Bu qidalar bağırsaqlarınızı səssizcə MƏHV EDİR

Bu qidalar bağırsaqlarınızı səssizcə MƏHV EDİRBağırsaqlarınıza zərər verə bilən qidalar: həkimlər təhlükəli məhsulları açıqladı
Milli.Az xəbər verir ki, bəzi qidaların istehlakı bağırsaq sağlamlığına mənfi təsir göstərə bilər. Bu səbəbdən mütəxəssislər "Prevention" nəşrinə açıqlamasında orqanizmə zərər verən, eləcə də istifadəsi məhdudlaşdırılmalı və ya tamamilə uzaq durulmalı olan məhsullar barədə məlumat veriblər.
Ekspertlərin fikrincə, bağırsaqlara ən çox zərər verən məhsullar yüksək dərəcədə emal olunmuş qidalar və şəkərli, xüsusilə qazlı və energetik içkilərdir.
Tibb elmləri doktoru Pratima Dibba bildirir ki, emal olunmuş, xüsusən də turş tərkibli məhsullar bağırsağın selikli qişasını zədələyə bilər. Bu isə "sızan bağırsaq sindromu" adlanan vəziyyətə səbəb ola bilər.
Klivlend Klinikasının məlumatına görə, bu vəziyyət həzm sistemi xəstəliklərinin, autoimmun xəstəliklərin, metabolik pozğunluqların və digər problemlərin inkişafında rol oynaya bilər.
"Adi qazlı içkilər qida dəyəri olmayan "boş kalori" mənbəyidir. Tərkibində çoxlu əlavə şəkər olan məhsullar bağırsaqdakı faydalı bakteriyaların balansını pozur və zərərli bakteriyaların həddindən artıq çoxalmasına şərait yaradır", - deyə Live It Up platformasında çalışan, magistr dərəcəli dietoloq-nutrisoloq Lena Bakoviç vurğulayıb.
"Infectious Medicine" jurnalında dərc olunan araşdırmaya görə, bu, ciddi problemdir və mikrobiom balansının pozulması 2-ci tip diabet, piylənmə, qeyri-alkoqollu qaraciyər xəstəliyi, kardiometabolik xəstəliklər, xərçəng, artrit, depressiya, yuxu pozğunluqları və hipertenziya ilə əlaqələndirilir.
Məqalədə qeyd olunur ki, məsələ təkcə şəkərli məhsullarla bitmir. Araşdırmalar süni dadlandırıcıların da bağırsaq sağlamlığına zərər verə biləcəyini göstərir.
Bundan əlavə, qazlı və energetik içkilərin tez-tez istifadəsi kifayət qədər su içilməməsi anlamına gələ bilər ki, bu da bağırsaq sağlamlığına mənfi təsir göstərir.
"Prevention" yazır ki, 2024-cü ildə "iScience" jurnalında dərc olunan tədqiqat kifayət qədər su qəbulunun qəbizlik kimi həzm problemlərinin qarşısını almaq, balanslı mikrobiomu və sağlam immun sistemini (onun mühüm hissəsi bağırsaqlarda yerləşir) qorumaq üçün vacib olduğunu ortaya qoyub.
Bağırsaq sağlamlığına zərər verən digər məhsullar
Dietoloqlar həmçinin aşağıdakı məhsulların da bağırsaq sağlamlığına mənfi təsir etdiyini bildiriblər:
konfetlər;
şirniyyat və bişmiş məmulatlar;
meyvə şirələri;
alkoqol;
acılı yeməklər;
həddindən artıq kofein qəbulu.  /Musavat.com
Milli.Az

Xəbərlər     Baxılıb: 971   Tarix: 01 yanvar 2026
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Bu cür öskürək ürək xəstəliklərindən xəbər verirmiş

"Əgər kimsə quru öskürəkdən əziyyət çəkirsə, mütləq ürəyini yoxlatdırmalıdır". . qafqazinfo-ya istinadən xəbər verir ki, bunu həkim Aleksandr Umnov deyib. O, bildirib ki, ağciyərlər qan dövranı sistemi ilə əlaqəlidir

.

Yayın vazkeçilməzidir, faydaları saymaqla bitmir

Qarpız təkcə yay mövsümünün sevilən meyvəsi deyil, həm də ürək-damar sağlamlığı üçün faydalı qida məhsuludur. xarici mətbuata istinadən xəbər verir ki, 2022-ci ildə aparılan tədqiqat zamanı qarpız istehlak edən insanları

.

Alma sirkəsi şəkər xəstələrini sağaldır?

Elmi sübutlar göstərir ki, alma sirkəsi qan şəkəri səviyyəsi üçün faydalı ola bilər. -a istinadən xəbər verir ki, tədqiqatçılar 15 sağlam insanı altı sınaq yeməyinə məruz qoyublar. Təsadüfi olaraq təyin olunmuş yeməklər zeytu

.

Ürək üçün ən faydalı 10 QİDA

Bəzi meyvə və içkilərin damar sağlamlığına daha əhəmiyyətli təsir göstərə bilir. xəbər verir ki, tədqiqatçılar tək bir qidaya diqqət yetirmək əvəzinə, balanslı və müxtəlif pəhrizin hələ də ən etibarlı yanaşma olduğunu vurğulayırlar

.

Allergiya yaradan mövsüm meyvələri açıqlandı

Yaz və yay aylarında bəzi mövsümi meyvələr bəzi insanlarda allergik reaksiyalara səbəb ola bilər. Bu reaksiyalar bəzən qida zəhərlənməsi ilə qarışdırılır. Bəs meyvə allergiyasının əsas səbəbi nədir, hansı əlamətlərlə özün

.

100 yaşa qədər yaşamağın sirri bu İMİŞ

Uzunömürlülüyü ilə tanınan İtaliyanın Sardiniya adasında sağlam həyatın sirri kimi qidalanma vərdişləri və güclü sosial əlaqələr göstərilir. xəbər verir ki, "Mavi Zona" kimi tanınan Sardiniyada yaşayan insanları

.

Hər gün saç daramaq saç tökülməsinə səbəb olur?

Saçların hər gün daranmasının zərərli olub-olmaması uzun müddətdir müzakirə olunan mövzulardandır. Mütəxəssislərin fikrincə, saçları düzgün şəkildə daramaq faydalı olsa da, həddindən artıq və sərt daraq istifadəsi saç tellərini

.

Qida allergiyası necə özünü göstərir? - Həkim açıqladı

Adi görünən qidalar bəzi insanlarda ciddi allergik reaksiyalara səbəb ola bilər. Xüsusilə qida allergiyası olan şəxslər ehtiyatlı olmalı və ilk əlamətlər zamanı həkimə müraciət etməlidirlər. xəbər verir ki, plazmaferez, ozonoterapiy

.

Ağırlıq qaldıranlar daha uzunömürlü olur

Dərc olunmuş bir araşdırmanın nəticələrinə görə, həftədə 1,5-2 saat müntəzəm ağırlıq məşqləri ömrü uzatmaqda təsirlidir. Mütəmadi məşqlər həmçinin yıxılma riskini də azaldır.  xəbər verir ki, həftədə 90 dəqiqədən iki saat

turlar.az

yemek reseptleri adlarin menasi reseptler tutmalar tutma reseptleri şirin xəmir işləri geyim seçimi kosmetika haxışda dolça sağlamlıq bayatilar qu quşu