Aclıq qocalan beyin üçün faydalıdır

Aclıq qocalan beyin üçün faydalıdırCon Hopkins Universiteti və ABŞ Milli Qocalma İnstitutundan olan amerikalı alimlər müəyyən ediblər ki, ac qalma və sağlam qidalanma yaşlı insanlarda idrak funksiyasını yaxşılaşdırır.
Milli.Az oxu.az-a istinadən xəbər verir ki, tədqiqat "Cell Metabolism" (CellMet) elmi jurnalında dərc olunub.
Təcrübədə piylənmə və insulin müqaviməti diaqnozu qoyulmuş 40 nəfər yaşlı insan iştirak edib. Belə vəziyyət beynin sürətlə qocalması və zehni qabiliyyətlərin azalması riskini artırır.
Tədqiqatın nəticələri göstərib ki, həm intervalla aclıq, həm də sağlam pəhriz insulin müqavimətinin azalmasına və idrak funksiyasının yaxşılaşmasına səbəb olur.
Beyin sağlamlığı baxımından, sağlam pəhrizin beynin qocalma sürətini yavaşlatmağa kömək etdiyi müəyyən edilib.
Milli.Az

Xəbərlər     Baxılıb: 1238   Tarix: 21 iyul 2024
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Dəriyə necə qulluq etməliyik?

Son dövrlərdə dəriyə qulluq məhsulları arasında "duş geli" və "bədən skrabı" ən çox istifadə olunan vasitələrdən hesab olunur. Görünüşcə oxşar təsir bağışlasa da, bu iki məhsulun funksiyası fərqlidir

.

Yaşıl çay sevənlərə ŞAD XƏBƏR

Yaşıl çayın müntəzəm istehlakı sağlamlıq üçün faydalıdır. xəbər verir ki, dietoloqların fikrincə, yaşıl çay tərkibindəki kofein qəfil enerji artımı yaratmadan gümrahlığı və diqqəti artırır. Mütəxəssislər bildirirlər ki, antioksidantlarl

.

Eyni vaxtda iki telefon işlətmək zərərlidir – yeni araşdırma

İki smartfondan eyni vaxtda istifadə sağlamlığa mənfi təsir göstərə və əl ilə bilək xəstəliklərinin yaranması riskini artıra bilər. Trend-ə istinadən xəbər verir ki, bu barədə Amerikanın Uayt-Pleynsdəki İxtisaslaşmış Cərrahiyy

.

Nə velosiped, nə də yürüş: Ürəyi gənc saxlamağın yolu evdə imiş

Yaş artdıqca bədən sağlığını qorumaq naminə ağır olmayan fiziki fəaliyyətlərə üstünlük verilməsi halları çoxalır. Uzun illər boyu mütəxəssislər tərəfindən yaşlı nəsil üçün sürətli yeriş və ya velosipedlər ilk sırada tövsiy

.

Cistka trendinə aldanmayın: Prosedurun riskləri də az deyil

Son illərdə kosmetoloji xidmətlər arasında dəriyə təmizləmə (cistka) proseduru xüsusilə populyarlaşıb. Bir çox insan bu üsuldan sızanaqların azaldılması, məsamələrin təmizlənməsi və daha "təmiz görünən" dəri əld

.

Həmin qidaların müntəzəm istifadəsi xərçəng riskini artırır - XƏBƏRDARLIQ

Gündəlik 50 qram emal olunmuş ət məhsullarının - kolbasa, sosiska və bekonun qəbulu kolorektal xərçəng riskini təxminən 18 faiz artırır. xəbər verir ki, bu barədə terapevt və qastroenteroloq Olqa Suxareva sosial şəbəkələrd

.

Bu meyvəni səhər yeyin, ürəyiniz sağlam olacaq

Kardioloq Sara Aleksander ürək sağlamlığını qorumaq üçün səhər yeməyinə avokado əlavə etməyi məsləhət görüb. Həkimin sözlərinə görə, avokado xolesterinin səviyyəsini azaltmağa və arterial təzyiqi normada saxlamağa kömək edir

.

Yayın vazkeçilməzidir, faydaları saymaqla bitmir

Qarpız təkcə yay mövsümünün sevilən meyvəsi deyil, həm də ürək-damar sağlamlığı üçün faydalı qida məhsuludur. xarici mətbuata istinadən xəbər verir ki, 2022-ci ildə aparılan tədqiqat zamanı qarpız istehlak edən insanları

.

Ev heyvanı saxlamaq stressi artıra bilər - Araşdırma

Ev heyvanlarının insan psixologiyasına müsbət təsirləri uzun illərdir elmi araşdırmalarla sübut edilsə də, mütəxəssislər bu münasibətin yaratdığı psixoloji yükə də diqqət çəkirlər. xarici mətbuata istinadla xəbər verir ki

turlar.az

sac duzumleri aksessuarlar toy makiyaji sekilleri bəxtiyar vahabzadə ana şeiri almaniya haqqinda melumat vetene aid bayatilar kosmetika sanamalar vətənə aid bayatılar oglaq qadin saglamlig haxista