ŞOK:Azərbaycanda yetişən bu bitkinin qiyməti 11 min dollardır...- VİDEO

ŞOK:Azərbaycanda yetişən bu bitkinin qiyməti 11 min dollardır...- VİDEOAbşeron zəfəranı dünyada ən bahalı vegeterian məhsullar arasında 3-cü yerdə qərarlaşıb. Bununla bağlı xarici mediada hazırlanmış məqalədə qeyd edilib ki, 1 kiloqram Abşeron zəfəranının qiyməti dünya bazarında 11 min dollardır. Rəqəmlərə əsaslansaq, bu bitkinin ölkəyə xarici valyuta cəlbi baxımından böyük payının ola biləcəyini deyə bilərik. Hazırda isə zəfəranın əkin sahələri çox azdır. Qarşıdakı illərdə dövlət proqramının həyata keçirilməsi planlaşdırılır.

Ölkəmizdə yetişdirilən Abşeron zəfəranı 12 ən bahalı vegetarian məhsul arasında 3-cü yeri tutub. "Luxurylaunches" saytında bu haqda yazılan məqalədə qeyd olunur ki, 1 kiloqram Abseron zəfəranının qiyməti 11 min dollardır. Məqalədə vurğulanır ki, Azərbaycan zəfəranının sənaye istehsalı sayəsində ildə 142,6 milyon dollar qazana bilər. 0,5 kiloqram quru zəfəranın alınması üçün 75 mindən çox çiçəkdən istifadə olunur.

Ölkəyə külli miqdarda valyutanın cəlbi baxımından bu bitkinin əkin sahələrinin genişləndirilməsi olduqca vacibdir. Amma statistikaya əsaslansaq, zəfəranın əkin sahələri SSRİ dövrü ilə müqayisədə təxminən 30 dəfə azdır. Əvvəllər Azərbaycanda ildə 600 kq zəfəran istehsal olunardı, hazırda bu rəqəm çox cüzidir.

Aqrar Tədqiqatlar Mərkəzinin müşaviri Firdovsi Fikrətzadə qeyd edib ki, Kənd Təsərrüfati Nazirliyi zəfəran istehsalının genişləndirilməsi ilə bağlı müxtəlif tədbirlər həyata keçirir. İlk növbədə Bakıətrafı qəsəbələrdə ərazisi geniş olmayan həyətyanı sahələrdə bitkinin əkilməsi təşviq edilir.

Firdovsi Fikrətzadənin sözlərinə görə, hazırda Azərbaycanda zəfərana olan tələbat daha çox İrandan ucuz idxal hesabına ödənilir. Halbuki yerli məhsulun keyfiyyəti nəinki İran, hətta İspaniya və İtaliyada yetişdirilən zəfəranın keyfiyyətindən də yüksəkdir.

Görünən odur ki, qarşıdakı illərdə zəfəran ölkəyə xarici valyuta cəlb etmək baxımından önəmli rol oynayacaq.

Xəbərlər     Baxılıb: 1661   Tarix: 12 fevral 2019
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Hər gün ət yemək zərərlidir? - ARAŞDIRMA

Qırmızı ətin sağlamlığa təsiri ilə bağlı yeni araşdırma aparılıb. -ın məlumatına görə, ABŞ-nin İndiana Universitetinin alimləri bildiriblər ki, gündəlik 170-200 qram mal əti istehlakı tip 2 şəkərli diabet risk faktorların

.

Ən güclü təbii antibiotik: Udi hindi bitkisinin faydaları

Pandemiyada insanların immuniteti gücləndirən təbii məhsullara marağı da artdı. Bu qidalardan ən önəmlisi isə udi hindi bitkisidir. Udi hindinin faydaları saymaqla bitmir. Bəs udi hindi bitkisi nədir?. xəbər verir ki, ə

.

Nə velosiped, nə də yürüş: Ürəyi gənc saxlamağın yolu evdə imiş

Yaş artdıqca bədən sağlığını qorumaq naminə ağır olmayan fiziki fəaliyyətlərə üstünlük verilməsi halları çoxalır. Uzun illər boyu mütəxəssislər tərəfindən yaşlı nəsil üçün sürətli yeriş və ya velosipedlər ilk sırada tövsiy

.

Buğda və ya kəpək deyil! Ən sağlam çörəyin hansı olduğu açıqlandı

Süfrələrin imtinaedilməz qidalarından biri olan çörək doğru seçildiyi təqdirdə balanslı qidalanmanın əsas tərkib hissəsinə çevrilə bilir. Lakin yüksək qlisemik indeksə malik olan ağ çörək qan şəkərini sürətlə yüksəldərə

.

Bu balıq növünü yeməyin - Yaşlı insanlara xəbərdarlıq

Balıq sağlam qidalanmanın vacib hissəsi hesab olunsa da, mütəxəssislər bəzi növlərinin xüsusilə yaşlı insanlar üçün risk yarada biləcəyini bildirirlər. xəbər verir ki, həkimlər yaşlı şəxslərə hisə verilmiş skumbriya və digə

.

Bu xəstəliklərin müalicəsi məcburidir, CƏRİMƏLƏNƏ BİLƏRSİNİZ

Azərbaycanda bəzi xəstəliklər var ki, onların müalicəsi məcburidir. -ın "Qanun nə deyir?" rubrikasının bugünkü mövzusu müalicəsi məcburi olan xəstəliklərlə bağlıdır. Hansı xəstəliklərin müalicəsi zəruridir?. İnzibat

.

Diş qıcama bu problemlərə səbəb olur

Diş qıcama vərdişi təkcə ağız və diş sağlamlığını deyil, ümumi həyat keyfiyyətini də mənfi təsir altına alır. xəbər verir ki, xüsusilə yuxu zamanı fərq edilmədən baş verən bu problem səhərlər baş ağrısı, çənə ağrıları v

.

Gecələr qatıq yeməyin faydaları və zərərləri

Qatıq sağlam qidalar sırasında xüsusi yer tutur. Xüsusilə gecə saatlarında qatıq yeməyin orqanizmə təsiri uzun illərdir müzakirə olunur. xəbər verir ki, mütəxəssislərin fikrincə, düzgün miqdarda və uyğun vaxtda qəbul edilə

.

Yundan istifadə edərək sümüklərimizi bərpa etmək mümkündür: Tibdə inqilabi kəşf

Elm adamları yundan əldə edilən keratin zülalı vasitəsilə sümük sağalmasını sürətləndirən və bərpa edən yeni bioloji material hazırlayıblar. Heyvanlar üzərində aparılan sınaqlarda bu keratin membranların zədələnmiş nahiyələrd

turlar.az

geyim dəbləri həkim məsləhəti qaşların formalari zorlama hakışta xınayaxdı şaftalının xeyri yay paltarları 2026 kosmetika pehriz novruza aid hakışda cinsi əlaqə dieta veten haqqinda bayatilar