Ramazanda necə qidalanmaq lazımdır? - Əgər başağrısı, halsızlıq, ürəkbulanma varsa...

Ramazanda necə qidalanmaq lazımdır? - Əgər başağrısı, halsızlıq, ürəkbulanma varsa...Oruc tutulan saatlarda bədənimizdə yorğunluq, halsızlıq və davamlı yuxululuq hiss oluna bilər. Bu çox zaman imsak zamanı qidalanmamızda yol verdiyimiz yanlışlardan irəli gəlir.
Milli.Az Axşam.az-a istinadən xəbər verir ki, Ramazanda düzgün qidalanmaq mütləqdir.
İftardan sonra imsaka qədər çalışın 2-2,5 litr su için. Əgər başağrısı, halsızlıq, ürəkbulanma varsa, buna səbəb lazımi qədər su içməməyinizdir.
Gün ərzində bir neçə dəfə qidalanma ənənəsi ikiyə düşür. Ən pis isə gec saatlarda yemək yeyə bilirik. Bu isə yediklərimizin yağ halında orqanizmimizə yığılmasına səbəb olur. Bəziləri oruc tutarkən kökəlməkdən şikayətlənirlər. Artıq çəki almamaq üçün düzgün qidalanmaq mütləqdir.
Qida rasionunuza karbohidratlar, proteyn daxil etməlisiniz. Bu həm sizi uzun müddət tox tutacaq, həm də sağlam qidalanmaya kömək edəcək.
Qara çay və qəhvə bədəndə su itirməsinə səbəb olduğu üçün onu, adi su, şirə, ayran və bitki çayları ilə əvəvzləyə bilərsiniz. Razyana çayı iftar və imsakdan sonra mədənizdə yaranacaq xoşagəlməz halları aradan qaldıracaq.
İmsaq zamanı nə yeyə ilərik?
İmsakda yağlı, duzlu, şirin qidalar az qəbul edillməlidir. Bəzən oruc saatının uzunmüddətli olması səbəbilə bol kalorili qidalara üstünlük verilir. Ancaq bu yanlışdır. Əksinə, bu cür qidaları həzm etmək daha çətindir və onlar toxluq hissi vermir. İmsakda meyvə, tərəvəz ağartı məhsulları, qoz-fındıq və yumurta sizi gün boyu tox saxlayacaq.
İftarda nələr yeyilməlidir?
İftarı şorba ilə başlamaq məqsədəuyğundur. Şorbadan sonra kiçik fasilə verib yeməyə keçə bilərsiniz. Ramazan ayında 30 gün ərzində orucu xəmir xörəkləri ilə açmaq kökəlməyə səbəb olur. Həm də sağlamlıq baxımından mənfi təsir göstərir. Çünki ağ undan hazırlanan xəmir xörəkləri qan şəkərinin tez yüksəlməsinə səbəb olur. Qan şəkərini normada saxlamaq üçün xəmir xörəklərini həftədə 2 və ya 3 dəfə yeyin. Ağ çörəyi isə kəpəkli, çovdar çörəyi ilə əvəz edin. Eyni zamanda, iftarda piroq, şorba, makaron və ya plovun yanında mütləq yüngül salat yeyin. Şəkərli şirniyyatların əvəzinə südlü və meyvəli şirniyyatlar yeyin. Onu da həftədə bir-iki dəfə yeməyiniz məsləhətdir.
Milli.Az  /news.milli.az

Xəbərlər     Baxılıb: 894   Tarix: 02 may 2020
f Paylaş

Turlar.az

Digər yazılar

İmmuniteti zəiflədən 7 yanlış qidalanma qaydası

Bütün dünyada yayılan koronavirus infeksiyası ilə mübarizədə ilk ediləcək amil immuniteti güclü saxlamaqdır. Axşam.az-a istinadən xəbər verir ki, virusa yoluxmamaq üçün qoyulan qaydalara əməl etməklə yanaşı, orqanizmi d

Alimlər koronavirus kabusunun bitəcəyi tarixi açıqladı

Alimlər hesab edir ki, dünya əhalisinin üçdə ikisi immunitet qazanmayınca, koronavirus pandemiyası iki il davam edəcək. xəbər verir ki, Amerika alimləri dünyada koronavirusun yayılmasının davam edəcəyini açıqlayıb. Onla

Koronavirusa qarşı yeni vasitə KƏŞF OLUNDU

Dünya alimləri koronavirusa qarşı təsirli vasitələr axtarmağa davam edir və bəzən çox mənasız variantlar tapırlar. xəbər verir ki, beynəlxalq mütəxəssislər qrupu, lama orqanizminin ifraz etdiyi antikorların COVID-19 ilə mübarizəy

İmmunitetim güclüdür, ya zəif? - Bu 5 əlamətlə biləcəksiz

İmmunitetinizin normal və xəstəliklərə qarşı davamlı olub-olmamasını bilmək üçün evdə, sadəcə bu 6 məqama,əlamətə diqqət yetirməyiniz kifayətdir. İmmunitetin necə olması insanın xarici görünüşünə baxdıqda özünü göstərir

ÜST ən zərərli məhsulların siyahısını hazırlayıb

Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatı (ÜST) "qara siyahı" reytinqini tərtib edib. -a istinadən bildirir ki, hər kəsə mağazaya gedərkən bu qara siyahını xatırlamağı tövsiyə edir. Kolbasa və hisə verilmiş ət. Kolbasa, sosislər

Koronavirus tromb yaradır və xəstələr bundan ölür - həkimlər

Yeni növ koronavirus qanın strukturunu dəyişib, onun laxtalanmasını pozur və tromb əmələ gətirir. -a istinadən bildirir ki, bu barədə Moskva operativ ştabı məlumat verib. Bu o deməkdir ki, yoluxmuş insanın vena damarlarınd

21 kiloqram çəki atan tələbə qız arıqlama sirrini açdı

21 yaşlı tələbə Samikşa Naqi əməliyyatsız və idmansız sağlam şəkildə 21 kq arıqlayıb. Köklüyünə görə kompleks yaşayan qız 1.60 boyu ilə 77 kiloqram idi. -a istinadən bildirir ki, tələbə qız artıq çəkinin səhhətində proble

Bu 3 orqanın sağlam deyilsə, qazancın və işin az olacaq - İlginc bağlılıq

Bütün psixoloqlar və kouçinqlər deyir ki, beynində, başında hər şey qaydasındadırsa, yaxşı düşündükcə, o zaman həyatında uğur və yaxşı qazanc, iş əldə edəcəksən. Amma bir çoxları bu məsləhətə əməl etməyə çalışır, yenə d

Zəif eşitmə zamanı müayinə

Dünya əhalisinin 10 faizi zəif eşitmədən əziyyət çəkir. Eşitmə dərəcəsini müəyyən etmək üçün müxtəlif aparat və cihazlar var. Eşitmənin müayinəsi audiometriya adlanır və onu istənilən yaş qrupunda olanlara tətbiq etmək mümkündür

turlar.az

sonxeber.az yaz geyimleri 2022 toy makiyajlari geyim və ayaqqabılar capiq ucun maz tanışlıq saytı hekim mesleheti kostyum modelleri 2022 kosmetika fonetika sağlamlıq