Avokadonun 5 özəl faydası

Avokadonun 5 özəl faydasıXolesterolu salmaq, aclığı azaltmaq və hətta arıqlamağa kömək etmək kimi bir çox faydası olan avokadonun 5 inanılmaz faydasını sizlərlə bölüşürük:
1. Tox saxlayır
Yaxşı yağlar yemək, mədənin boşalmasını yavaşlatmağa köməkçi olur, bu da sizi daha uzun müddət tox saxlayır və aclığı gecikdirir. Hər biri təxminən 29 qram yağ təmin edən avokado əsasən ürək sağlamlığına malik doymamış yağ turşularını özündə ehtiva edir.
2. Arıqlamağa kömək edir
Əksər insanlarda qidalanma mövzusunda yağ fobiyası var. Ehtimalla yağ yeməklə kökəldəcəyinizi düşünürsünüz. Amma gerçək budur ki, doğru yağ növlərini istehlak etmək əslində yaxşı bir arıqlama strategiyasıdır. Toxluğun artmasına əlavə olaraq, avokado kimi bitki əsaslı yağlar, arıqlama ilə əlaqəli olan antioksidantların qəbulunu təmin edir və iltihabla mübarizə aparır. Son zamanlarda aparılan araşdırmalarda, nizamlı olaraq avokado yeyənlərin daha az kalori istehlak etmədən belə arıqladığı müşahidə edilib.
3. Ürəyi qoruyur
Avokadonun, "pis" LDL xolesterolu saldığı və "yaxşı" HDL xolesterolu yüksəltdiyi məlumdur. HDL səviyyələri, həm kişi, həm də qadınlarda ürək xəstəliyi riskini azaltmağa köməkçi olan ikitərəfli təsirdir.
4. Sovrulmaya kömək edir
Hər hansı miqdarda avokado yemək, bədənin digər sağlam qidalardan daha çox antioksidant sovurmasını təmin edir. Bir araşdırmada, iştirakçılar 2.5 xörək qaşığı avokado aldıqlarında, bədənləri, 8-qat daha çox alfa karoten və 13-qat daha çox beta karoten sovurdu.
5. Yalnız ləzzətli yeməklər üçün deyil
Avokado haqqındakı ən maraqlı şeylərdən biri, şirniyyatlar da daxil olmaqla bir çox reseptdə istifadə edilə bilən olmalarıdır. Yeməklərinizə və şirniyyatlarınıza rahatlıqlıqla əlavə edə bilərsiniz.
Milli.Az /news.milli.az

Xəbərlər     Baxılıb: 1700   Tarix: 18 noyabr 2019
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

İnsanlar 150 ​​ilə qədər yaşaya biləcəklər

Yaxın gələcəkdə insan ömrü 150 ilə qədər uzadıla bilər və bu prosesdə bioloji saatların öyrənilməsi və cavanlaşma sahəsində əldə edilən elmi irəliləyişlər həlledici rol oynayacaq. xəbər verir ki, bu proqnozu qocalma tədqiqatlar

.

Bu sadə vərdişlərlə beyniniz CAVAN QALACAQ

ABŞ-nin Florida Universitetinin alimləri sadə gündəlik vərdişlərin beyni təxminən on il "cavanlaşdıra" biləcəyini sübut ediblər. -a istinadən bildirir ki, "ScienceDaily" nəşrinə istinadən məlumat verir

.

Hansı şəxslərə kolbasa-sosis OLMAZ?

Kolbasa, sosis, vetçina damarlarda qan laxtalanması və tromblara səbəb olur.  xəbər verir ki, kardioloq Oleq Varfolomeyev bəzi xəstələri xəbərdar edib. Qan laxtaları bir növ jeləyə çevrilmiş kiçik laxtalardır. Ağciyərlə

.

Nə velosiped, nə də yürüş: Ürəyi gənc saxlamağın yolu evdə imiş

Yaş artdıqca bədən sağlığını qorumaq naminə ağır olmayan fiziki fəaliyyətlərə üstünlük verilməsi halları çoxalır. Uzun illər boyu mütəxəssislər tərəfindən yaşlı nəsil üçün sürətli yeriş və ya velosipedlər ilk sırada tövsiy

.

Səhərlər etdiyimiz bu səhv sağlamlığa təsir edir

"Acqarına soyuq su içmək həzm prosesini poza və mədəyə zərər verə bilər". xəbər verir ki, bu barədə terapevt Anna Furqal TASS-a açıqlamasında səhərlər geniş yayılmış bu vərdişin sağlamlığa mənfi təsir göstərə biləcəyin

.

Faydası qabığındadır

Qreypfrut 1650-ci ildə Karib dənizindəki Barbados adasında aşkar edilib. Qanda xolesterinin miqdarını aşağı salan qreypfrutun tərkibində damarların tutulmasının qarşısını alan pektin kimi faydalı maddə var. Yüksək qan təzyiqində

.

Ən güclü təbii antibiotik: Udi hindi bitkisinin faydaları

Pandemiyada insanların immuniteti gücləndirən təbii məhsullara marağı da artdı. Bu qidalardan ən önəmlisi isə udi hindi bitkisidir. Udi hindinin faydaları saymaqla bitmir. Bəs udi hindi bitkisi nədir?. xəbər verir ki, ə

.

Hər gün 2 qaşıq yeyin, görün nə olur

Araşdırmalar göstərib ki, xüsusilə bir qida hər il milyonlarla insanın ölümünə səbəb olan ürək xəstəliyi riskini azalda bilər. Hətta xolesterol kimi bir bəlanı qida vasitəsiylə aradan qaldırmaq mümkündür. xəbər verir ki

.

Hər gün ət yemək zərərlidir? - ARAŞDIRMA

Qırmızı ətin sağlamlığa təsiri ilə bağlı yeni araşdırma aparılıb. -ın məlumatına görə, ABŞ-nin İndiana Universitetinin alimləri bildiriblər ki, gündəlik 170-200 qram mal əti istehlakı tip 2 şəkərli diabet risk faktorların

turlar.az

yay geyimləri 2026 toy gecesi yay kolleksiyasi kelem tutmasinin hazirlanmasi elaci maraqlı qadın və texnologiya kosmetika turpun nağlı novruz haqistalari novruza aid maraqli hakistalar zəhmət