Gündə bir qədəh qırmızı şərab içsəniz...

Gündə bir qədəh qırmızı şərab içsəniz...Alimlər bir stəkan qırmızı şərabın 1 saatlıq idmana bərabər olduğunu təsbit edib.

Xanim.az publika.az-a istinadən xəbər verir ki, Alberta Kanada Universitetinin alimləri qırmızı şərabın bir saatlıq idmana bərabər olduğunu açıqlayıb. Son illərdə aparılan ən xoş tədqiqatın direktoru Ceyson Dayk iddia edir ki, bu araşdırma müəyyən səbəblərdən dolayı idman zalına gedə bilməyənlərə köməklik göstərə bilər.

Şərabın bədən üzərində müsbət təsirinin sirri mürəkkəb resveratrolda gizlənib. Bu təbii fitoaleksin performansı artırır, ürək döyüntülərini artırmaqla onun funksiyasını yaxşılaşdırır. Nəticə etibarı ilə məcburi olaraq əzələləri gücləndirir. Bu nəticələr idman zalında bir saatlıq məşqə bərabərdir. Yuxarıdakıların hamısına əlavə olaraq resveratrol qanda şəkərin səviyyəsini tənzimləyir və qocalma əleyhinə təsir göstərir. Gündə bir stəkan qırmızı şərab içən insanlarda demans, xərçəng və 2-ci tip diabet xəstəliklərinin yaranma ehtimalı çox aşağıdır. Əlbəttə ki, Kanada alimləri heç kimi alkoqolizmə təşviq etmir, yalnız üzüm şirəsinin qıcqırmasının faydalarını elmi nöqteyi-nəzərdən əsaslandırıblar.

"Hesab edirəm ki, şərabda olan resveratrol idman zalına getmək istəyən, lakin buna imkanı ola bilməyən insanlara kömək edə biləcək. Resveratrol fiziki hərəkətlərin nəticələrini imitasiya edə bilir, dolayısı ilə bədəni tonusa gətirir" , - deyə Ceyson Deyk müsahibəsində vurğulayıb.

Burada sizinlə son dərəcə dürüst olmaq lazımdır. Qeyd etməliyik ki, Kanada alimləri resveratrolun bədənə təsirini laboratoriya siçanlarının üzərində aparıb. Mütəmadi olaraq resveratrol qəbul edilməsi nəticəsində siçanlarda fiziki aktivliyin və əzələ gücünün artdığı müşahidə olunub.

Araşdırmanın növbəti mərhələsi diabet xəstəsi olan könüllülər üzərində aparılacaq. Qeyd etmək lazımdır ki, alimlərin bir qrupu şərabın faydalarını müdafiə edir, ikinci qrup isə bədənə zərərli təsirləri olduğunu iddia edir. Elm adamlarının bu qarşıdurması uzun illərdir davam edir. Hər ikisi də bizə inandırıcı faktlar təqdim edir. Odur ki, kimə qeyd-şərtsiz etibar etmək lazım olduğunu anlamaq çox çətindir.

Şərab 10.000 ildən çox tarixi olan alkoqollu içkidir. Dünyadakı digər faydalı məhsullarla olduğu kimi, onunla da ölçü hissini bilmək lazımdır. Yadda saxlayın ki, bu şərab çox quru olmalıdır. Təəssüf ki, bizdə nadir insanlar üzüm çeşidlərindən və şərabın keyfiyyətindən yaxşı anlayır. Yeri gəlmişkən, bizdə çox məşhur olan kəmşirin şərablar dünyanın qalan hissəsində şərab kimi qəbul edilmir.

Şəkər ilə bir çox istehsalçı uğursuz üzüm məhsullarının dadını maskalayır. Həmçinin şəkərin özünün də insan orqanizmi üçün faydalı hesab edilə bilməyəcəyini nəzərə alınmalıdır. Ən keyfiyyətli və sağlamı - quru qırmızı şərabdır. Ağ quru şərab da içə bilərsiniz, ancaq onda resveratrolun tərkibi sıfırdır. Yeri gəlmişkən, resveratrol yerfıstığı yağı, qırmızı üzüm və tünd şokoladın da tərkibində var.

Xəbərlər     Baxılıb: 2297   Tarix: 18 yanvar 2019
f Paylaş


Kurslar.az kurslar

Oxşar xəbərlər

.

Səhərlər etdiyimiz bu səhv sağlamlığa təsir edir

"Acqarına soyuq su içmək həzm prosesini poza və mədəyə zərər verə bilər". xəbər verir ki, bu barədə terapevt Anna Furqal TASS-a açıqlamasında səhərlər geniş yayılmış bu vərdişin sağlamlığa mənfi təsir göstərə biləcəyin

.

Bu meyvəni səhər yeyin, ürəyiniz sağlam olacaq

Kardioloq Sara Aleksander ürək sağlamlığını qorumaq üçün səhər yeməyinə avokado əlavə etməyi məsləhət görüb. Həkimin sözlərinə görə, avokado xolesterinin səviyyəsini azaltmağa və arterial təzyiqi normada saxlamağa kömək edir

.

Yaşıl çay sevənlərə ŞAD XƏBƏR

Yaşıl çayın müntəzəm istehlakı sağlamlıq üçün faydalıdır. xəbər verir ki, dietoloqların fikrincə, yaşıl çay tərkibindəki kofein qəfil enerji artımı yaratmadan gümrahlığı və diqqəti artırır. Mütəxəssislər bildirirlər ki, antioksidantlarl

.

Yayın vazkeçilməzidir, faydaları saymaqla bitmir

Qarpız təkcə yay mövsümünün sevilən meyvəsi deyil, həm də ürək-damar sağlamlığı üçün faydalı qida məhsuludur. xarici mətbuata istinadən xəbər verir ki, 2022-ci ildə aparılan tədqiqat zamanı qarpız istehlak edən insanları

.

Ağırlıq qaldıranlar daha uzunömürlü olur

Dərc olunmuş bir araşdırmanın nəticələrinə görə, həftədə 1,5-2 saat müntəzəm ağırlıq məşqləri ömrü uzatmaqda təsirlidir. Mütəmadi məşqlər həmçinin yıxılma riskini də azaldır.  xəbər verir ki, həftədə 90 dəqiqədən iki saat

.

Hansı şəxslərə kolbasa-sosis OLMAZ?

Kolbasa, sosis, vetçina damarlarda qan laxtalanması və tromblara səbəb olur.  xəbər verir ki, kardioloq Oleq Varfolomeyev bəzi xəstələri xəbərdar edib. Qan laxtaları bir növ jeləyə çevrilmiş kiçik laxtalardır. Ağciyərlə

.

Buzun üzə faydaları: Bioloji əsasları, doğru istifadəsi və diqqət edilməli məqamlar

Buz tətbiqi digər adı ilə kriyoterapiya, sağlamlıq və ya reabilitasiya məqsədilə soyuq kompres, buz masajı və ya üz vannası vasitəsilə həyata keçirilən soyuq müalicə üsuludur. Bu prosedur adətən nazik bir parçaya bükülmü

.

Həmin qidaların müntəzəm istifadəsi xərçəng riskini artırır - XƏBƏRDARLIQ

Gündəlik 50 qram emal olunmuş ət məhsullarının - kolbasa, sosiska və bekonun qəbulu kolorektal xərçəng riskini təxminən 18 faiz artırır. xəbər verir ki, bu barədə terapevt və qastroenteroloq Olqa Suxareva sosial şəbəkələrd

.

Ən güclü təbii antibiotik: Udi hindi bitkisinin faydaları

Pandemiyada insanların immuniteti gücləndirən təbii məhsullara marağı da artdı. Bu qidalardan ən önəmlisi isə udi hindi bitkisidir. Udi hindinin faydaları saymaqla bitmir. Bəs udi hindi bitkisi nədir?. xəbər verir ki, ə

turlar.az

adlarin menasi hamilelikde qidalanma sade makiyaj sekilleri qara qarağat ulduzlar qaraciyər merlin monro kosmetika toyuq salati usaq geyimleri novruz bayramına aid hakıştalar hakisdalar faydalı maskalar