Səhər tez-tez yumurta yeməyin təhlükələri

Səhər tez-tez yumurta yeməyin təhlükələriHarvard Xalq Sağlamlığı Məktəbinin mütəxəssisləri belə qənaətə gəliblər ki, gündə bir yumurta yemək sağlamlığa zərər vermir. Ancaq hər gün müntəzəm olaraq iki yumurta istehlak etmək bədəndə mənfi təsirlərə səbəb ola bilər.
Milli.Az lent.az-a istinadən bildirir ki, Qidalanma Departamentinin rəhbəri Frank Hu səhər yeməyi üçün iki yumurta yeməyin məqbul olduğunu deyib.
Lakin həftədə bir və ya iki dəfədən çox olmamalıdır. Bu ehtiyatlılığın əsas səbəbi yumurta sarısının tərkibində yüksək xolesterin olmasıdır. Qanda artıq xolesterinin olması ateroskleroz və ürək-damar xəstəlikləri riskinin artması ilə əlaqələndirilir.
Bu nəticə 34 il davam edən və 215 mindən çox iştirakçını - ciddi xroniki xəstəlikləri olmayan kişi və qadınları əhatə edən genişmiqyaslı tədqiqatın nəticələrinə əsasən qəbul edilib. Tədqiqat nəticəsində məlum olub ki, 2-ci tip şəkərli diabet xəstələri yumurta yeməkdə xüsusilə diqqətli olmalıdırlar, çünki onların ürək-damar ağırlaşmaları riski əhəmiyyətli dərəcədə yüksəkdir.
Qeyd etmək vacibdir ki, yumurta təkcə xolesterol mənbəyi deyil, həm də D vitamini və xolin kimi zəngin protein, vitamin və mineral mənbəyidir. Yumurtada göz sağlamlığını qorumağa kömək edən antioksidanlar da var. Bununla belə, yüksək xolesterol və ya ürək xəstəliyinə meyliniz varsa, doymuş yağ və trans yağları az olan pəhrizləri seçərək qəbulunuzu tarazlaşdırmaq vacibdir.
Xolesterol səviyyəsini aşağı salmaq üçün alternativlər yumurta ağını sarısı olmadan yemək və ya yumurtaları balıq, toyuq və ya bitki mənşəli protein mənbələri kimi proteinlə zəngin olan digər qidalarla əvəz etməkdir.
Milli.Az

Xəbərlər     Baxılıb: 1816   Tarix: 13 oktyabr 2024
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Uşaqlarda diş çıxarma dövrü - Valideynlər nələri bilməlidir?

Körpələrin böyümə mərhələsində ən vacib və bəzən çətin dövrlərdən biri diş çıxarma prosesidir. Bu mərhələ həm uşaq, həm də valideyn üçün müəyyən narahatlıqlarla müşayiət oluna bilər. Bəzi körpələr diş çıxarma dövrünü ço

.

Ev heyvanı ilə yatanların nəzərinə

Pişik və ya itlə eyni yataqda yatmaq sağlamlıq və yuxu keyfiyyəti baxımından müəyyən risklər yarada bilər. xəbər verir ki, araşdırmalara görə, Niderlandın Utrext Universitetində aparılan tədqiqat ən böyük təhlükənin mikrobla

.

Narçiçəyi çayı: Faydaları, istifadə sahələri və diqqət edilməli olan məqamlar

Narçiçəyi çayı ənənəvi təbabətdə əsrlər boyu istifadə olunan "punica granatum" bitkisinin çiçəklərindən əldə edilən bitki mənşəli bir içkidir. xəbər verir ki, zəngin fitokimyasala malik olan narçiçəyi ekstraktlarını

.

Səhərlər etdiyimiz bu səhv sağlamlığa təsir edir

"Acqarına soyuq su içmək həzm prosesini poza və mədəyə zərər verə bilər". xəbər verir ki, bu barədə terapevt Anna Furqal TASS-a açıqlamasında səhərlər geniş yayılmış bu vərdişin sağlamlığa mənfi təsir göstərə biləcəyin

.

Bu cür öskürək ürək xəstəliklərindən xəbər verirmiş

"Əgər kimsə quru öskürəkdən əziyyət çəkirsə, mütləq ürəyini yoxlatdırmalıdır". . qafqazinfo-ya istinadən xəbər verir ki, bunu həkim Aleksandr Umnov deyib. O, bildirib ki, ağciyərlər qan dövranı sistemi ilə əlaqəlidir

.

Dəriyə necə qulluq etməliyik?

Son dövrlərdə dəriyə qulluq məhsulları arasında "duş geli" və "bədən skrabı" ən çox istifadə olunan vasitələrdən hesab olunur. Görünüşcə oxşar təsir bağışlasa da, bu iki məhsulun funksiyası fərqlidir

.

Qulaqdakı bu xətt infarkt riskini göstərir

Ürək sağlamlığı ilə qulaqda görünən xətt arasında əlaqə aşkar edilib. xəbər verir ki, tədqiqatçılar qulaqda əmələ gələn və "Frank əlaməti" kimi tanınan bu xəttin ürək tutması riskinin artması ilə yüksək dərəcəd

.

Yundan istifadə edərək sümüklərimizi bərpa etmək mümkündür: Tibdə inqilabi kəşf

Elm adamları yundan əldə edilən keratin zülalı vasitəsilə sümük sağalmasını sürətləndirən və bərpa edən yeni bioloji material hazırlayıblar. Heyvanlar üzərində aparılan sınaqlarda bu keratin membranların zədələnmiş nahiyələrd

.

Buğda və ya kəpək deyil! Ən sağlam çörəyin hansı olduğu açıqlandı

Süfrələrin imtinaedilməz qidalarından biri olan çörək doğru seçildiyi təqdirdə balanslı qidalanmanın əsas tərkib hissəsinə çevrilə bilir. Lakin yüksək qlisemik indeksə malik olan ağ çörək qan şəkərini sürətlə yüksəldərə

turlar.az

makiyaj instagram makiyaj etmek qaydalari qis geyimləri 2026 tanışlıq saytı qidalandirici maskalar sizanaqlara qarsi resept sac uzadan maskalar kosmetika azərbaycan video oxatan baliq burcu vicdan