Qamətinizə zərər vermədən hər gün yeyə biləcəyiniz YAĞLI QİDA

Qamətinizə zərər vermədən hər gün yeyə biləcəyiniz YAĞLI QİDAHər gün bir avokado yemək natrium qəbulunuzu azaltmağa və daha sağlam yağlar yeməyə kömək edə bilər.
Milli.Az oxu.az-a istinadən xəbər verir ki, avokado sağlam yağlar və antioksidantlarla zəngindir, lakin yüksək yağ və kalorili olduğuna görə bəziləri kilo almaq qorxusu ilə onlardan qaçırlar. Altı ay davam edən qarın piylənməsi olan 1008 nəfərin iştirak etdiyi təcrübə bu narahatlığın əsassız olduğunu göstərdi.
İştirakçılar iki qrupa bölünüb: bir qrup hər gün avokado yeyib, ikinci qrup isə bu meyvənin istehlakını ayda iki dənəyə qədər məhdudlaşdırıb. Rasionlarına bundan başqa heç bir məhdudiyyət qoyulmayıb. Birinci qrupa, həmçinin avokado əsaslı reseptlər verilib.
Altı ay avokado yeyəndən sonra subyektlərin pəhrizləri sağlam qidalanma vərdişlərinə daha uyğun oldu: onlar daha çox tərəvəz və sağlam yağlar yeməyə başladılar, həmçinin qeyri-sağlam yağların, şəkərin, natriumun və rafinə edilmiş taxılların miqdarını azaldıblar. Bununla belə, subyektlərin çəkisi əhəmiyyətli dərəcədə dəyişməyib. Bu o deməkdir ki, avokado istehlakı çəki və ya qarın yağını nə artırır, nə də azaldır.
Alimlər hesab edirlər ki, burgerə yüksək natriumlu ketçup əlavə etmək əvəzinə, insanlar təzə avokadoya üstünlük versələr, yaxşı olar. Yaxud da səhər yeməyi üçün bir qab rafinə edilmiş taxıl əvəzinə avokado püresini seçə bilərlər.
Nəticələr onu göstərir ki, hər gün avokado yemək sağlamlığınıza və ya bədən görünüşünüzə zərər vermir və pəhrizinizin keyfiyyətini artıra bilər. Alimlər avokado püresini sendviç üzərinə yaxmağı, özünü isə salat souslarına əlavə etməyi və şokoladlı desertlərin hazırlanmasında istifadə etməyi tövsiyə ediblər.
Milli.Az

Xəbərlər     Baxılıb: 1248   Tarix: 14 aprel 2024
f Paylaş


Kurslar.az kurslar

Oxşar xəbərlər

.

Qulaqdakı bu xətt infarkt riskini göstərir

Ürək sağlamlığı ilə qulaqda görünən xətt arasında əlaqə aşkar edilib. xəbər verir ki, tədqiqatçılar qulaqda əmələ gələn və "Frank əlaməti" kimi tanınan bu xəttin ürək tutması riskinin artması ilə yüksək dərəcəd

.

Cistka trendinə aldanmayın: Prosedurun riskləri də az deyil

Son illərdə kosmetoloji xidmətlər arasında dəriyə təmizləmə (cistka) proseduru xüsusilə populyarlaşıb. Bir çox insan bu üsuldan sızanaqların azaldılması, məsamələrin təmizlənməsi və daha "təmiz görünən" dəri əld

.

Yayın vazkeçilməzidir, faydaları saymaqla bitmir

Qarpız təkcə yay mövsümünün sevilən meyvəsi deyil, həm də ürək-damar sağlamlığı üçün faydalı qida məhsuludur. xarici mətbuata istinadən xəbər verir ki, 2022-ci ildə aparılan tədqiqat zamanı qarpız istehlak edən insanları

.

Yuxuda nar görmək görün nələrə işarə edirmiş?! İNANILMAZ!

Yuxuda nar görmək qadın üçün ziyarət və mücevherata, kişi üçün də övlada, dövlət məmurları üçün terfie, zabitlər üçün əmrlərinin keçməsinə, kəndli üçün oktyabr bərəkətinə, tacir üçün çox quru, xalq üçün yaxşı bir idarəy

.

Hansı şəxslərə kolbasa-sosis OLMAZ?

Kolbasa, sosis, vetçina damarlarda qan laxtalanması və tromblara səbəb olur.  xəbər verir ki, kardioloq Oleq Varfolomeyev bəzi xəstələri xəbərdar edib. Qan laxtaları bir növ jeləyə çevrilmiş kiçik laxtalardır. Ağciyərlə

.

Bayram günü qoyun ətini belə yesəniz xəstəxanalıq olacaqsınız

Qurban bayramında süfrələrin əsas bəzəyi olan qoyun ətinin normadan artıq və ya yanlış şəkildə istehlak edilməsi ciddi sağlamlıq problemlərinə yol aça bilər.  xəbər verir ki, mütəxəssislər xüsusilə bayram günlərində qoyu

.

Bu meyvəni səhər yeyin, ürəyiniz sağlam olacaq

Kardioloq Sara Aleksander ürək sağlamlığını qorumaq üçün səhər yeməyinə avokado əlavə etməyi məsləhət görüb. Həkimin sözlərinə görə, avokado xolesterinin səviyyəsini azaltmağa və arterial təzyiqi normada saxlamağa kömək edir

.

Banan qabığının faydaları: evdə istifadə etməyin 10 üsulu

Banan qabığı sadəcə meyvə qalığı deyil. O, kulinariya, dəriyə qulluq və hətta məişətdə gizli "silaha" çevrilə bilər. Gəlin bu gözlənilməz "mətbəx qəhrəmanı"na necə ikinci həyat verməyin mümkün olduğun

.

Hər gün ət yemək zərərlidir? - ARAŞDIRMA

Qırmızı ətin sağlamlığa təsiri ilə bağlı yeni araşdırma aparılıb. -ın məlumatına görə, ABŞ-nin İndiana Universitetinin alimləri bildiriblər ki, gündəlik 170-200 qram mal əti istehlakı tip 2 şəkərli diabet risk faktorların

turlar.az

yemek reseptleri hamiləlik geyim şəkilləri qadin dunyasi agil haqqinda atalar sözləri sarimsagin xeyri kecellesme kosmetika heyati hakışta arıqla xerceng seksual