Alış-verişin şüuraltı sirləri

Alış-verişin şüuraltı sirləriBir nəfər supermarketdə satıcı ilə mübahisə edir. O, kivinin ancaq yarısını almaq istədiyini söyləyir. Satıcı görür ki, müştərini başa sala bilməyəcək, deyir: "Yaxşı, icazə verin, gedim müdirdən soruşum. Görək kivinin yarısını satmağa icazə verəcəkmi?" Sonra içəri girib müdirə deyir: "Müdir, heyvanın biri gəlib, kivinin yarısını almaq istəyir. Neyləyək?" Sözünü bitirər-bitirməz arxasında kiminsə olduğunu hiss edir. Çevrilib geri baxanda, həmin müştərinin orda olduğunu görür və danışığına ara vermədən davam edir: "Bu alicənab müəllim də, kivinin o biri yarısını istəyir".

Müdir vəziyyəti başa düşərək: "Eybi yox, olar",- deyir. Sonra müdir o satıcını yanına çağıraraq: "Ağıllı adama oxşayırsan. Özünü düşdüyün çətin vəziyyətdən çıxarda bildin. Artıq özünə yeni iş tapa bilərsən",- deyir. Çünki, hazırcavab satıcının tezliklə onun yerinə keçəcəyin bilirdi.

Bir çoxumuz hesab edirik ki, bizi bazarlığa aparan şey ehtiyaclardır. Əgər buna bu qədər əminsinizsə, qarderobunuza baxmağınız bu fikirdən imtina etməyə kifayət edər. Ehtiyacınızı ödəyəcək qədər köynəkdən daha çoxunu almamısınızmı?

Bəs bundan sonra NƏ almağı düşünürsünüz? Əslində siz NƏ alaraq, NİYƏyə malik olmaq istəyirsiniz. İnsanların NƏ aldıqları vacib deyil, vacib olan NİYƏ aldıqlarıdır. Onların NƏ aldıqlarını bilməklə yaşayıb, dolana bilərsiniz, ancaq NİYƏ aldıqlarını öyrənsəniz, varlanarsınız.

Bir mağazalar şəbəkəsinin sahibi Maks Hart və onun reklam direktoru Corc Dyer uzun bir reklam mətnini müzakirə edirlər. Dyer deyir: `On dollara mərcə girərəm ki, bir qəzetin səhifəsini reklam mətnilə dolduraram və sən hər bir kəlməsini oxuyarsan`. Hart bu fikri ələ salmağa başlayır. Dyer davam edir: "Sənə sadəcə başlığı deyirəm: "Bu səhifə tamamilə Maks Hart haqqındadır".

Satış zamanı diqqətin çəkilməsi hər zaman öz aktuallığını qoruyub saxlayıb. Nə qədər keyfiyyətli və işə yarayan məhsulunuz olursa-olsun, diqqəti çəkməyi bacarmırsınızsa, faydası olmaz.

Bir şeyi satın almağa həvəsləniriksə, alarıq. Bir şeyi almağa bir səbəbimiz varsa, həvəslənərik. Bir şey haqqında düşünəriksə, səbəb taparıq. Bir şeyə diqqət verəriksə, onun haqqında düşünərik. Bir şey bizə maraqlı gələrsə, ona diqqət verərik.

İnsanlar bazarlıq və ya şopinqə çıxanda, təxminən belə bir zehni strategiyadan istifadə edirlər, həm də tamamilə şüuraltı səviyyədə. Alacağımız şeyin çox bahalı və ya çox ucuz olması, bu strategiyanın zaman çərçivəsinə bir qədər təsir etsə də, təxminən əsas xətti hər zaman qoruyub saxlayırıq.

Satıcıların satış prosesində ən nifrət etdikləri məqamın "etirazlar" olduğunu bilirdinizmi? Qəribədir ki, əksər satıcılar, satdıqları məhsulun təqdimatını etdikdən sonra müştəridən "Alıram!" sözünü gözləyirlər. Satış koçları kimi professionallar isə, etirazları satış prossesinin tərkib hissəsi kimi bilirlər. Əslində problem etirazlarda deyil, etirazlarla başa çıxma bacarığındadır.

Deyl Karnegi, "Mən sizə hər istədiyimi etdirə bilərəm, lakin sizə istədiyinizi verdikdən sonra",- demişdi. İnsanlar gün ərzində əl-üzlərini yumaqdan tutmuş, müdirin danlağını quzu kimi dinləməyə qədər bir çox fəaliyyətdə olurlar. Bütün bunları niyə edirlər? Nə qədər qəribə səslənsə də cavab belədir: Özlərini yaxşı hiss etmək üçün.

Bütün insan davranışlarının əsasında dayanan şey onlara özlərini yaxşı hiss etdirmə istəyidir. Hətta övladınıza bir hədiyyə alsanız belə, sizə bunu etdirən şey duyğulardır. "Övladım üçün edirəm, əsas o sevinsin",- deyə bilərsiniz. Bəs o sevinəndə siz ona baxıb zövq almaq, özünüzü daha yaxşı hiss etmək istəmirsinizmi?

Əslində hər birimiz satıcıyıq. Bir namizədin seçki kampaniyası aparması, bir uşağın atasından sevdiyi oyuncağı almağı istəməsi və ya bir bəyin bir xanımla tanış olmağa çalışması da satış prosesidir. Bəzən həqiqət olaraq hesab etdiyimiz hər hansısa bir fikir, qarşı tərəfin etirazına səbəb olur. Unutmaq lazım deyil ki, o həqiqət, bizim üçün həqiqət olsa da, qarşı tərəf üçün iddiadır. Əgər dediklərimiz, qarşımızdakı insanın beynində həqiqətə çevrilməzsə, onun üçün iddia olaraq qalacaq.

Belə olan halda satıcılar, hər nə qədər "həqiqəti" söylədiklərini car çəksələr də, qarşısındakı tərəfindən yalan söyləməkdə təqsirləndirilə bilər. Burada əsas məqam, qarşımızdakı insanın prosesə baxış şəklini kəşf etməkdir. Bunu edə bilənlər durmadan yüksəlməkdə, qalanları isə yerində saymaqdadır.

Verdiyim satış təlimlərini (Satış Koçluğu, NLP ilə Proffessional Satış) keçən məzunlarımız fərq yartmaqda davam edirlər. NLP qanunlarının biri belədir: "Əgər bir insan bir şeyi edə bilirsə, bunu hamı edə bilər". Çünki hər şey beyində başlayır və hər kəsin zehni resursları eynidir.

İnsanla ünsiyyət qurmaq gərəkirsə, o insanın qəlbinə, hətta ruhuna xitab etmək lazımdır. Buna şüuraltı ünsiyyət deyilir. Bunu hipnozla həyata keçirən insanlar və reklamçılar vardır. Reklamların hamısının hipnotik təsiri vardır.

cazibe.info

Xəbərlər     Baxılıb: 1814   Tarix: 27 yanvar 2017
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Bu qidadan uzaq durun - Bədənə gizli təsirləri VAR

Mütəxəssislər xəbərdarlıq edir ki, gündəlik həyatda "günahsız" görünən bir çox qidada gizlənən fruktoza orqanizm üçün ən təhlükəli maddələrdən biridir. xəbər verir ki, xüsusilə yüksək fruktoza qarğıdalı siropu (HFCS

.

İki vitaminin istifadəsində diqqət - Ekspertlər xəbərdarlıq edir

Vitamin və qida əlavələri bazarı sürətlə böyüsə də, mütəxəssislər bəzi sintetik vitaminlərin sağlamlığa ciddi zərər verə biləcəyi barədə xəbərdarlıq edir. xəbər verir ki, araşdırmalara görə, xüsusilə A və E vitaminlərini

.

Təmizlik vasitələrinin üzərində bu simvollar yoxdursa, əsla istifadə etməyin

Ev təmizliyində istifadə olunan vasitələrin üzərindəki təhlükəsizlik nişanları bir çox insanın fərqinə varmadığı həyati əhəmiyyətli xəbərdarlıqları əks etdirir. Avropa Kimyəvi Maddələr Agentliyi (ECHA) mütəxəssisləri bildirirlə

.

Yuxuda sevişmək nəyə yozulur?

Yuxular hələ də sirri açılmayan qaranlıqla dolu dünyadır. Yuxu əsrlərdən bəri araşdırılan, həm alimlərin, həm də mistika ilə məşğul olanların cavabını tapmaq istədiyi tapmacadır. Fərqli və rəngarəng yuxular bəzən də cinsəlikl

.

Yatanda mədəniz qıcıqlanırsa, belə edin

Bəzi yatış pozaları həzm sisteminə zərər verir. xəbər verir ki, bunu rusiyalı qastroenteroloq Anastasija Qostrous deyib. "İnsanın yatdığı poza həzm sisteminə düşündüyümüzdən daha ciddi təsir göstərir. Yanlış vəziyyətd

.

C vitamininin ən yüksək mənbələri: Portağaldan daha zəngin 10 qida

Portağal, C vitamini deyildikdə əksər insanlar tərəfindən ağla gələn ilk qida olsa da, əslində bu vacib qida maddəsi baxımından daha zəngin alternativlər mövcuddur. xəbər verir ki, Dr. Sohaib İmtiaz askorbin turşusunun (

.

Soyuqdəyməyə qarşı təbii dərman - Bir stəkan için

Mütəxəssislər soyuqdəymə və qrip mövsümündə itburnu çayının faydalı olduğunu bildirir. xəbər verir ki, itburnu tərkibində yüksək miqdarda C vitamini, antioksidantlar və iltihab əleyhinə maddələr ehtiva edir. Həkimlər deyi

.

Hər gün zeytun yağı içdi, başına elə şeylər gəldi ki

Son vaxtlar sosial şəbəkələrdə gündəlik zeytun yağı içmək trendi geniş yayılıb. xarici mediaya istinadla xəbər verir ki, dietoloq Loren Manaker bu vərdişin sağlamlığa real təsirini görmək üçün bir həftə boyunca hər gün zeytu

.

Oturaq həyat tərzi yerişi dəyişir - Araşdırma

Uzun müddət oturaq vəziyyətdə qalmaq və fiziki aktivliyin az olması, sağlam gənclərdə, tarazlığın pozulmasına və yerimə tərzinin dəyişməsinə səbəb ola bilər. . xəbər verir ki, ABŞ-dən olan tədqiqatçılar 18-35 yaş arasınd

turlar.az

qaşların formalari geymler 2025 toy gecesi keyks dərslər hakışta ana və uşağın ev məktəbi kosmetika aybawi yemek reseptleri gozde olar novruz hakista ginekoloq