6 saniyə öpüşmək ömrü uzadır

6 saniyə öpüşmək ömrü uzadırRomantik öpüşün emosional bağları gücləndirməklə yanaşı, sağlamlığa da müsbət təsir etdiyini bilirdinizmi? 
Milli.Az lent.az-a istinadən bildirir ki, araşdırmalar göstərir ki, 6 saniyəlik öpüşün fiziki və psixoloji sağlamlıq üçün bir çox faydası var.
Doktor Qottman və həyat yoldaşı doktor Culi Qottman uzun illər evlilik və münasibətləri öyrənir. Onların araşdırmasının diqqətəlayiq tapıntılarından biri kişilərin arvadlarını mütəmadi olaraq öpmələrinin uzunmüddətli təsiridir. Doktor Qottman deyir: "20 saniyəlik qucaqlaşma və ya 6 saniyəlik öpüş oksitosini ifraz edir. İkiniz də psixoloji rahatlıq, güvən, əlaqə və sevgi hissləri yaradan oksitosini buraxırsınız".  
Qottmanlar bu məsləhəti verirlər: Gündəlik həyatımızın çox hissəsini iş və ailə qayğısı kimi məsuliyyətlərlə məşğul olmağa sərf etdikdə, çox vaxt həyat yoldaşımıza vaxt ayırmağı unuduruq. Yaxınlıq yaratmaq üçün 6 saniyəlik öpüşmə ritualının yaradılması bir-biriniz arasında inam yaradır.
Doktorr Qottmanın işini modelləşdirən başqa bir araşdırma, işə getməzdən əvvəl həyat yoldaşı ilə öpüşənlərin 87 faizinin maaşlarında artım olduğunu və mövqelərini qoruduğunu göstərib.
Bu, onların, ümumiyyətlə, həyata daha müsbət münasibət bəsləmələrinə səbəb olur. Digər tərəfdən, həyat yoldaşı ilə öpüşməyən kişilər həyata mənfi baxır və daha pessimist olur, depressiyaya düşür və işlərinə daha az maraq göstərirlər.
Niyə 6 saniyə?
6 saniyə davam edən öpüşlər partnyorunuzla yaxınlıq və səmimiyyət qurma qabiliyyətinə malik öpüşlərdir. Bu, tərəfdaşınızla ani əlaqə yaratmaq üçün kifayət qədər vaxtdır. Beyninizdəki məşğulluğu dayandırır və o anda diqqətinizi partnyorunuza yönəldir. Qapıdan çölə qaçmaq əvəzinə, diqqətinizi o romantik jestdə saxlamaq üçün 6 saniyə gözləmək kifayətdir.
Qottmanlarr deyir ki, 6 saniyəlik öpüş münasibətlərinizi daha da gücləndirə biləcək bir rutindir. Qapıdan içəri girib-çıxarkən partnyorlarımızı laqeydliklə öpə bilsək də, Qottmanlara görə 6 saniyəlik öpüş sevgini, təqdiri, cinsi yaxınlığı və əlaqəni artıracaq bir jestdir. Bu, məşğul cədvəliniz olsa belə, bir-birinizə bağlılığınızı göstərmək üçün asan bir yoldur. Mənim üçün vacib olduğunu söyləməyin gözəl yoludur.
Milli.Az

Xəbərlər     Baxılıb: 1780   Tarix: 07 iyun 2024
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

İnsanlar 150 ​​ilə qədər yaşaya biləcəklər

Yaxın gələcəkdə insan ömrü 150 ilə qədər uzadıla bilər və bu prosesdə bioloji saatların öyrənilməsi və cavanlaşma sahəsində əldə edilən elmi irəliləyişlər həlledici rol oynayacaq. xəbər verir ki, bu proqnozu qocalma tədqiqatlar

.

Bu sadə vərdişlərlə beyniniz CAVAN QALACAQ

ABŞ-nin Florida Universitetinin alimləri sadə gündəlik vərdişlərin beyni təxminən on il "cavanlaşdıra" biləcəyini sübut ediblər. -a istinadən bildirir ki, "ScienceDaily" nəşrinə istinadən məlumat verir

.

Hansı şəxslərə kolbasa-sosis OLMAZ?

Kolbasa, sosis, vetçina damarlarda qan laxtalanması və tromblara səbəb olur.  xəbər verir ki, kardioloq Oleq Varfolomeyev bəzi xəstələri xəbərdar edib. Qan laxtaları bir növ jeləyə çevrilmiş kiçik laxtalardır. Ağciyərlə

.

Nə velosiped, nə də yürüş: Ürəyi gənc saxlamağın yolu evdə imiş

Yaş artdıqca bədən sağlığını qorumaq naminə ağır olmayan fiziki fəaliyyətlərə üstünlük verilməsi halları çoxalır. Uzun illər boyu mütəxəssislər tərəfindən yaşlı nəsil üçün sürətli yeriş və ya velosipedlər ilk sırada tövsiy

.

Səhərlər etdiyimiz bu səhv sağlamlığa təsir edir

"Acqarına soyuq su içmək həzm prosesini poza və mədəyə zərər verə bilər". xəbər verir ki, bu barədə terapevt Anna Furqal TASS-a açıqlamasında səhərlər geniş yayılmış bu vərdişin sağlamlığa mənfi təsir göstərə biləcəyin

.

Faydası qabığındadır

Qreypfrut 1650-ci ildə Karib dənizindəki Barbados adasında aşkar edilib. Qanda xolesterinin miqdarını aşağı salan qreypfrutun tərkibində damarların tutulmasının qarşısını alan pektin kimi faydalı maddə var. Yüksək qan təzyiqində

.

Ən güclü təbii antibiotik: Udi hindi bitkisinin faydaları

Pandemiyada insanların immuniteti gücləndirən təbii məhsullara marağı da artdı. Bu qidalardan ən önəmlisi isə udi hindi bitkisidir. Udi hindinin faydaları saymaqla bitmir. Bəs udi hindi bitkisi nədir?. xəbər verir ki, ə

.

Hər gün 2 qaşıq yeyin, görün nə olur

Araşdırmalar göstərib ki, xüsusilə bir qida hər il milyonlarla insanın ölümünə səbəb olan ürək xəstəliyi riskini azalda bilər. Hətta xolesterol kimi bir bəlanı qida vasitəsiylə aradan qaldırmaq mümkündür. xəbər verir ki

.

Hər gün ət yemək zərərlidir? - ARAŞDIRMA

Qırmızı ətin sağlamlığa təsiri ilə bağlı yeni araşdırma aparılıb. -ın məlumatına görə, ABŞ-nin İndiana Universitetinin alimləri bildiriblər ki, gündəlik 170-200 qram mal əti istehlakı tip 2 şəkərli diabet risk faktorların

turlar.az

yay geyimləri 2026 toy gecesi yay kolleksiyasi kelem tutmasinin hazirlanmasi elaci maraqlı qadın və texnologiya kosmetika turpun nağlı novruz haqistalari novruza aid maraqli hakistalar zəhmət