Alış-verişin şüuraltı sirləri

Alış-verişin şüuraltı sirləriBir nəfər supermarketdə satıcı ilə mübahisə edir. O, kivinin ancaq yarısını almaq istədiyini söyləyir. Satıcı görür ki, müştərini başa sala bilməyəcək, deyir: "Yaxşı, icazə verin, gedim müdirdən soruşum. Görək kivinin yarısını satmağa icazə verəcəkmi?" Sonra içəri girib müdirə deyir: "Müdir, heyvanın biri gəlib, kivinin yarısını almaq istəyir. Neyləyək?" Sözünü bitirər-bitirməz arxasında kiminsə olduğunu hiss edir. Çevrilib geri baxanda, həmin müştərinin orda olduğunu görür və danışığına ara vermədən davam edir: "Bu alicənab müəllim də, kivinin o biri yarısını istəyir".

Müdir vəziyyəti başa düşərək: "Eybi yox, olar",- deyir. Sonra müdir o satıcını yanına çağıraraq: "Ağıllı adama oxşayırsan. Özünü düşdüyün çətin vəziyyətdən çıxarda bildin. Artıq özünə yeni iş tapa bilərsən",- deyir. Çünki, hazırcavab satıcının tezliklə onun yerinə keçəcəyin bilirdi.

Bir çoxumuz hesab edirik ki, bizi bazarlığa aparan şey ehtiyaclardır. Əgər buna bu qədər əminsinizsə, qarderobunuza baxmağınız bu fikirdən imtina etməyə kifayət edər. Ehtiyacınızı ödəyəcək qədər köynəkdən daha çoxunu almamısınızmı?

Bəs bundan sonra NƏ almağı düşünürsünüz? Əslində siz NƏ alaraq, NİYƏyə malik olmaq istəyirsiniz. İnsanların NƏ aldıqları vacib deyil, vacib olan NİYƏ aldıqlarıdır. Onların NƏ aldıqlarını bilməklə yaşayıb, dolana bilərsiniz, ancaq NİYƏ aldıqlarını öyrənsəniz, varlanarsınız.

Bir mağazalar şəbəkəsinin sahibi Maks Hart və onun reklam direktoru Corc Dyer uzun bir reklam mətnini müzakirə edirlər. Dyer deyir: `On dollara mərcə girərəm ki, bir qəzetin səhifəsini reklam mətnilə dolduraram və sən hər bir kəlməsini oxuyarsan`. Hart bu fikri ələ salmağa başlayır. Dyer davam edir: "Sənə sadəcə başlığı deyirəm: "Bu səhifə tamamilə Maks Hart haqqındadır".

Satış zamanı diqqətin çəkilməsi hər zaman öz aktuallığını qoruyub saxlayıb. Nə qədər keyfiyyətli və işə yarayan məhsulunuz olursa-olsun, diqqəti çəkməyi bacarmırsınızsa, faydası olmaz.

Bir şeyi satın almağa həvəsləniriksə, alarıq. Bir şeyi almağa bir səbəbimiz varsa, həvəslənərik. Bir şey haqqında düşünəriksə, səbəb taparıq. Bir şeyə diqqət verəriksə, onun haqqında düşünərik. Bir şey bizə maraqlı gələrsə, ona diqqət verərik.

İnsanlar bazarlıq və ya şopinqə çıxanda, təxminən belə bir zehni strategiyadan istifadə edirlər, həm də tamamilə şüuraltı səviyyədə. Alacağımız şeyin çox bahalı və ya çox ucuz olması, bu strategiyanın zaman çərçivəsinə bir qədər təsir etsə də, təxminən əsas xətti hər zaman qoruyub saxlayırıq.

Satıcıların satış prosesində ən nifrət etdikləri məqamın "etirazlar" olduğunu bilirdinizmi? Qəribədir ki, əksər satıcılar, satdıqları məhsulun təqdimatını etdikdən sonra müştəridən "Alıram!" sözünü gözləyirlər. Satış koçları kimi professionallar isə, etirazları satış prossesinin tərkib hissəsi kimi bilirlər. Əslində problem etirazlarda deyil, etirazlarla başa çıxma bacarığındadır.

Deyl Karnegi, "Mən sizə hər istədiyimi etdirə bilərəm, lakin sizə istədiyinizi verdikdən sonra",- demişdi. İnsanlar gün ərzində əl-üzlərini yumaqdan tutmuş, müdirin danlağını quzu kimi dinləməyə qədər bir çox fəaliyyətdə olurlar. Bütün bunları niyə edirlər? Nə qədər qəribə səslənsə də cavab belədir: Özlərini yaxşı hiss etmək üçün.

Bütün insan davranışlarının əsasında dayanan şey onlara özlərini yaxşı hiss etdirmə istəyidir. Hətta övladınıza bir hədiyyə alsanız belə, sizə bunu etdirən şey duyğulardır. "Övladım üçün edirəm, əsas o sevinsin",- deyə bilərsiniz. Bəs o sevinəndə siz ona baxıb zövq almaq, özünüzü daha yaxşı hiss etmək istəmirsinizmi?

Əslində hər birimiz satıcıyıq. Bir namizədin seçki kampaniyası aparması, bir uşağın atasından sevdiyi oyuncağı almağı istəməsi və ya bir bəyin bir xanımla tanış olmağa çalışması da satış prosesidir. Bəzən həqiqət olaraq hesab etdiyimiz hər hansısa bir fikir, qarşı tərəfin etirazına səbəb olur. Unutmaq lazım deyil ki, o həqiqət, bizim üçün həqiqət olsa da, qarşı tərəf üçün iddiadır. Əgər dediklərimiz, qarşımızdakı insanın beynində həqiqətə çevrilməzsə, onun üçün iddia olaraq qalacaq.

Belə olan halda satıcılar, hər nə qədər "həqiqəti" söylədiklərini car çəksələr də, qarşısındakı tərəfindən yalan söyləməkdə təqsirləndirilə bilər. Burada əsas məqam, qarşımızdakı insanın prosesə baxış şəklini kəşf etməkdir. Bunu edə bilənlər durmadan yüksəlməkdə, qalanları isə yerində saymaqdadır.

Verdiyim satış təlimlərini (Satış Koçluğu, NLP ilə Proffessional Satış) keçən məzunlarımız fərq yartmaqda davam edirlər. NLP qanunlarının biri belədir: "Əgər bir insan bir şeyi edə bilirsə, bunu hamı edə bilər". Çünki hər şey beyində başlayır və hər kəsin zehni resursları eynidir.

İnsanla ünsiyyət qurmaq gərəkirsə, o insanın qəlbinə, hətta ruhuna xitab etmək lazımdır. Buna şüuraltı ünsiyyət deyilir. Bunu hipnozla həyata keçirən insanlar və reklamçılar vardır. Reklamların hamısının hipnotik təsiri vardır.

cazibe.info

Xəbərlər     Baxılıb: 1806   Tarix: 27 yanvar 2017
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Bu iki qidanı birlikdə yemək yaddaşınızı möhkəmləndirir

Mütəxəssislərin fikrincə, qaragilə və qoz birlikdə istehlak edildikdə "super beyin qəlyanaltısı"na çevrilir. xəbər verir ki, bu iki sadə qida, uzunmüddətli perspektivdə beynin qorunmasına və yaddaşın güclənməsin

.

Yaddaşı gücləndirən 8 əsas vitamin:Beynin qocalmasının qarşısını alırlar

Yeni araşdırmalar beynin qocalma prosesinin 40 yaşdan etibarən başladığını ortaya qoyub. Mütəxəssislər bildirirlər ki, Omega-3, B12, D vitamini və folat kimi mühüm qida maddələrini müntəzəm qəbul etmək yaddaşın güclü qalmasın

.

Siqaret çəkən qadınlara bəd xəbər

Onkoloq ağciyər xərçəngi riski yüksək olan üç qrup insanı açıqlayıb. xəbər verir ki, bunu rusiyalı cərrah və onkoloq Andrey Nefedov deyib. Ağciyər xərçəngi üçün ən yüksək risk siqaret çəkən qadınlarda, xroniki obstrukti

.

Bu əlamətlər sizdə də varsa, diqqət edin

Cəmiyyət arasında kifayət qədər yayılmış olmasına baxmayaraq, çox vaxt fərq edilməyən hipertoniya, yəni yüksək qan təzyiqi, mütəxəssislərə görə səssiz irəliləyən ən təhlükəli sağlamlıq problemlərindən biri hesab olunur. Mütəxəssislə

.

Sümük xərçənginin də çarəsi tapıldı

Ağrıkəsicilərin xərçənglə mübarizədə yeni potensialı aşkarlanıb. bildirir ki, ABŞ-nin Con Hopkins Tibb Məktəbinin alimləri bəzi ağrıkəsici dərmanların təkcə ağrını azaltmadığını, həm də xərçəng hüceyrələrinin böyüməsini ləngid

.

Elektron siqaretlər də asılılıq yaradır

Son dövrlər aparılan yeni araşdırmalar elektron siqaretlərin əslində düşündüyümüz qədər təhlükəsiz olmadığını ortaya qoyub. Tədqiqatçılar bildirirlər ki, bir çox insan e-siqaretləri ənənəvi tütün məhsullarına nisbətən zərərsi

.

Əllərin və ayaqların rənginin dəyişməsi xəstəliyə işarədir

Əllərin və ayaqların rənginin dəyişməsi orqanizmdə ciddi problemlərin ilk əlamətlərindən biri ola bilər. Bu hal sadəcə soyuğa reaksiya kimi görünə bilsə də, bəzən qan dövranı pozğunluğu, sinir sistemi problemi və ya endokri

.

Kola sümükləri əridir - Həkim

Duz, şəkər, kofein və qazlı içkilər sümüklərin möhkəmliyini zəiflədərək sınıqlara səbəb ola bilər. xəbər verir ki, bunu rusiyalı ekspert, endokrinoloq İrina Zyatıkova bildirib. "25-30 yaşa qədər sümüklərin kütləsi artır

.

Mayonezlə bağlı şok araşdırma – Sağlamlığa ciddi təhlükə imiş

Mayonez dünyanın ən çox istifadə olunan souslarından biridir. Onu salatlarda, sendviçlərdə, qəlyanaltılarda və hətta qızartmalarda görmək adi haldır. Lakin yeni araşdırmalar bu iştahaaçan sousun arxasında sağlamlıq üçün cidd

turlar.az

makiyaj etmek qaydalari geyim şəkilləri həkim məsləhəti yay paltarları 2025 qanda viruslar byanka təmizlik kosmetika novruz bayramina aid hakisdalar laylalar gunay atalar sözü dolca