Yazda immunitetinizi belə gücləndirin - 5 SADƏ YOL

Yazda immunitetinizi belə gücləndirin - 5 SADƏ YOLYaz aylarında, xüsusən də koronavirus pandemiyasının yayıldığı bir dövrdə immunitetin necə gücləndirilməsi ən vacib məqamlardan biridir.
Milli.Az lent.az-a istinadən sizə pandemiya dövründə xəstəliklərdən necə qorunmalı olduğunuz barədə sizə yolla təqdim edəcək.
Əvvəla qeyd edək ki, immunitet sistemi canlıda xəstəliklərə qarşı qorunma mexanizmi yaradan, vücudu yad və zərərli maddələrdən qoruyan qarışıq bir sistemdir. Bütün xəstəliklərə qalib gəlməyin yolu güclü immunitetə sahib olmaqdan keçir. Xüsusən də yaz aylarında buna diqqət etmək olduqca vacibdir. Mütəxəssislərin fikrincə immuniteti güclü olan şəxs koronavirusa yoluxsa belə bunu ən yüngül formada keçirmiş olur. Bəs immuniteti gücləndirmək üçün nə etməli?
1. Düzgün qidalanmaq:
Səhər yuxudan duranda və yemək qəbulundan 30 dəqiqə əvvəl 1 və ya 2 stəkan su içilməlidir. Suyun içilməsinin miqdarını aşağıda qeyd etdiyim hesablamaya görə təyin etmək mümkündür: Qadınlarda çəki (kq) X 0.30, kişilərdə çəki (kq) X 0,33. Məsələn, qadın 60 kq-dırsa çəki 0.30-a vurulur və onun üçün gün ərzində 1, 8 litr su içməyi müəyyən olunur. Çayı limonla içmək və bitki çaylarından istifadə etmək tövsiyə olunur. Səhər yeməyinə kalsium və zülal ilə zəngin olan yumurta, süd, pendir, bal, kəsmik, şor daxil edilməlidir. Günorta tərəvəzli şorbalar, borş, zülal ilə zəngin olan lobya, mərcimək şorbaları ilə qidalanmağınız tövsiyə olunur. Həftədə iki dəfə balıq yemək olduqca faydalıdır.
2. İdman etmək:
Əgər oturaq bir işdə işləyir və uzun müddət kompüter arxasında qalırsınızsa mütləq şəkildə kiçik fasilələr etməli və mümkün qədər yürüş etməlisiz. Düzənli olaraq idmanla məşğul olmaq ən gözəlidir.
3. Stressdən uzaq olmaq:
Müsbət fikirlər və nikbin əhval-ruhiyyə sağlamlıq üçün əhəmiyyətlidir. Elmi təcrübələr göstərir ki, optimistlər daha uzun və xoşbəxt ömür sürürlər.
4. Nizamlı yuxu:
Yuxu bədəni güclü, zehini oyaq saxlayar. Hind toyuğu və süd məhsulları kimi bəzi qidalar triptofan ehtiva etdikləri üçün yuxu gətirər. Axşamlar kofe içməkdən çəkinin.
5. Pis vərdişlərdən uzaq olmaq:
Zərərli vərdişlərdən yaxa qurtarmaq üçün insan öz niyyət və düşüncəsini dəyişməlidir. Belə vərdişlərdən yaxa qurtarmağın ən yaxşı yolu yaxşı vərdişlərə yiyələnməkdir.
Milli.Az /news.milli.az

Xəbərlər     Baxılıb: 975   Tarix: 09 may 2020
f Paylaş

Digər yazılar

Bu hərəkətləri etsəniz yatanda xoruldamayacaqsınız

Xoruldamaq bir çoxlarının ən yaralı yeridir. Bəzən bu, yorğun olanda baş verir. Bəzən isə nəfəs yollarındakı problemlərin nəticəsində yaranır. axşam.az-a istinadən yorğunluq nəticəsində yaranan xoruldamağı aradan qaldıraca

Virus və bakteriyaları öldürən ƏN TƏBİİ DEZİNFEKSİYAEDİCİ

Pandemiya dövründə insanların əksəriyyəti çeşidli dezinfesiyaedici vasitələrdən istifadə edir. Günümüzdə gigiyena qaydalarına əməl etmək üçün ilk növbədə su və sabunla yuyunmaq, daha sonra spirt və tərkibində spirt olan dezinfesiyaedicilə

Pomidor ağciyərə də faydalı imiş...

Amerikalı alimlər pomidorun daha bir faydalı xüsusiyyətini açıqlayıblar. Axşam.az-a istinadən xəbər verir ki, araşdırmalar nəticəsində bu tərəvəzin ağciyərin itməkdə olan funksiyasını bərpa etdiyi də məlum olub. Mütəxəssisləri

İmmuniteti gücləndirən təbii vasitələr

COVİD-19 virusu yayılmağa başlayandan bəri zəncəfilə olan tələbat kəskin artıb və məhsulun qiyməti daha da bahalaşıb. axşam.az-a istinadən bildirir ki, Samara Araşdırma və Dietoterapiya İnstitutunun direktoru, dietoloq Mixai

Piyada gəzməyin faydaları nələrdir?

Oturaq həyat tərzi müasir dövrdə sağlamlıq üçün ən böyük təhlükə yaradan səbəblərdən biri sayılır. Təəssüflər olsun ki, indi qısa məsafəni də avtomobil və ya ictimai nəqliyyatla getməyi üstün tutanlar var. Piyada gəzməyi

İftardan sonra bunu etmək infarkt riskini artırır - XƏBƏRDARLIQ

Bir çoxları iftardan sonra dalbadal bir neçə siqaret çəkir. -in ATV-yə istinadən məlumatına görə, kardioloq bildirir ki, oruc tutan zaman siqaret aludəçisi olan şəxsin orqanizmində nikotin əksikliyi yarandığından, iftarda

B12 vitamini ilə zəngin məhsullar beyinin sağlamlığını qoruyur

B12 vitamini (kobalamin) çatışmazlığı insanı beyinin sağlamlığı ilə bağlı müxtəlif problemlərlə, məsələn, əqli yorğunluq, diqqətsizlik, yaddaşın itirilməsi ilə üzləşdirir. Beyinin sağlamlığını qorumaq üçün bu maddə ilə zəngi

Piyada gəzməyin faydası

Oturaq həyat tərzi müasir dövrdə sağlamlıq üçün ən böyük təhlükə yaradan səbəblərdən biri sayılır. Təəssüflər olsun ki, indi qısa məsafəni də avtomobil və ya ictimai nəqliyyatla getməyi üstün tutanlar var. Piyada gəzməyi

Sovet dövrünün məşhur mazının resepti - Yüzlərlə xəstəni ayağa qaldırıb

Valentina Seymovanın möcüzə mazı, sovet dövründə ən populyar resept idi və o dövrdə mətbuatda yüzlərlə xəstə tərəfindən müsbət rəy almışdı. -a istinadən evdə özünüzün də asan hazırlaya biləcəyiniz mazın faydalarını təqdi

turlar.az

sonxeber.az gozel gorunmek toy gecesi makiyaj instagram göz xəstəlikləri sevişmə hamilelikden qorunmaq ucun samlar qadın aksesuarları kosmetika buga-oglaq viaqraviaqara