəxslərə hisə verilmiş skumbriya və digə

.

Ürək üçün ən faydalı 10 QİDA

Bəzi meyvə və içkilərin damar sağlamlığına daha əhəmiyyətli təsir göstərə bilir. xəbər verir ki, tədqiqatçılar tək bir qidaya diqqət yetirmək əvəzinə, balanslı və müxtəlif pəhrizin hələ də ən etibarlı yanaşma olduğunu vurğulayırlar

.

Yaşıl çay sevənlərə ŞAD XƏBƏR

Yaşıl çayın müntəzəm istehlakı sağlamlıq üçün faydalıdır. xəbər verir ki, dietoloqların fikrincə, yaşıl çay tərkibindəki kofein qəfil enerji artımı yaratmadan gümrahlığı və diqqəti artırır. Mütəxəssislər bildirirlər ki, antioksidantlarl

turlar.az

toy makiyajlari gözəllik məhsulları toy makiyaji sekilleri suni mayalanma tərəzi bürcü monika belluççi geyimler kosmetika turpun nağlı atalar sozu novruza aid hakistalar irem derici masqalar