Enerji içkiləri: Faydaları və zərərləri

Enerji içkiləri: Faydaları və zərərləriEnerji içkiləri tez-tez ayağa qalxmaq və enerji artırmaq üçün istehlak olunur. Lakin, populyarlıqlarına baxmayaraq, onlar ciddi sağlamlıq riskləri yarada bilər və bəzi hallarda ölümlə əlaqələndirilir.
Milli.Az lent.az-a istinadən bildirir ki, ABŞ Milli Sağlamlıq İnstitutunun məlumatına görə, enerji içkilərinin əsas istehlakçıları 18-34 yaşlı kişilərdir.
Bundan əlavə, 12-17 yaşlı yeniyetmələrin təxminən üçdə biri bu içkiləri müntəzəm olaraq içir.
Enerji içkiləri içməyin mənfi nəticələri:
Həddindən artıq miqdarda kofein, sürətli ürək döyüntüsü, ekstrasistollar (ürəyin gözlənilməz daralması), əllərin titrəməsi, mədə narahatlığı və hətta qusma kimi xoşagəlməz simptomlara səbəb ola bilər. Belə içkilərin tərkibində yüksək şəkər olması piylənmə, 2-ci tip diabet və digər xəstəliklərin riskini artırır.
Enerji içkilərinin spirtlə birləşməsi xüsusilə təhlükəlidir. Tədqiqatlar göstərir ki, ikisini birləşdirən insanlar daha çox alkoqol içməyə meyllidirlər, çünki enerji içkiləri intoksikasiya əlamətlərini gizlədə bilər. Uşaqlar və yeniyetmələr üçün nəticələr daha ciddi olur. Enerji içkilərinin istifadəsi ürək-damar sisteminin, böyrəklərin, maddələr mübadiləsinin və hətta diş sağlamlığının işinə mənfi təsir göstərir. Onlar həmçinin riskli davranışı təşviq edə bilərlər.
Enerji içkilərinin mümkün faydaları:
Bəzi tədqiqatlar göstərir ki, enerji içkiləri xüsusilə idmançılarda fiziki dözümlülüyü, reaksiya müddətini və konsentrasiyanı yaxşılaşdıra bilər. Bununla belə, digər tədqiqatlar əhəmiyyətli irəliləyişlər göstərməmişdir ki, bu da tədqiqat metodlarının fərqliliyinə görə ola bilər.
Enerji içkilərini nə qədər tez-tez içmək lazımdır?
Mümkün müsbət cəhətlərə baxmayaraq, enerji içkilərinin zərəri faydalarından əhəmiyyətli dərəcədə üstündür. Mütəxəssislər sağlam yetkinlərə bu cür içkilərdən istifadəni məhdudlaşdırmağı tövsiyə edir. Ayda bir bankanın zərər verməsi ehtimalı azdır, lakin müntəzəm istehlak çox tövsiyə olunur.
Enerji içkiləri kontrendikedir:
uşaqlar və yeniyetmələr;
hamilə və laktasiya edən qadınlar;
ürək, böyrək və ya digər orqanların xroniki xəstəlikləri olan insanlar;
antidepresanlar kimi dərman qəbul edənlər.
Enerji içkilərinin həddindən artıq istehlakı ölümlə nəticələnə bilər və belə hallar bütün dünyada qeydə alınıb.
Enerji içkilərinə alternativlər:
Güvənli olmaq üçün təhlükəsiz yollar axtaranlar üçün daha sağlam alternativlər var:
qəhvə (gündə 4 fincandan çox olmayan);
qara çay (gündə 8 stəkandan çox olmayan);
yaşıl çay (gündə 14 stəkandan çox deyil).Güc və enerjinizi bərpa etmək üçün gün ərzində 20-30 dəqiqəlik qısa bir yuxu da ala bilərsiniz.
Milli.Az

Xəbərlər     Baxılıb: 1677   Tarix: 12 oktyabr 2024
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Toyuq ətinin yaratdığı ciddi risklər: Alimlərdən yeni araşdırma

Oksford Universitetinin alimləri sənaye üsulu ilə fəaliyyət göstərən quşçuluq fermalarının təhlükəli bakteriyaların yayılması baxımından ciddi risk daşıya biləcəyini bildiriblər. xəbər verir ki, araşdırma zamanı son 45 i

.

Gecələr niyə tərləyirik? - 5 əsas səbəb

Gecələr tərləmə bir çox insanın qarşılaşdığı narahatedici hallardan biridir. xəbər verir ki, mütəxəssislər bildirirlər ki, bu vəziyyət bəzən sadə səbəblərlə əlaqəli olsa da, bəzi hallarda sağlamlıq problemlərinin əlamət

.

Bakıda 29 yaşlı qadının qopmuş qolu bərpa olundu - (Foto)

Bakıda ağır yol-nəqliyyat hadisəsi zamanı sol qolu travmatik amputasiya olunan 29 yaşlı qadın uğurla əməliyyat edilib. xəbər verir ki, hadisədən sonra zərərçəkən Səhiyyə Nazirliyi Akademik M.A.Topçubaşov adına Elmi Cərrahiyy

.

Bu qidalar stresi azaldır

Gündəlik həyatın gərginliyi ilə mübarizə aparmaq üçün düzgün qidalanma da mühüm rol oynayır. axşam.az-a istinadən bildirir ki, orqanizmin kifayət qədər vitamin və mineral alması stressin təsirlərini azaltmağa kömək edə bilər

.

Sümükləri möhkəmləndirən qidalar

60 yaşdan yuxarı insanların təxminən 30 faizi bud-çanaq sınığından sonra bir il ərzində həyatını itirir. xəbər verir ki, bu səbəbdən sümüklərin möhkəmliyini qorumaq və sınıq riskini azaltmaq üçün kalsium, D vitamini, zülal

.

Virtual oyunlar uşağa zərər verirmi? – Səhiyyə Nazirliyinin psixoloqundan tövsiyələr

Virtual oyunlar uşaqlara həm müsbət, həm də mənfi təsir göstərə bilər. Onlardan düzgün rejimdə istifadə edildikdə zehni inkişafı dəstəkləsə də, həddindən artıq oynanılması fiziki və psixoloji problemlərə səbəb ola bilər

.

Qızdırmanı belə salmağa çalışmayın - Təhlükəlidir

Xalq arasında qızdırmanı salmaq üçün istifadə edilən üsullardan biri də ayaqları isti suya qoymaqdır. Lakin bu metod hər zaman faydalı hesab edilmir və bəzi hallarda vəziyyəti daha da ağırlaşdıra bilər. xəbər verir ki, yüksə

.

Ən faydalı üzüm növü

Rusiyalı diyetoloq Sofiya Kovanova üzüm seçərkən nələrə diqqət edilməli olduğunu izah edib. -a istinadən xəbər verir ki, bu barədə o, AİF.ru nəşrinə müsahibəsində danışıb. Mütəxəssis qeyd edib ki, tünd rəngdə olan üzüm sortlar

.

Kişi beyni 32 yaşına qədər inkişaf edə bilər – Yeni araşdırma

"Nature Communications" jurnalında dərc olunan yeni araşdırma kişilərdə qərarvermə, impulsların idarə olunması və risk qiymətləndirilməsinə cavabdeh olan beyin nahiyələrinin orta hesabla 32 yaşına qədər inkişa

turlar.az

yay kolleksiyasi gözəllik məhsulları adlarin menasi qrip zökəm xərçəng bürcü yaşıl çay resept kosmetika novruz bayramina aid hakista şəkərbura rus dilini oyrenek 2ci ders sağlıq seksual