Qəhvəyi düyü xərçəng və ürək xəstəlikləri riskini azaldır

Qəhvəyi düyü xərçəng və ürək xəstəlikləri riskini azaldırQəhvəyi düyüdən istifadə xərçəng və ürək-damar xəstəlikləri riskini azaldır.
Milli.Az AZƏRTAC-a istinadən bildirir ki, aparılan tədqiqatların nəticələrinə əsasən, bu dənli bitkinin tərkibində olan selen və maqnezium arteriya damarlarında xolesterin toplanmasının qarşısını alır. Bundan başqa, onun tərkibindəki iltihab əleyhinə təsirə malik antioksidantlar döş və yoğun bağırsaq xərçəngi riskini azaldır.
Həkimlərin sözlərinə görə, zülal, mineral və bağırsağın fəaliyyətini tənzimləyən liflərlə zəngin olan bu növ düyü, həmçinin qanda şəkərin səviyyəsini normallaşdırır və uzun müddətə toxluq hissi yaradır.
Ekspertlər qəhvəyi düyünü orta porsiyalarla yeməyi, qarnir kimi süfrəyə qoymağı, eləcə də şorba və salata qatmağı tövsiyə edirlər.
Milli.Az /news.milli.az

Xəbərlər     Baxılıb: 1603   Tarix: 05 oktyabr 2020
f Paylaş


Ustalar.az ustalar sayti

Oxşar xəbərlər

.

Bu sadə vərdişlərlə beyniniz CAVAN QALACAQ

ABŞ-nin Florida Universitetinin alimləri sadə gündəlik vərdişlərin beyni təxminən on il "cavanlaşdıra" biləcəyini sübut ediblər. -a istinadən bildirir ki, "ScienceDaily" nəşrinə istinadən məlumat verir

.

Gecələr qatıq yeməyin faydaları və zərərləri

Qatıq sağlam qidalar sırasında xüsusi yer tutur. Xüsusilə gecə saatlarında qatıq yeməyin orqanizmə təsiri uzun illərdir müzakirə olunur. xəbər verir ki, mütəxəssislərin fikrincə, düzgün miqdarda və uyğun vaxtda qəbul edilə

.

Həmin qidaların müntəzəm istifadəsi xərçəng riskini artırır - XƏBƏRDARLIQ

Gündəlik 50 qram emal olunmuş ət məhsullarının - kolbasa, sosiska və bekonun qəbulu kolorektal xərçəng riskini təxminən 18 faiz artırır. xəbər verir ki, bu barədə terapevt və qastroenteroloq Olqa Suxareva sosial şəbəkələrd

.

Kilosu 10 manata olan kartof - Batat hansı xəstəliklərdə faydalıdır?

Batat - şirin kartof kimi tanınan tərəvəz adi kartofa bənzəsə də, daha incə, iri və şirin dadı ilə seçilir. bildirir ki, son zamanlar ölkədə bazar və marketlərdə çox görünən, amma qiyməti dodaq uçuqlatan şirin kartof insa

.

Hansı şəxslərə kolbasa-sosis OLMAZ?

Kolbasa, sosis, vetçina damarlarda qan laxtalanması və tromblara səbəb olur.  xəbər verir ki, kardioloq Oleq Varfolomeyev bəzi xəstələri xəbərdar edib. Qan laxtaları bir növ jeləyə çevrilmiş kiçik laxtalardır. Ağciyərlə

.

Buğda və ya kəpək deyil! Ən sağlam çörəyin hansı olduğu açıqlandı

Süfrələrin imtinaedilməz qidalarından biri olan çörək doğru seçildiyi təqdirdə balanslı qidalanmanın əsas tərkib hissəsinə çevrilə bilir. Lakin yüksək qlisemik indeksə malik olan ağ çörək qan şəkərini sürətlə yüksəldərə

.

Ağırlıq qaldıranlar daha uzunömürlü olur

Dərc olunmuş bir araşdırmanın nəticələrinə görə, həftədə 1,5-2 saat müntəzəm ağırlıq məşqləri ömrü uzatmaqda təsirlidir. Mütəmadi məşqlər həmçinin yıxılma riskini də azaldır.  xəbər verir ki, həftədə 90 dəqiqədən iki saat

.

Ev heyvanı ilə yatanların nəzərinə

Pişik və ya itlə eyni yataqda yatmaq sağlamlıq və yuxu keyfiyyəti baxımından müəyyən risklər yarada bilər. xəbər verir ki, araşdırmalara görə, Niderlandın Utrext Universitetində aparılan tədqiqat ən böyük təhlükənin mikrobla

.

Bu yerlərdə saxlanılan dərmanlar ZƏHƏRƏ ÇEVRİLİR

Səyahət zamanı dərmanların düzgün saxlamaması onların təsir gücü azalda və sağlamlıq üçün risk yarada bilər. Mütəxəssislər bildirirlər ki, temperatur, rütubət və günəş işığı bəzi preparatların görünüşünə təsir təsir göstərir

turlar.az

yemek reseptleri geyim və ayaqqabılar maskalar biliye aid atalar sözləri fitnes klubu salatlarin hazirlanmasi kişi xəyanəti kosmetika əqrəb qz eviyçun hakışta atalar sozu oğlan evine aid hakisda vidyolar